وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین بافت‌های مردانه و زنانه رو از کجا بخریم

بهترین بافت‌های مردانه و زنانه رو از کجا بخریم

قطعا شما هم با نزدیک شدن به روزهای سرد سال، مدتی از لباس‌های خنک و تابستانه، خداحافظی می‌کنید و به سراغ لباس‌های گرم خود مثل بافت‌هایتان می‌روید؛ اما این روزها آنقدر تنوع طرح و رنگ بافت‌های زنانه و بافت‌های مردانه زیاد شده، که به احتمال زیاد شما هم دلتان می‌خواهد به جای بافت‌های قدیمی، بافتی زیبا، خوش رنگ و نو خریداری کنید.

 

حال اگر شما هم به دنبال تونیک بافت زنانه و بافت مردانه می‌گردید؛ پس به فروشگاه اینترنتی دایان شاپ رجوع کنید.

 

تنوع بافت زنانه و مردانه را تجربه کنید

از ویژگی‌های بارز سایت دایان شاپ، تنوع بالا در فروش و عرضه بافت زنانه و مردانه است. اگر به این سایت سر بزنید؛ به احتمال زیاد دست خالی بر نخواهید گشت.

 

سازگاری طرح و رنگ بافت‌ها با هر سن و سلیقه‌ای، باعث فروش خوب این فروشگاه شده است. اکنون، بانوان عزیز می‌توانند مطابق با سلیقه و نیاز خود انواع بافت‌های زنانه از جمله:

 

تونیک بافت، مانتو بافت، بولیز بافت و … را به راحتی در این سایت، انتخاب کنند و آقایان هم متناسب با سبک و سیاق استایلشان، مناسب‌ترین بافت مردانه را برگزینند.

 

بهترین بافت زنانه را از دایان شاپ خریداری کنید

 

بهترین بافت‌های مردانه و زنانه رو از کجا بخریم

 

لباس بافت از بهترین نوع لباس‌های گرم محسوب می‌شود. چراکه شما از بافت زنانه خود می‌توانید هم در خانه و دورهمی‌ها و هم در بیرون از منزل، بر تن کنید.

 

به طور مثال: تونیک‌های بافت با چکمه و شالی که با مدل بافتتان همخوانی دارد؛ بسیار خوش استایلتان می‌کند. همچنین می‌توانید از تونیک بافت و ساپورتی مناسب، برای دورهمی‌های خانوادگی و مهمانی‌ها استفاده کنید.

 

اگر به بلوزهای بافت علاقه دارید؛ می‌توانید بهترین مدل آن را خریداری کنید و در هر موقعیتی، از آن استفاده کنید. شما با بلوزهای بافت زنانه دایان شاپ، خوش تیپ‌تر از همیشه به چشم خواهید آمد.

 

با دایان شاپ، بهترین بافت مردانه را از آن خود کنید

 

بهترین بافت‌های مردانه و زنانه رو از کجا بخریم

 

بافت مردانه هم، مانند بافت زنانه از تنوع زیادی برخوردار شده است. کافیست سری به بازار و فروشگاه‌های بزنید؛ قطعا با طیف گسترده‌ای از بافت‌ها در انواع رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌ها روبرو می‌شوید.

 

از بافت‌های یقه اسکی گرفته تا بافت‌های جلوباز، ژاکت‌ و پلیورهای ضخیم و ریزبافت، همگی در این فروشگاه پیدا می‌شوند. اکنون اگر به دنبال بافتی با طرحی خاص و جذاب می‌گردید؛ برای دیدن نمونه عکس‌های بافت زنانه و بافت مردانه در مطلب پیش رو همراه ما باشید.

 

دنبال هر نوع بافتی می‌گردید؛ محصولاتش را پیدا خواهید کرد

امروزه تولید کنندگان و طراحان لباس با ذهن خلاق خود، انواع بافت‌های زنانه و مردانه را طراحی و وارد بازار می‌کنند.

 

دایان شاپ هم به نوبه خودش، بهترین بافت‌ها را انتخاب کرده و آن‌ها برای آقایان و بانوان در هر رده سنی، مطابق با سلیقه و نیازشان به فروش می‌رساند.

 

اکنون در ادامه همراه ما باشید تا با انواع بافت مردانه و بافت زنانه آشنا شوید.

 

مانتو بافت، پرطرفدارین نوع بافت زنانه

از پرفروش‌ترین مدل‌های بافت زنانه، مانتو بافت است. این بافت، مانند مانتو، بلند طراحی می‌شود. البته اندازه ارتفاع مانتوهای بافت متنوع است و هر بانویی می‌تواند مطابق با اندازه قدش، مناسب‌ترین و بهترین بافت را خریداری کند.

 

مانتوهای بافتی که در دایان شاپ به نمایش و برای فروش گذاشته می‌شود؛ از نظر طرح و مدل تنوع زیادی دارد. به طور مثال: از انواع مدل‌های مانتو بافت زنانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

. مانتو بافت ساده

. مانتو بافت دکمه دار

. مانتو بافت زیپ دار

. مانتو بافت بندار 

. مانتو طرحدار

. مانتو جلوباز

. مانتو کلاه دار

. و…

 

این مانتوهای بافت زنانه از نظر کیفیت و طرح حرف اول را می‌زنند. اگر در انتخاب چنین لباس‌هایی وسواس دارید و مشکل پسند هستید؛ پس نمونه‌های مانتو بافت این فروشگاه اینترنتی را نگاه کنید.

 

در این فروشگاه اینترنتی مدل مانتو بافت دخترانه و زنانه جدید، در قالب ژورنال، گلچین شده است. شما به راحتی می‌توانید مناسب‌ترین و بهترین بافت را خریداری کنید؛ یا حتی از آن ایده بگیرید.

 

اگر قصد خرید مانتو بافت را دارید؛ می‌توانید از کمربندی مشکی رنگ هم استفاده کنید تا بدنتان شکل بهتری بگیرد و بافتتان خاص‌تر جلوه کند.

 

اکنون در ادامه چند مدل مانتو بافت زنانه را ببینید.

از نمونه‌های پرفروش، مدل بالا یعنی مانتو بافت جلوباز است؛ که در رنگ خاکستری، مشکی به فروش می‌رسد. طرح و رنگ این بافت به گونه‌ای است که می‌توانید با شال‌های متنوع و خوش رنگ، مانند جگری، کاربنی، خردلی و … بر تن کنید.

 

تونیک بافت، کاربردی ترین نوع بافت زنانه

از پرطرفدارترین لباس‌های گرم زنانه، تونیک بافت است. آنقدر تونیک‌های بافت زیبا و تنوع آن زیاد است؛ که هر کس دلش می‌خواهد، کلکسیونی از آن را در کمدش داشته باشد.

 

از تونیک‌های کوتاه و بلند طرح دار گرفته تا تونیک‌های ساده و تک رنگی که حتی با کفشی اسپورت ساده هم به چشم می‌آید. البته برای اینکه تیپتان خاص‌تر شود؛ می‌توانید بر روی تونیک بافت خود، کت، مانتوی جلوباز یا حتی پالتو بپوشید.

 

تونیک‌های بافت نسبت به دیگر لباس‌های بافت، چسبان تر و تنگ تر است و پوشیدن آن‌ها با پالتو، بهترین گزینه برای بیرون رفتن، اسکی، برف بازی و پیاده روی در روزهای سرد سال است.

 

در ادامه چند مدل تونیک بافتنی دخترانه شیک و زیبا را مشاهده کنید. شما هر مدلی را که پسند کردید؛ به راحتی می‌توانید از فروشگاه آنلاین دایان شاپ خریداری نمایید.

 

به طور مثال دو تونیک زیر، از پرفروش‌ترین نمونه‌های بافت زنانه است. تونیک راه راه افقی، به رنگ سرمه ای، آبی و مشکی، زرد، همراه با بوتی بلند، بسیار جذابتان می‌کند.

 

بهترین بافت‌های مردانه و زنانه رو از کجا بخریم

 

بافت دخترانه بلند اسپرت

بافت‌های اسپرت دخترانه در انواع مدل‌های جدید در دایان شاپ عرضه می‌شود. بافت های اسپرت به دلیل داشتن طرح‌هایی خاص و جذاب گزینه بسیار مناسبی برای دخترهای جوان و نوجوان است.

 

در ادامه چند نمونه بافت اسپرت جدید و زیبا را با مشاهده کنید.

 

بهترین بافت‌های مردانه و زنانه رو از کجا بخریم

 

بهترین بافت‌های مردانه و زنانه رو از کجا بخریم

 

پلیور و ژاکت زنانه بلند

از بافت‌هایی که بیشتر بانوان در مراسم‌های غیررسمی بر تن می‌کنند؛ پلیورهای بلند است. این نوع بافت‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی و ساده بسیار مناسب است.

 

کافیست پلیوری شیک و بلند را از دایان شاپ خریداری کنید و آن را همراه با جوراب شلواری بر تن کنید؛ آن وقت است که متوجه می‌شوید که چقدر به چشم دیگران خوش تیپ و خاص شده اید. البته می‌توانید، به جای ساپورت و جوراب شلواری از شلوار جین هم استفاده کنید و به بیرون از منزل بروید.

 

ژاکت زنانه و مردانه کوتاه

ژاکت کوتاه، گزینه‌ای بسیار عالی برای استفاده روزانه در روزهای سرد سال است. ژاکت‌های زنانه و مردانه به تنهایی جوابگوی سرما هستند.

 

خانم‌ها می‌توانند ژاکت را همراه با مانتو و آقایان خوش تیپ هم، همراه با شلوار جین یا کتان بر تن کنند. در حال حاضر از پرفروش‌ترین مدل‌های بافت مردانه، ژاکت زیپ دار به رنگ‌های جگری و سورمه ای مانند عکس های زیر است.

 

بهترین بافت‌های مردانه و زنانه رو از کجا بخریم

 

از دیگر انواع ژاکت و پلیور زنانه می‌توان به ژاکت جلو بسته، یقه اسکی، زیپ دار، اسپرت و… اشاره کرد. به طور مثال: از رایج‌ترین مدل بافت‌ زنانه، پلیور و ژاکت جلو بسته ساده است. از این مدل بافت ها می‌توان زیر پالتو و بارانی استفاده کرد.

 

قابل ذکر است که در بین بانوان، پوشیدن دامن، برای بیرون رفتن از خانه بسیار رایج شده است. شما برای اینکه استایلتان را خاص‌تر کنید و جذاب‌تر شوید؛ بهتر است که به سراغ ژاکت و پلیور همراه با دامن‌های زمستانه بروید. البته پوشیدن ژاکت و پلیور به همراه بوت و شلوار جین هم گزینه خوبی است.

 

اکنون اگر قصد خرید ژاکت و پلیور زنانه و مردانه دارید؛ پس ادامه مطلب را بخوانید؛ تا با انواع این مدل از بافت‌ها، بیشتر آشنا شوید.

 

پلیور یقه گرد:

پلیور زنانه یقه گرد، از بهترین بافت‌هایی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همیشه باب میل بانوان است. این مدل بافت، قابلیت ترکیب شدن با کت، دامن، شلوار، سارافون، پالتو و… را دارد. کافیست که زیر کاپشن جین و اسپرت خود، پیلور یقه گرد بپوشید؛ آن وقت است خودتان حس می‌کنید که چقدر خوش تیپ شده اید.

 

پوشیدن پلیور یقه گرد زیر هر پالتویی، انتخاب خیلی خوبی است. این پوشش، هم گرمای خوبی به شما می‌دهد و هم شما را به فردی خوش سلیقه تبدیل می‌کند.

 

البته این مدل استایل، برای آقایان هم بسیار مناسب است. اگر شما هم مثل اکثر آقایان به پالتو بلند علاقه ای ندارید؛ به جای می‌توانید زیر پلیور یقه گرد خود پیراهن مردانه بپوشند و یقه‌های آن را بیرون بیاورید.

 

به طور مثال: پلیور سورمه ای به همراه پیراهن مردانه سفید بسیار استایل آقایان را شیک و رسمی می‌کند. یا در مثالی دیگر، پلیور یقه گرد راه راه خاکستری و زرد همراه با پیراهن سورمه ای، مشکی و سفید، بسیار شیک است.

 

 به طور کلی فرقی ندارد که سن و سال شما چقدر است؛ پلیورهای کوتاه یقه کرد برای خانم‌ها و آقایان مسن، بزرگسال، نوجوانان و حتی کودکان همیشه مد است و هر سال هم طرح‌های آن شیک و طرفداران آن بیشتر می‌شود. 

 

شما در فصل پاییز می‌توانید از انواع رنگ‌های موجود در طبیعت مانند رنگ‌‌های قرمز، زرد، نارنجی، قهوه‌ اي و همچنین رنگ‌های مردانه دیگر مانند خاکستری، سبز یشمی و سورمه ای استفاده کنید.

 

بهترین بافت‌های مردانه و زنانه رو از کجا بخریم

 

پلیور یقه هفت:

از بهترین بافت‌ها، پلیور یقه هفت است. اگر اهل پوشیدن کت هستید، می‌توانید زیر کت خود، پلیور یه هفت بر تن کنید. البته بهتر است که زیر بافت خود، پیراهن یقه دار بپوشید چرا که نمایان شدن قسمت پایین گردنتان ممکن است به استایلتان لطمه بزند.

 

در حال حاضر اگر به دنبال خاص‌ترین مدل پلیور یقه هفت می‌گردید؛ بی شک در دایان شاپ، همان بافتی که باب میلتان است؛ پیدا خواهید کرد. انواع پلیورهای یقه هفت ساده، پلیورهای یقه هفت راه راه، پلیورهای یقه و… در این فروشگاه موجود است.

 

این نوع بافت مردانه، در انواع رنگ‌ها همچون شیری، خاکستری، طوسی، سفید، سورمه ای، قهوه ای، زرشکی، یشمی و… طراحی و تولید می‌شود.

 

بهترین بافت‌های مردانه و زنانه رو از کجا بخریم

 

پلیور یقه اسکی:

از پرفروش‌ترین مدل‌های بافت، پلیورهای یقه اسکی است. چرا که این مدل بافت بسیار باب میل خانم‌ها است. البته در بین آقایان هم باب شده است؛ اما خانم‌ها به جهت چسبان بودن بافت در قسمت گردن و انداختن زیورآلات بر روی آن و همچنین پوشیدن آن به همراه کت، اورکت و کاپشن، بیشتر رایج است.

 

شما بانوی عزیز میتوانید با پوشیدن پلیور یقه اسکی شال تان را بدون نگرانی بابت نمایان شدن قسمت گردنتان، باز و آزاد کنید و به تبع هم از گرما آن لذت ببرید و هم شیک‌تر شوید.

 

اگر شما هم قصد خرید پلیور یقه اسکی دارید؛ اما به دنبال طرح و رنگ خاصی از آن می‌گردید؛ پیشنهاد می‌دهیم که همین حالا سری به فروشگاه اینترنتی دایان شاپ بزنید. در این بهترین بافت یقه اسکی به نمایش گذاشته شده است.

 

بهترین بافت‌های مردانه و زنانه رو از کجا بخریم

 

پلیور بافتنی کلاه دار

از دیگر مدل‌های پلیور مردانه و زنانه، پلیور کلاه دار است. البته طرفداران این نوع بافت، بیشتر آقایان هستند. چرا که به راحتی می‌توانند از سر خود در برابر سرما محافظت کنند. کلاه این نوع پلیورها، همانند کلاه بافتنی است و سر را به خوبی گرم می‌کند.

 

پلیور مردانه دکمه دار 

اگر به تیپ رسمی علاقه زیادی دارید؛ می‌توانید به سراغ پلیورهایی بروید که دکمه دارند. پلیورهای مردانه جلو بازی که دکمه دار است؛ برای آقایانی که شغل اداره‌ای دارند؛ بسیار گزینه مناسبی است.

 

خرید ست دو نفره

اگر اهل ست کردن تیپ خود با تیپ همسرتان هستید؛ می‌توانید برای خرید هودی ست دونفره همچون مانتو بافت و پلیور مردانه و همچنین هودی ست دونفره، به قسمت دسته بندی ست دونفره سایت دایان شاپ رجوع کنید. هودی ست دونفره، از پرفروش‌ترین لباس‌های زمستانه است.

 

برای دیدن انواع مدل ها و خرید هودی ست دونفره می توانید اینجا کلیک کنید.

 

بهترین بافت زنانه لاکچری و مجلسی

از بهترین مدل‌های بافت زنانه مجلسی، لباس‌های توری است که با دست بافته شده است. این نوع بافت زنانه، برای مراسم‌ها و مهمانی‌های رسمی بسیار مناسب است.

 

اگر به لباس دست بافت مجلسی علاقه دارید؛ پیشنهاد می‌دهیم که ژورنال لباس بافت زنانه دایان شاپ را ببینید. شاید در آنجا همان مدلی که در ذهن دارید؛ پیدا کنید.

 

مدل مانتو حاملگی بافتنی

اگر خانمی باردار هستید و هم به راحتی و سلامتی و هم به خوش پوشی خود اهمیت می‌دهید؛ می‌توانید در روزهای سرد سال به سراغ مدل مانتو حاملگی بافتنی بروید. این نوع لباس‌های گرم نسبت به پالتو، کاپشن و… برای شما بانویی که در دوران بارداری سپری می‌کنید؛ بسیار مناسب‌تر است.

 

سارافون بافت

از دیگر لباس‌های بافتنی که طرفداران خاص خودش را دارد؛ سارافون بافت است. این نوع مدل بافت، بیشتر شبیه ژیله است؛ اما اندازه آن بلند بوده و دارای طرح‌های بروز و جذاب تر است.

 

خوبی که سارافون‌ها دارند؛ این است که می‌توان به راحتی هم در منزل و هم در خارج از منزل، آن را بر تن کرد. البته اگر زیادی سرمایی نیستید؛ می‌توانید لباسی آستین بلند ساده و چسبان بپوشید و در دورهمی ها، متفاوت به نظر برسید.

 

ویژگی بافت زنانه و مردانه فروشگاه دایان شاپ

از آنجایی که کیفیت جنس بافت‌ها، حرف اول را می‌زند و بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین این فروشگاه اینترنتی خودش را موظف دانسته که بهترین بافت‌های زنانه و مردانه را برای فروش به عرضه بگذارد و در دسترس شما عزیزانی که کیفیت برایتان ارجحیت دارد؛ قرار بدهد. 

 

بافت‌های زنانه و مردانه، از جنس‌هایی همچون: نخ پلی استر، نخ‌های پنبه ای، نخ اکریلیک و نخ پشم پشم تهیه شده است. به طور مثال: تونیک ها و مانتوهایی که عکسشان درج شده؛ بیشتر از جنس پلی استر است.

 

به طور کلی بافت‌های که جنس آن‌ها از پشم است؛ نسبت به دیگر بافت‌ها، گرم‌تر و به تبع گران‌تر است. البته علی رغم اینکه گرمای بسیار مناسبی دارد؛ اما متاسفانه ممکن است برای برخی از افراد، باعث ایجاد حساسیت و خارش شود.

 

لذا توصیه می‌کنیم که قبل از خریداری بافت‌های پشمی، مطمئن شوید که بدنتان نسبت به این نوع الیاف حساسیت نداشته باشد. اگر به بافت‌های پشمی حساسیت دارید؛ می‌توانید به سراغ بافت‌های سبکی که حساسیت زا نیستند بروید.

 

همچنین باید اشاره کنیم که بافت‌های پلی استر، نخی و اکریلیک هم زیبایی خاصی دارد و هم قیمتشان، مناسب و مقرون به صرفه‌تر است. اکنون شما دوستان عزیز همین حالا می‌توانید از طریق سایت دایان شاپ، بافت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با قیمتی پایین آن را خریداری نمایید.

 

خرید لباس‌های ریز بافت و درشت بافت

بافت زنانه و بافت مردانه در بافت‌های ریز و درشت طراحی و تولید می‌شود که در این صورت میزان گرم نگه داشتنشان با هم تفاوت پیدا می‌کند.

 

لذا شما بسته به سلیقه و نیازتان می‌توانید، هم لباس‌های ریز بافت و هم درشت بافت از سایت دایان شاپ خریداری کنید.

 

به طور مثال: مانتو بافتی که سنگین و درشت بافت است؛ جهت بیرون رفتن از خانه برای بانوان بسیار مناسب است و تونیک‌هایی که بافت ریزی دارند؛ برای دورهمی‌ها یا پوشیدن زیر پالتو برای بیرون رفتن از منزل گزینه خوبی است. برای آقایان هم پلیورهای ضخیم و هم نازک، هر دو مناسب است.

 

حال شما دوست عزیز اگر در خرید بهترین بافت، کمی مشکل پسند هستید و نیاز دارید انواع مدل‌های بافت زنانه و بافت مردانه را از نظر طرح و مدل مقایسه کنید.

 

خرید در هر اندازه

بافت‌های زنانه و مردانه از نظر اندازه و نوع تن خور به دسته های زیر تقسیم می‌شود.

 

بافت معمولی با تن خور چسبان ( Standard Fit)

بافت با تن خور نیمه آزاد ( Loose Fit )

بافت با تن خور کاملا آزاد (Oversize)

 

این بافت‌ها در اندازه‌های متفاوت، تولید و عرضه می‌شود؛ و شما بسته به سلیقه و سایز اندامتان می‌توانید بافت مورد نظرتان را تهیه کنید.

 

خرید به صورت اینترنتی

همانطور که می‌دانید؛ امروزه خرید اینترنتی در بین مردم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اکثر افراد به جای رفتن به مرکز خرید و ماندن در ترافیک‌های سنگین، خرید آنلاین از طریق وب سایت یا پیج های اینستاگرامی را به خرید فیزیکی و حضوری ترجیح می‌دهد.

 

با خرید از سایت، به دلیل داشتن مجوزهای رسمی، نسبت به دیگر بسترهای آنلاین اطمینان بیشتری ایجاد می‌شود. در واقع با رجوع به فروشگاه اینترنتی دایان شاپ می‌توانید بافت‌های مد روز، بافت‌های مجلسی دست بافت، بافت‌های شیک و اسپرت، بافت‌های دخترانه و کودکانه، بافت های مردانه و… را مشاهده نمایید. 

 

مزیت‌های خرید از دایان شاپ

 

. خرید بهترین بافت زنانه و مردانه در اندازه‌های متفاوت

. درج تصاویر باکیفیت از بافت‌ها و مشاهده تمامی محصولات از زوایای مختلف

. پشتیبانی ۲۴ ساعته در کل روزهای هفته حتی در جمعه و روزهای تعطیل سال

. عرضه جدیدترین نوع بافت‌ها مطابق با مد روز

. درج توضیحات کامل از بافت، از جمله جنس نخ، رنگ‌های موجود، سایز، اندازه قد، اندازه دور کمر، سینه و…

. تحویل سریع کالاهای خریداری شده

 

کلام آخر

اگر به بافت علاقه دارید و مانند بیشتر افراد دوست دارید؛ کلکسیونی از لباس‌های بافتنی داشته باشید، ما در این پست شما را انواع بافت‌های زنانه و مردانه ای که از سوی فروشگاه دایان شاپ عرضه می‌شود؛ آشنا کردیم؛ حال برای خرید بهترین بافت زنانه و بافت مردانه و دیدن ژورنال انواع بافت‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع، به این فروشگاه رجوع کنید.