وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیا بهترین سینماهای مشهد را می شناسید؟

آیا بهترین سینماهای مشهد را می شناسید؟

آیا بهترین سینماهای مشهد را می شناسید؟

 

آیا می‌دانستید تعدادی از لوکس‌ترین و مجهزترین سینماهای ایران در شهر مشهد واقع شده‌اند؟ در این سینماها از سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته استفاده شده و کیفیت آن‌ها مطابق با استانداردهای روز جهان است.

 

اگر در مشهد ساکن هستید یا برای زیارت و تفریح به این شهر سفر کرده‌اید، خود را به تماشای یک فیلم در سینماهای مشهد مهمان کنید. لطفا با ما همراه باشید تا در این مقاله، به معرفی بهترین سینماهای مشهد به همراه آدرس آن‌ها بپردازیم.

 

سینما هویزه؛ یکی از سینماهای مشهد نزدیک حرم

سینما هویزه، دیاموند سابق، یکی از قدیمی‌ترین سینماهای مشهد و برترین سینمای حوزه هنری در کل کشور است. این مجموعه در سال 1347 با ظرفیت 2200 صندلی افتتاح شد و در سال‌های 1391 و 1394 مورد بازسازی قرار گرفت.

 

در حال حاضر نیز شامل پنج سالن سینمای مجزا است. سیستم صوتی باکیفیت، دکوراسیون داخلی زیبا و محیط تمیز، از ویژگی‌های اصلی سینما هویزه به شمار می‌روند.

 

امکاناتی همچون پارکینگ، سرویس بهداشتی، کافی‌نت، پله‌برقی و کافی‌شاپ در سالن این سینما موجود هستند.

 

هویزه از سینماهای مشهد نزدیک حرم است و حدود 30 دقیقه با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. برای دسترسی به این سینما می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی یا خودروی شخصی استفاده کنید.

 

آدرس سینما هویزه: مشهد، خیابان دانشگاه، چهارراه گلستان، پردیس سینمایی هویزه

 

سینما هویزه؛ یکی از سینماهای مشهد نزدیک حرم

 

سینما اطلس؛ دومین پردیس سینمایی بزرگ کشور

سینما اطلس مشهد، پس از پردیس کوروش تهران، بزرگ‌ترین پردیس سینمایی کشور محسوب می‌شود.

 

این سینما در سال 1396 در مرکز تجاری اطلس راه‌اندازی شد و علاوه بر 11 سالن سینمایی، 18 مجموعه غذایی و یک فوت کورت بسیار بزرگ دارد. برخی از سالن‌های این سینما برای نمایش تئاتر نیز مناسب هستند.

 

کیفیت صدا و تصویر در سینما اطلس بسیار مطلوب است و کلیه استانداردهای جهانی در ساخت سالن‌های آن رعایت شده‌اند. اگر در مشهد ساکن هستید و به دنبال یک سینمای باکیفیت می‌گردید، حتما سینما اطلس را امتحان کنید.

 

برای سفر از شهرهای مختلف ایران مثل ساری بهتر است با هواپیما سفر کنید. آژانس مسافرتی تریپ بهترین بلیط هواپیما ساری مشهد را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند.

 

آدرس سینما اطلس: مشهد، اتوبان شهید کلانتری، میدان حافظ، مجتمع تجاری اطلس

 

سینما آفریقا؛ از قدیمی‌ترین سینماهای ایران

در سال 1350، سینمایی با نام «شهر فرنگ» با ظرفیت 1100 صندلی راه‌اندازی شد. این سینما در سال 1357، در جریان انقلاب اسلامی در آتش سوخت و پس از انقلاب مورد بازسازی قرار گرفت.

 

اکنون این سینما که آن را با نام «آفریقا» می‌شناسیم، از بهترین سینماهای مشهد به شمار می‌رود و پاتوق مناسبی برای جوانان و خانواده‌های است.

 

سینما آفریقا در سال 1394 نیز مجددا بازسازی شد و ساختاری مدرن و جذاب به خود گرفت. در حال حاضر می‌توانید در این سینما به تماشای کلیه فیلم‌های روز ایرانی بنشینید.

 

آدرس سینما آفریقا: مشهد، میدان شریعتی (تقی آباد سابق)

 

سینما آفریقا؛ از قدیمی‌ترین سینماهای ایران

 

سینما سیمرغ؛ یکی از محبوب‌ترین سینماهای مشهد

سینما سیمرغ، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در لیست سینماهای مشهد است. این مجموعه سینمایی در سال 1377 راه‌اندازی شد و همچنان یکی از مدرن‌ترین سینماهای شهر محسوب می‌شود.

 

سینما سیمرغ شامل سالن معمولی و VIP است و از سیستم‌های صوتی و تصویری روز دنیا بهره می‌گیرد.

 

این سینما در سال‌های اخیر بازسازی شده و فضایی بسیار تمیز و زیبا دارد. برای دسترسی به سینما سیمرغ مشهد می‌توانید از اتوبوس، تاکسی و خودروی شخصی استفاده کنید.

 

آدرس سینما سیمرغ: مشهد، قاسم آباد، مقابل ایستگاه اتوبوس بلوار شاهد، مجتمع سینمایی سیمرغ

 

پردیس سینمایی گلشن؛ مجموعه‌ای در طبقه پنجم بلندترین برج مشهد

پردیس سینمایی گلشن مشهد، واقع در طبقه پنجم برج آرمیتاژ، فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرد. این مجموعه شامل چهار سالن مجزا است که در کلیه آن‌ها امکانات صوتی و تصویری روز دنیا به کار رفته‌اند.

 

اگر در مشهد زندگی می‌کنید یا از مسافران این شهر هستید، برای تماشای فیلم‌های ایرانی جدید حتما سری به پردیس سینمایی گلشن بزنید. ایستگاه مترو هفت تیر و ایستگاه اتوبوس گلشن در نزدیکی این پردیس سینمایی واقع شده‌اند.

 

آدرس پردیس سینمایی گلشن: مشهد، بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر ۸، برج آرمیتاژ، طبقه پنجم

 

پردیس سینمایی گلشن؛ مجموعه‌ای در طبقه پنجم بلندترین برج مشهد

 

پردیس سینمایی ویلاژ توریست؛ مجهزترین سینما در شهر مشهد

یکی دیگر از بهترین سینماهای مشهد، پردیس سینمایی ویلاژ توریست است. این پردیس در سال 1397 با 12 سالن و 1075 صندلی در طبقه سوم مجتمع ویلاژ توریست راه‌اندازی شد.

 

سالن‌های شماره هفت و هشت، VIP، سال شماره 9، CIP، سالن شماره 12، واقعیت مجازی و سالن شماره 11، مخصوص کودکان است.

 

در صورت مراجعه به این پردیس سینمایی می‌توانید از امکانات تفریحی و رفاهی مجتمع تجاری ویلاژ توریست همچون شهربازی، فوت کورت، سالن بلینگ و بیلیارد و پارکینگ نیز استفاده کنید.

 

این مجموعه با امکانات متعدد خود، یکی از مناسب‌ترین مقاصد برای تفریح مسافران سایر شهرهای ایران است.

 

اگر قصد سفر از سایر شهرهای ایران مثل یزد را دارید، می‌توانید با خرید بلیط هواپیما یزد مشهد سفری آسان به این شهر مقدس داشته باشید.

 

آدرس پردیس سینمایی ویلاژ توریست: مشهد، ابتدای جاده طرقبه،‌ ویلاشهر، خیابان امام رضا هشتم

 

سفر هوایی به مشهد، با تورهای آژانس تریپ

در این مطلب، تعدادی از مدرن‌ترین و مجهزترین سینماهای شهر مشهد را معرفی کردیم. با مطالعه این مقاله می‌توانید در سفر به این شهر مقدس، برای تفریح و تماشای فیلم هم برنامه‌ریزی کنید.

 

بهترین راه برای سفر به مشهد، استفاده از هواپیما است. همین حالا با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد از سایت تریپ، یک سفر زیارتی و تفریحی برای خود و عزیزانتان برنامه‌ریزی کنید.

 

وبسایت www.trip.ir یکی از معتبرترین آژانس های مسافرتی در ایران، بهترین پروازها با قیمت مناسب را به مسافران عزیز خود عرضه می‌کند.

 

ارائه تورهای خارجی و رزرو هتل در سایر کشورها نیز از دیگر خدمات آژانس گردشگری تریپ برای برنامه‎ریزی سفر مهیج شماست. پس همین حالا با شماره 02175134000 تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را به طور کامل دریافت کنید.