وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین کاغذ دیواری برای راهرو

بهترین کاغذ دیواری برای راهرو

بهترین کاغذ دیواری برای راهرو

 

راهروها نقاط مهمی از یک خانه یا دفتر کار هستند، چراکه وظیفه گفتن اولین خوشامدگویی را به فردی دارند که تازه از در وارد می‌شود.

 

شما هم قبول دارید که همیشه قبل از خودمان، این دکوراسیون محیط است که به مهمان خوشامد می‌گوید؟ از همین رو، کاغذ دیواری راهرو هم اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

 

بهترین کاغذ دیواری برای راهرو

 

شما می‌توانید با انتخاب بهترین گزینه‌های کاغذ دیواری برای قسمت ورودی خانه و یا هر راهروی دیگری که قسمتی را به قسمت دیگر وصل می‌کند، سهم بزرگی از بار زیبایی محیط و دکوراسیون داخلی را روی دوش کاغذ دیواری‌ها بگذارید.

 

بسیاری از مردم تصور می‌کنند الزاما باید همان طرح و نقشی از کاغذ دیواری که در اتاق‌های اصلی خانه یا محیط کار وجود دارد، دیوارهای راهرو را هم بپوشاند، اما این صرفا یک انتخاب است؛ یعنی شما می‌توانید دو طرح متفاوت از کاغذ دیواری را برای راهروها و اتاق‌ها انتخاب کنید، اما این اصل را مد نظر داشته باشید که از نظر سبک، از یک دسته پیروی کنند.

 

یعنی طرح‌های مختلف از سبک واحد کلاسیک و یا نئوکلاسیک و یا مدرن و لوکس را انتخاب کنید تا یکدستی اتمسفر محیط حفظ شود. تیمبرلند در کنار شماست تا در این بزنگاه مهم انتخاب، یاریتان کند. بنابراین این مطلب را به دقت تا انتها بخوانید.

 

چگونگی نصب بهترین کاغذ دیواری برای راهرو

 

چگونگی نصب بهترین کاغذ دیواری برای راهرو

 

به توافق رسیدن با یک نصاب حرفه‌ای، از مهم‌ترین نکات، هنگام خرید کاغذ دیواری است. ابدا اینطور تصور نکنید که خودتان می‌توانید از عهده کار بر بیایید.

 

نصب کاغذ دیواری به خصوص اگر در دسته کاغذ دیواری کلاسیک قرار بگیرد، به سبب تعدد طرح و نقشی که دارد، بسیار خاص و نیازمند خرج ظرافت است.

 

اگر شما هزینه زیادی را بابت خرید کاغذ دیواری صرف کنید اما هنگام نصب آن سهل‌انگار باشید یا اهمال‌کاری بکنید، مانند این است که پول خود را دور ریخته‌اید.

 

همچنین، نباید اینگونه تصور کرد که کاغذ دیواری راهرو به سبب اینکه در نقطه‌ای محل عبور نصب شده، دور از چشم افراد باقی می‌مانند.

 

اصلا اینطور نیست! راهرو اتفاقا محل خوبی برای نصب تابلو و اکسسوری دیواری یا قرار دادن میز کنسول است تا نقش زیادی از زیبایی محیط را ایفا کند، بنابراین از کنار آن ساده عبور نکنید و برای نصب شدن کاغذ دیواری در بهترین شکل ممکن، تلاش کنید.

 

وقتی از یک نصاب حرفه‌ای برای نصب کاغذ دیواری استفاده می‌کنید مصداق همان فوت کوزه‌گری در ادبیات فارسی است، به این معنی که هم کار را به بهترین شکل ممکن به پایان می‌رسانید و هم می‌توانید روی ماندگاری محصول حساب ویژه‌ای باز کنید، یعنی تا سال‌ها از بابت آراستگی دیوارها آسوده خاطر باشید.

 

در بسیاری از دفاتر کار، راهرو، همان اتاق انتظار مراجعان نیز به شمار می‌آید و همین نکته، اهمیت حفظ زیبایی راهرو را بیش از پیش مشخص می‌کند.

 

انواع بهترین کاغذ دیواری برای راهرو

 

انواع بهترین کاغذ دیواری برای راهرو

 

همانطور که پیش‎تر هم اشاره شد، الزاما قرار نیست همان طرحی از کاغذ دیواری که در اتاق‌ها و محیط پذیرایی استفاده می‌شود، در راهرو هم نصب شود، اما همخوانی سبک اهمیت دارد.

 

برای مثال اگر شما برای قسمت پذیرایی از سبک کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری اشکال هندسی را انتخاب می‌کنید، بسیار زیبا و چشم‌نواز خواهد بود اگر برای راهرو نیز از همان سبک کاغذ دیواری مدرن به سراغ کاغذ دیواری راه راه و یا آجری بروید.

 

تیمبرلند انواع کاغذ دیواری‌ها را در این سبک‌ها به شما ارائه می‌کند:

 

کلاسیک، که شامل این آلبوم‌ها می‌شود: کرن بری، استرابری، پاتریزیو، کینگزمنف وینچنزو، و رامی.

 

در سبک نئوکلاسیک نیز طرح‌های راه راه، ساده، گلدار، پتینه، آجری، مخمل و … دیده می‌شود.

 

تیمبرلند در سبک‌های مدرن، طرح‌های مختلف را با هم ادغام کرده و از همین رو شما شاهد کاغذ دیواری‌هایی هستید که هم پتینه در آن به کار رفته باشد و هم هندسه. طرح‌های چهارخانه و بافت‌دار نیز در این سبک‌ها به وفور دیده می‌شود.

 

سبک دیگری با نام کاغذ دیواری لوکس در تیمبرلند وجود دارد که در قالب آن انواع کاغذ دیواری‌های بافت‌دار، پتینه، طرح سنگ و چوب، موج‌دار و مدولار به شما ارائه می‌شود.

 

همانطور که مشاهده می‌کنید، می‌توان در عین حفظ تنوع و زیبایی، پایداری سبک را برای همه قسمت‌های محیط حفظ کرد و اساسا تیمبرلند نیز بابت همین گستردگی دایره انتخاب برای مشتریان است که مفتخر است.

 

ویژگی‌های بهترین کاغذ دیواری برای راهرو

یادمان نرود راهرو جایی است که رفت و آمد در آن زیاد است و از همین رو، تأمین نظافت کاغذ دیواری آن نقطه از خانه اهمیت زیادی دارد. تیمبرلند نیز با در نظر گرفتن این نکته، چنین مواردی را برای کاغذ دیواری راهرو لحاظ کرده است:

 

• مقاوم در برابر نور خورشید

• مقاوم در برابر گرد و غبار و آلودگی‌ها

• قابلیت شستشو بدون تغییر رنگ

• برخورداری از جنس pvc با گرماژ بالا

 

بنابراین حتی اگر شما طرح‌های خاص مثل کاغذ دیواری طرح آینه را انتخاب کرده باشید، همچنان می‌توانید از بابت تمیزکاری آن آسوده خاطر باشید، به این نحو که یک دستمال نم‌دار را به آهستگی روی کاغذ بکشید و البته از مواد شوینده خیلی قوی و غلیظ استفاده نکنید، چراکه بدیهی است ماهیت کاغذ با ماهیت چیز دیگری مثل پارچه و لباس فرق دارد.

 

یک نکته دیگر وجود دارد که اشاره به آن خالی از لطف نیست.

 

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند حتما دیواره‌ی راهرو را با انواع تابلوها و قاب‌عکس‌ها و اکسسوری‌های دیواری بپوشانند و یا یک کنسول طویل را به دیواره‌ی راهرو تکیه دهند، پیشنهاد تیمبرلند این است که از کاغذ دیواری‌های سبک لوکس و یا مدرن انتخاب کنید که فاقد طرح و نقش هستند، چراکه در این صورت اکسسوری دیواری شما جلوه بسیار جذاب‌تری پیدا خواهد کرد.

 

در مقابل، اگر دوست دارید هیچ تابلو یا قاب عکسی در راهرو نصب نشود، می‌توانید از کاغذ دیواری آجری استفاده کنید که خود یک نقش گرم و دوست‌داشتنی را به محیط اضافه می‌کند و شما را از نصب هر آیتم دیگری بی‌نیاز می‌سازد.

 

نکات مهم هنگام خرید کاغذ دیواری برای راهرو

روی هم رفته شما باید این موارد را هنگام خرید کاغذ دیواری راهرو رعایت کنید:

تعیین دقیق مساحت دیوار راهرو

انتخاب سبک کاغذ دیواری مطلوب، اعم از اینکه کلاسیک باشد، یا نئوکلاسیک یا مدرن و یا لوس

در نظر گرفتن اینکه طرح انتخابی شما چقدر با کاغذ دیواری پذیرایی و اتاق خواب همخوانی دارد

به توافق رسیدن با یک نصاب حرفه‌ای

آسودگی خاطر درباره ضمانت محصول از جانب فروشنده

 

قیمت و خرید بهترین کاغذ دیواری برای راهرو

احتمالا شما هم می‌پذیرید که یک کاغذ دیواری ایده‌آل یک سرمایه گذاری قابل اعتناست. قیمت انواع کاغذهای دیواری بسیار با هم متفاوت‌اند.

 

این تفاوت به خاطر کشور سازنده، جنس و طرح آنهاست، همچنین مواردی مثل مقاومت آنها در برابر نور خورشید و گرد و غبار و قابلیت شستشوپذیری.

 

روی هم رفته اما خرید از تیمبرلند مزایای بسیار زیادی نصیب شما می‌کند که مبلغ مورد نیاز برای هزینه پرداختی آن را توجیه می‌کند.

 

در ضمن فراموش نکنید که باید هزینه نصاب کاغذ را نیز در نظر بگیرید. تیمبرلند در کنار شماست تا با صرف یک هزینه ارزنده، بهترین شکل و شمایل را برای محیط مورد نظرتان، چه اتاق خواب در منزل شخصی باشد و چه اتاق مدیریت در دفتر کار، فراهم کند.

 

یادمان باشد انتخاب کاغذ دیواری گام اول در تغییر دکوراسیون است، چراکه تکلیف را برای خیلی چیزهای دیگر روشن می‌کند:

 

اینکه سبک مبلمان چه باشد، اینکه از چه نوع تابلوهایی برای دیوار استفاده شود، اینکه از چه نوع اکسسوری‌هایی برای تکمیل کار استفاده کنیم و اساسا برای همین است که انتخاب کاغذ دیواری اداری هم به اندازه انتخاب کاغذ دیواری برای منزل اهمیت دارد.