وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هزینه مهاجرت به ترکیه در سال 2022

هزینه مهاجرت به ترکیه در سال 2022

هزینه مهاجرت به ترکیه در سال 2022

 

کشور ترکیه یکی از زیباترین کشورهای اوراسیایی است که به واسطه موقعیت جغرافیایی خاص خود از جاذبه‌های توریستی و گردشگری بسیاری برخوردار است.

 

سبک زندگی اروپایی حاکم بر شهرهای ترکیه از جمله مزایای این کشور بوده و بسیار حائز اهمیت است.

 

سالانه افراد بسیاری از کشورهای مختلف به خصوص ایران به کشور ترکیه مهاجرت می‌کنند، به همین جهت یکی از سوالات رایج این افراد این است که هزینه مهاجرت به ترکیه چقدر است؟

 

برای پاسخ به این سوال بایستی هزینه‌های مربوط به هر یک از ابعاد مهاجرت به این کشور به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد.

 

هزینه مهاجرت به ترکیه

هزینه مهاجرت به ترکیه

 

هزینه مهاجرت به ترکیه: درخواست اخذ ویزا

یکی از موارد اصلی و مهم در زمینه هزینه مهاجرت به ترکیه، هزینه‌های مربوط به اخذ ویزا است. برای اخذ ویزای ترکیه بایستی هزینه‌ای را به سازمان مهاجرتی این کشور بپردازید.

 

البته باید به این نکته اشاره کرد که هزینه ویزای برچسب ترکیه و ویزای الکترونیکی آن با یکدیگر متفاوت است. بسته به ملیت افراد مهاجر هزینه ویزای الکترونیکی ترکیه بین 14 تا 71 یورو متغیر است.

 

از طرفی برای بسیاری از ملیت‌ها هزینه ویزای ترکیه برای ویزای برچسب در کمترین مقدار 117 یورو و در بیشتری مقدار 180 یورو است؛ اما برخی از اشخاص با تابعیت خارجی همچون شهروندان کشورهای عضو امارات متحده عربی برای اخذ این ویزا باید مبلغی حدود 465 یورو نیز پرداخت کنند.

 

هزینه اجازه اقامت ترکیه

یکی دیگر از موارد مهم درباره هزینه مهاجرت به ترکیه، هزینه‌های مربوط به اجازه اقامت است. هزینه کارت اجازه اقامت در سال 2022 حدود 1600 لیر و هزینه اجازه اقامت معادل 1040 لیر است.

 

افزون بر این موارد هزینه‌های مربوط به سیستم خدماتی و درمانی نیز برای هر نفر حدود 500 الی 1750 لیر (بسته به سن فرد متقاضی) است. در صورتی که اجازه اقامت شما به این کشور تایید شود، آن‌گاه هزینه یک‌ساله و هزینه کارت به حداکثر 1.250 لیر افزایش خواهد یافت.

 

هزینه بیمه نامه با توجه به گروه سنی افراد متقاضی با تابعیت خارجی متفاوت است، برای نمونه افراد مسن با بازه سنی بیش از 65 سال از شرط پرداخت هزینه یا به عبارتی اخذ بیمه نامه سلامت معاف هستند.

 

هزینه اجاره اقامت ترکیه

هزینه اجاره اقامت ترکیه

 

هزینه مهاجرت به ترکیه: اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک

یکی دیگر از بهترین راه‌ها برای اخذ اقامت کشور ترکیه خرید ملک در این کشور است. اما دولت ترکیه شرایط و قوانین خاصی را برای خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت آن در نظر گرفته‌اند.

 

اولین و مهم‌ترین شرط خرید ملکی به ارزش بیش از 400 هزار یورو در یکی از شهرهای این کشور است، در حقیقت شما با خرید ملکی با ارزش گفته شده به راحتی می‌توانید اقامت دائم این کشور را اخذ کنید.

 

سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه با آلتین رویا

اما در فرایند خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور باید دقت بسیار زیاد داشته باشید، چراکه بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خارجی و بین‌المللی با هدف سو استفاده و کلاهبرداری فعالیت می‌کنند، به همین جهت ابتدا باید از معتبر بودن یک شرکت اطمینان کامل پیدا کرده و سپس اقدام به مشارکت با شرکت در خرید و فروش ملک کنید.

 

شرکت altinruya یکی از معتبرین شرکت‌های سرمایه گذاری خارجی با بیش از دو دهه سابقه موفق بوده و همواره در تلاش است تا فرصت‌های عالی سرمایه‌گذاری را در کشورهایی چون ترکیه برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورد.