وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روشهای طبیعی بلند کردن و فر کردن مژه در خانه

روشهای طبیعی بلند کردن و فر کردن مژه در خانه

روشهای طبیعی بلند کردن و فر کردن مژه در خانه

 

فر کردن مژه و بلند کردن آن یکی از روشهای کسب زیبایی است . داشتن مژه های فر و بلند آزوی افراد زیادی است . اگر مژه های فر و بلند میخواهید حتما لازم نیست به آرایشگاه مراجعه کنید با این روشهای خانگی که در ادامه این مطلب از ایران ناز میخوانید میتوانید مژه هایتان را در منزل فر و بلند کنید.

 

داشتن مژه هایی بلند با روش های طبیعی که در منزل انجام شود از جمله خواسته های محبوب خانم هاست . شما می توانید با کمک گرفتن از موادی ساده همچون روغن نارگیل و روغن زیتون مژه هایی زیبا داشته باشید .

 

روش های داشتن مژه هایی بلند

 

مژه ها تاثیر بسیار زیادی را در زیبایی فرد دارند.داشتن مژه هایی بلند و فر می تواند شما را جذاب تراز همیشه به نظر برساند.روش های مختلفی برای فر کردن مژه وجود دارند که می توانند در طولانی مدت موجب آسیب دیدن به مژه های شما بشود؛ اما استفاده از روش های طبیعی این خطر را برای شما به صفر خواهد رساند.در ادامه به بررسی روش های طبیعی برای فر کردن مژه خواهیم پرداخت.

 

روشهای طبیعی بلند کردن و فر کردن مژه در خانه

 

برای فر کردن مژه ها حتما نیاز به فر مژه ندارید بلکه به کمک چند راهکار ساده و در دسترس می‌توانید مژه های خود را فر کنید.

 

داشتن مژه‌هایی فر سبب زیبا شدن چشم‌ها می‌شود،اغلب بانوان برای فر کردن مژه های خود از فرمژه استفاده می‌کنند اما باید بدانید که برای فر کردن مژه هایتان حتما نیاز به فرمژه نداریدبلکه با روش‌های در دسترس و طبیعی می‌توانید به راحتی مژه‌هایتان را فر کنید.

 

در اینجا به معرفی چند راهکار ساده و ابتدایی می‌پردازیم که به کمک آن می‌توانید مژه هایتان را فر کنید.

 

فر کردن مژه به کمک قاشق

 

یک کاسه آب گرم را آماده کنید و یک قاشق چایخوری فلزی را به مدت ۵ دقیقه در داخل آن قرار دهیدو سپس قاشق را از آب دراورده و خشک کنید و بصورت عمودی آنرا بالای چشمتان قرار دهیدبه طوری که قسمت محدب آن بیرون باشد و لبه پایینی قاشق بر روی خط مژه شما قرار بگیرد و سپس مژه‌ ها را به کمک انگشتتان به سمت قاشق فشار دهید و به مدت ۱۰ ثانیه نگهدارید این کار سبب فر شدن مژه‌های شما می‌شود.

 

روشهای طبیعی بلند کردن و فر کردن مژه در خانه

 

مسواک گرم مژه هایتان را فر می‌کند

 

مسواک را در زیر آب داغ بگیرید تا برس‌های آن گرم شود و سپس مسواک را بصورت کامل خشک کنیدو مژه هایتان را با این مسواک داغ شانه کنید و مسواک را در نوک مژه هایتان را به مدت ١٠ ثانیه نگه دارید.

 

برای فر کردن مژه از روغن های گیاهی استفاده کنید استفاده هر روزه از ریمل سبب ضعیف شدن و کم پشت شدن مژه‌ها می‌شود،برای تقویت مژه و ابرو خود هر شب قبل از خواب روغن نارگیل، کرچک و زیتون را بر روی مژه‌های خود بمالیدهمچنین می‌توانید به کمک فشار انگشتانتان بر روی مژه‌ها به آن‌ها حالت دهید.

 

درباره علت ریزش مژه ها بیشتر بدانید

 

وقتی موها و یا ابروها شروع به ریختن میکند برای خیلی از خانمها می تواند نگران کننده باشد.اما ما به شما می گوییم نگران نباشید چون افراد زیادی در دنیا هستند که چنین مشکلی را دارند،البته نباید هم این مشکل را نادیده گرفت و باید به دنبال راهی برای درمان آن بود.ممکن است موی ابروها به علل متعددی دچار ریزش شوند، علت مهمی که می تواند منجربه ریزش موها شود نوعی خاصی از بیماری به نام آلوپسیاست که در این بیماری سیستم ایمنی بدن، فولیکول های مو را به عنوان باکتری می شناسد و در نتیجه رشد موها کند می شود و در آمدن دوباره موها می تواند بسیار مشکل باشد.

 

راه حل های طبیعی درمان ابرو و مژه که به طور کلی با تغییر در برنامه غذایی روزانه و حذف مواد قندی غیر طبیعی مانند :

 

شیرینجات قنادی،انواع شکلات و فست فود جایگزین کردن مواد طبیعی و استفاده از جوانه ها مانند :

 

جوانه گندم ، انواع سبوس مانند سبوس برنج که حاوی ویتامین های مورد نیاز بدن از جمله ویتامین ب هستند که نه تنها در کنترل استرس نقش مهمی دارند بلکه در عمل خونسازی و اکسیژن رسانی نیز شرکت می کنند، در ضمن داشتن فعالیتی که علاوه بر کاهش استرس موجب شادی و رضایت خاطر فرد شود در درمان طبیعی این مشکلات نقش بسیار مهمی دارد

 

روشهای طبیعی بلند کردن و فر کردن مژه در خانه

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره