وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برندهای برتر جهانی کفش مردانه

برندهای برتر جهانی کفش مردانه

برندهای برتر جهانی کفش مردانه

 

اگر میخواهید با بهترین برندهای کفش مردانه در دنیا آشنا شوید در این مطلب از ایران ناز با ما باشید تا 7 برند برتر در دنای مد کفش را بشناسید . به گزارش ایران ناز برترین برندهای کفش در دنیا را در ادامه مطلب خواهید خواند.

 

هر سفري هر قدر هم که طولاني باشد، با يک قدم آغاز مي شود اما سفر شما زماني لذت بخش خواهد بود که کفشي مناسب به پا کرده باشيد. کفش هاي چرمي دست ساز John Lobb مورد توجه سياستمداران و ستاره ها است.

 

شرکت « John Lobb» از اواسط قرن 19 آغاز به کار کرد. کفش هاي چرمي دست ساز اين برند لوکس در طول قرن ها توسط افراد طبقه بالاي جامعه انگلستان مورد استفاده قرار مي گرفت و هنوز هم مورد توجه سياستمداران و ستاره ها است. اگر چه اين برند کفش هاي زنانه نيز توليد مي کند اما بخش اصلي آن به توليد کفش هاي مردانه مربوط مي شود.

 

برندهای برتر جهانی کفش مردانه

 

از مشتريان ثابت کفش هاي برتولي مي توان به جرج کلوني و رايان گاسلينگ اشاره کرد.برلوتي برند لوکسي است که فعاليت خود را از سال 1959 تا کنون در زمينه پوشاک آغاز کرده است. هنرمندان، نويسنده ها و افراد نابغه زيادي اين کفش ها را به پا کرده اند. از مشتريان ثابت کفش هاي برتولي مي توان به جرج کلوني و رايان گاسلينگ اشاره کرد.

 

3. Pierre Corthay

 

برندهای برتر جهانی کفش مردانه

 

طراحي کفش هاي Corthay ، اين برند فرانسوي مطابق مد روز و بي نظير است.«Corthay» ساخت کفش هاي خود را از زماني که تنها 16 سال داشت، آغاز کرد. او تا سالها بعد نيز به فعاليت خود ادامه داد تا زماني که کفش هايش تبديل به يکي از برترين برندهاي جهان شد. طراحي کفش هاي اين برند فرانسوي مطابق مد روز و بي نظير است.

 

4. Church

 

برندهای برتر جهانی کفش مردانه

 

طراحي کفش هاي Church به گونه اي است که هيچ گاه از مد نمي افتند.اين برند انگليسي، همان طور که از نام اش پيداست، از کليساي «St. James’ End» واقع در نورث‌همپتون انگلستان متولد شده است. در سال 1990 پرادا اين کليسا را خريد و آن را تبديل به مکاني براي توليد کفش هاي خود کرد. طراحي اين کفش ها به گونه اي است که هيچ گاه از مد نمي افتند.

 

5. Crockett & Jones

 

برندهای برتر جهانی کفش مردانه

 

طراحي سنتي کفش Charles Jones بي نظير است . اين برند در سال 1879 توسط «Charles Jones» و «Sir James Crockett» در نورث‌همپتون انگلستان متولد شد. طراحي سنتي اين کفش ها بي نظير است. اين برند در ابتدا تنها کفش هاي مردانه توليد مي کرد اما به تدريج کفش هاي زنانه خود را نيز روانه بازار کرد.

 

6. J.M. Weston

 

برندهای برتر جهانی کفش مردانه

 

برند J.M. Weston تبديل به يکي از بهترين برندهاي کفش در جهان شود.اين برند کار خود را از اواخر قرن 19 در ليموژ فرانسه آغاز کرد.« Edouard Blanchard» کارخانه خود را در سال 1891 و با ساخت کفش هاي زنانه و مردانه راه انداخت و کمي بعد توانست به کمک پسرش توليدات خود را با روش هاي مدرني که در آمريکا مورد استفاده قرار مي گرفت، تطبيق دهد و تبديل به يکي از بهترين برندهاي کفش در جهان شود.

 

7. Aubercyبرند Aubercy

 

برندهای برتر جهانی کفش مردانه

 

از نظر طراحي منحصر بفرد بوده و ميخواهد حس خاص بودن را به مشتريان خود انتقال بدهد .اين برند زيباي فرانسوي کار خود را از سال 1935 آغاز کرد. از نظر طراحي منحصر بفرد است و مي خواهد حس خاص بودن را به مشتريان خود نيز، زماني که کفش هاي آن را به پا مي کنند، منتقل کند. قيمت اين کفش ها با توجه به سايزشان تغيير مي کند.

 

مطالب مرتبط:

عکس هایی از جدید ترین مدل کفش مردانه

عکس هایی از مدل کفش مردانه مدرن و جذاب 2016

زیباترین مدل کفش مجلسی پاشنه بلند زنانه