وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خواهران معروف و مدلینگ دنیای آرایش تغییر شغل دادند + عکس

خواهران معروف و مدلینگ دنیای آرایش تغییر شغل دادند + عکس

خواهران معروف و مدلینگ دنیای آرایش تغییر شغل دادند + عکس

بخشی از اعتبار خواهران معروف قطان (کتان) به دلیل تغییر مسیر صنعت زیبایی در منطقه خاورمیانه است.

 

مونا که از حمایت قدرتمند دنبال کننده‌ها در شبکه‌های اجتماعی برخوردار است، اخیرا خط تولید عطر Kayali را راه‌اندازی کرده است.

 

مونا درباره تغییر شغل و فعالیت حرفه‌ای خود و علاقه به صنعت زیبایی به خلیج تایمز می‌گوید: «صادقانه بگویم من فکر می‌کردم مشاوره سرمایه‌گذاری بهترین مسیر شغلی برای رسیدن به موفقیت است، اما به‌سرعت فهمیدم که این کار مناسب من نیست … من از زمانی که به یاد دارم همیشه عطر و رایحه را دوست داشتم. اولین خاطره من مربوط به زمانی است که خیلی جوان‌تر بودم و مادرم از یک عطر زیبای یاس استفاده می‌کرد که تا به امروز عاشق آن هستم.»

 

مونا همراه دو خواهرش هدی و عالیا در رشد «هدی بیوتی» سهیم بوده است. در حال حاضر هدی بیوتی ۱۴۰ محصول متنوع دارد و ارزش این نشان تجاری از ۱ میلیارد دلار گذشته است.

 

او درباره شروع داستان این نشان تجاری می‌گوید: «تأمین سرمایه‌ برای ما نقطه عطف بزرگی بود. افراد زیادی بودند که ما را نادیده می‌گرفتند یا ما را جدی نمی‌گرفتند چرا که ما زنانی بودیم که می‌خواستیم یک تجارت زیبایی راه‌اندازی کنیم»

 

رسانه‌های اجتماعی نقش مؤثری در موفقیت هدی بیوتی داشته‌اند. محصولات آن‌ها ابتدا از وبلاگشان متولدشده و سپس در رسانه‌های اجتماعی رشد کردند.

 

خواهران معروف و مدلینگ دنیای آرایش تغییر شغل دادند + عکس

 

مونا درباره تاثیر بزرگ رسانه‌های اجتماعی بر موفقیت تجاری محصولاتشان می‌گوید: «عامل تعیین‌کننده و اولویت من وقتی صحبت از رسانه‌های اجتماعی است، گسترش عشق و بازتابی انرژی خوب و مثبت است.

 

ممکن است در شبکه‌های اجتماعی نفرت و قلدری زیادی وجود داشته باشد، بنابراین برای من بسیار مهم است که محتوای تولیدشده نشان دهند که من چه کسی هستم و از چه چیزی دفاع می‌کنم.»

 

این چهره زیبایی و مراقبت پوست و دوستدار عطر معتقد است که همه‌گیری کرونا باعث شده «مراقبت از خود به واقعی‌ترین شکل و نگهداری از پوست به‌جای پنهان کردن آن با آرایش سنگین» طرفداران بیشتری پیدا کند.

 

در سال ۲۰۱۸، مونا با همکاری خواهرانش تصمیم گرفتند تا با نام KAYALI وارد دنیای عطر شوند. یکی از عطرهای این مجموعه که با استفاده از روغن عود ساخته شده عطر مورد علاقه مونا از میان محصولات تولیدی‌اش است.

 

او می‌گوید «آرایش چیزی است که همیشه بخش بزرگی از زیبایی در منطقه ما بوده است و عطرسازی و رایحه نیز همین‌طور.

 

مراقبت از پوست چیزی است که به‌شدت رشد کرده، اما بزرگ‌ترین چیزی که فکر می‌کنم در چند سال گذشته واقعاً تکامل‌یافته این است که چگونه زیبایی اکنون به‌عنوان نوعی مراقبت از خود دیده می‌شود.»

 

او به کسانی که می‌خواهند محصولات خود را در شبکه‌های اجتماعی معرفی کنند توصیه می‌کند، «به دنبال کننده‌های خود گوش دهید. آن‌ها جامعه شما هستند و در حال دریافت مطالب و محصولاتی هستند که شما منتشر می‌کنید. بنابراین فکر می‌کنم اغلب عاقلانه است که مکث کنید و بازخورد آن‌ها را بشنوید.

 

محتوایی ایجاد کنید که مختص شما باشد. از اینکه نشان دهید دقیقاً چه کسی هستید و پای چه ارزش‌هایی می‌ایستید، نترسید.»