وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین و کم خطرترین روش پیکرتراشی

بهترین و کم خطرترین روش پیکرتراشی

بهترین و کم‌خطرترین روش پیکرتراشی

 

افراد بسیاری در جامعه هستند که علی‌رغم استفاده از رژیم‌های سخت و انجام تمرینات ورزشی طاقت‌فرسا هم چنان دغدغه لاغری و خوش‌فرم شدن بدن خود را دارند.

 

پیکرتراشی از جمله شیوه‌های نوین از بین بردن چربی‌های اضافی تجمع یافته در لایه‌های زیرین پوست است. این روش با استفاده از تکنیک‌های مختلف در کمترین زمان لاغری و فرم ایده آل درخواست‌کننده را برای او اعمال می‌کند.

 

بهترین و کم خطرترین روش پیکرتراشی

 

پیکرتراشی و شرایط انجام آن

برخی از افراد همراه با بالا رفتن سن، عدم تحرک کافی، نداشتن اراده برای انجام ورزش‌های سخت و یا استفاده از رژیم‌های سخت دچار اضافه وزن شده و در اثر آن به چاقی موضعی مبتلا می‌شوند.

 

در نتیجه چربی‌های ناخواسته در اطراف اندام‌های مختلفی مانند پیکرتراشی شکم ، پهلو، باسن، بازو‌ها، قسمت‌های داخلی و خارجی ران و… جمع شده و فرم بدن را دچار تغییر می‌کنند.

 

همین امر موجب شد تا محققان علم پزشکی و جراحان درصدد ایجاد روش‌های مختلف برآیند تا افراد به راحتی بتوانند بافت چربی خود را حذف کنند. علاوه بر این تعداد بسیاری از اشخاص برای رسیدن به تناسب اندام و درمان چاقی خود به دنبال استفاده از شیوه‌های نوین و کم خطر نیز هستند.

 

در واقع افرادی که از اضافه وزن و چاقی رنج می‌برند و در عین حال فرصت و یا حوصله رژیم غذایی و ورزش کردن را ندارند، افرادی که به علت چاقی زیر نظر پزشک اجازه انجام ورزش را ندارند، کسانی که می‌خواهند تغییری را در ظاهر و فرم بدن خود ایجاد کنند، پیکرتراشی را به عنوان بهترین شیوه حذف سلول‌های چربی اضافه انتخاب می‌کنند.

 

بهترین و کم خطرترین روش پیکرتراشی

 

مزایای انجام پیکرتراشی

۱. به طور هم‌زمان چندین نقطه از بدن را مورد هدف قرار می‌کند. این به معنای آن است که می‌توان به طور هم‌زمان پیکرتراشی شکم، پیکرتراشی باسن و پیکرتراشی باسن را به منظور بهتر شدن فرم بدن در قسمت شکم و ناحیه کمری داشته باشید.

 

۲. پیکرتراشی یک روش جراحی زیبایی کم تهاجمی یا غیرتهاجمی است که به نوع تکنیک انتخاب شده برای انجام بستگی دارد. در اجرای پیکرتراشی دیگر شیوه‌های معمول جراحی مانند بریدن قسمت‌هایی از بدن را به همراه نخواهد داشت. در شیوه‌های نوین پیکرتراشی می‌توان آن‌ها را به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام داد.

 

۳. با توجه به جراحی زیبایی که در گذشته به منظور حذف چربی‌های ناخواسته انجام می‌گرفته است، پیکرتراشی در صورت انتخاب بهترین روش، بهترین جراح و مراجعه به کلینیک درمانی معتبر با کمترین میزان عوارض و خطرات همراه است و در نهایت می‌توان با اطمینان آن را انجام داد.

 

۴. انتخاب پیکرتراشی موجب می‌شود تا دوره نقاهت و بهبودی، زمان کمتری را داشته باشد و فرد مراجعه‌کننده با سرعت بیشتر و روند ملایمی بتواند به نتیجه نهایی دست پیدا کند. برخلاف شیوه‌های غیرتهاجمی، پیکرتراشی می‌تواند در عرض یک روز به طور کامل بهبود پیدا کرده و نتایج قابل توجهی را به دنبال داشته باشد. انجام توصیه‌های پزشک معالج، استفاده از رژیم غذایی متعادل، ورزش نامنظم، نوشیدن آب فراوان کمک می‌کند تا دوره نقاهت کوتاه‌تری داشته باشید.

 

بهترین و کم خطرترین روش پیکرتراشی

 

۵. پیکرتراشی صرف نظر از مقدار وزن، اندازه بافت چربی اضافه و هم چنین شکل آن‌ها برای تمامی افراد قابل دسترس و اجرا شدن است. بسیاری از افراد هستند که به دلایل مختلف مانند بیماری یا سیستم ایمنی ضعیف نیم توانند جراحی‌های تهاجمی را انجام دهند از این رو انتخاب بهترین و کم‌خطرترین شیوه پیکرتراشی بهترین گزینه برای آن‌ها است.

 

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، پیکرتراشی با استفاده از روش‌های غیرتهاجمی (بدون جراحی) و کم تهاجمی به افراد کمک کند تا افتادگی و شل شدن پوست ناحیه مشخص شده را برطرف کند. کاهش سلولیت‌ها، مناسب بودن برای بانوان و آقایان، ایجاد خطوط صاف و سفتی پوست از دیگر مزایای استفاده از پیکرتراشی است.

 

بهترین و کم‌خطرترین شیوه‌های پیکرتراشی

شیوه‌های پیکرتراشی مختلفی وجود دارد که انجام آن‌ها بسته به معیار‌هایی از جمله سن، جنسیت، میزان چربی اضافی، معاینات فیزیکی و ارزیابی‌های پزشک معالج دارد. در این میان هزینه پیکرتراشی با هر یک از روش‌ها نیز می‌تواند با توجه به عوامل گفته شده دستخوش تغییر شود. در میان تنوع روش‌های پیکرتراشی، تعدادی از آن با کمترین میزان عوارض و خطرها انجام می‌شوند که عبارت‌اند از:

 

۱. پیکرتراشی با لیپوماتیک

یکی از شیوه‌های نوین تخلیه چربی‌های اضافی در لایه‌های زیرین پوست در قسمت‌های مختلف بدن، لیپوماتیک است. در این روش با کمک میله باریکی به نام کانولا و سوراخ کوچکی، با ایجاد ارتعاش‌های حرکتی و گرمایی، رسوبات چربی تکه‌تکه شده و به سمت بیرون ساکشن می‌شود.

 

۲. پیکرتراشی با لیپوست

از جمله روش‌های لیپوماتیک است که با جداسازی بافت چربی به صورت یک تکه و خارج کردن آن‌ها از گلوله شدن و ایجاد ناهمواری در سطح پوست جلوگیری می‌کند.

 

۳. پیکرتراشی با لیزر یا لیپو لیزر

یکی از تکنیک‌های غیرتهاجمی و بدون جراحی پیکرتراشی استفاده از اشعه لیزر است. در این روش با ایجاد گرما و وارد کردن اشعه لیزر به ناحیه مشخص، چربی‌ها از یکدیگر جدا می‌شوند. از جمله مزایای این روش جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست همراه با تحریک کلاژن سازی است.

 

۴. پیکرتراشی با واتر جت

همراه وارد شدن فناوری و تکنولوژی به علم پزشکی، دستگاه‌ها و تجهیزاتی از جمله دستگاه واتر جت برای انجام پیکرتراشی تولید شده است. در این دستگاه با فشار آب می‌توان لایه‌های چربی اضافه را حذف کرد. هرچند ماندگاری آن نسبت به شیوه‌های قبلی کمتر است اما یکی از بی‌خطرترین نوع جراحی پیکرتراشی است.

 

۵. پیکرتراشی با امواج هایفو یا تکنیک اولترازد

در این روش با وارد کردن امواج هایفو، دیواره‌های بافت چربی از بین رفته و در نهایت به صورت کامل از بدن خارج می‌شوند. در سنین بزرگ‌سالی سلول‌های چربی جدیدی ساخته نمی‌شود بلکه چربی‌های تشکیل شده از قبل، حجیم‌تر می‌شوند. با استفاده از روش اولترازد می‌توان گفت که میزان ماندگاری به قدری بالا است که چربی‌ها دیگر بازگشتی نخواهند داشت.

 

بهترین و کم خطرترین روش پیکرتراشی

 

علاوه بر این افتادگی و شل شدگی ایجاد شده در پوست در اثر افزایش وزن و حضور چربی‌های اضافه را نیز از بین خواهد برد. در این روش نیازی به وارد کردن ضربه، ایجاد گرما، ارتعاشات حرکتی، بریدگی، سوراخ کردن و ساکشن وجود ندارد بلکه تنها با وارد کردن امواج، تمامی سلول‌های چربی اضافی خارج خواهند شد.

 

۶. پیکرتراشی کرایولیپولیز

این روش با نام انجماد سرد چربی‌ها نیز شناخته می‌شود. یک روش غیرتهاجمی بوده و با ایجاد سرما در اندام مورد نظر بدون ایجاد درد، خطر و بستری شدن بیمار می‌توان رسوبات چربی موضعی جمع شده در قسمت مشخص شده را از بین برده و در نهایت با کاهش سایز، تناسب اندام را در فرد ایجاد کرد.

 

یادداشتی از کلینیک ماه

پیکرتراشی موجب می‌شود تا سلول‌های چربی اضافه تجمع یافته در لایه‌های زیرین قسمت‌های مختلف بدن با کمترین عوارض و درد از بدن خارج شود. استفاده‌ از تکنیک‌های مختلف نیمه تهاجمی و غیر جراحی باعث شد تا با استقبال افراد زیادی برای دستیابی به تناسب اندام مواجه شود.

 

کلینیک زیبای ماه از جمله مراکز معتبر درمانی و انجام جراحی زیبایی و پلاستیک است. این مرکز زیر نظر جراحان متخصص و تیم پزشکی کارآزموده و با تجربه همراه با تجهیزات پیشرفته روز دنیا و آگاهی نسبت به متد‌های جدید، به شما کمک می‌کند تا با اطمینان خاطر جراحی پیکرتراشی را انجام دهید. هزینه پیکرتراشی در کلینیک ماه بسته به اندام تحت جراحی تعیین می‌شود.

 

شما می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری با کارشناسان ما تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره رایگان از قیمت انواع جراحی پیکرتراشی اطلاعات کافی را به دست آورید.

 

سایت clinicmah.com

اپلیکیشن WHATSAPP : 09129725917

اپلیکیشن ایسنتاگرام: @mah.laser.surgery