وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیمه تکمیلی دندانپزشکی: مقایسه پوشش‌ها و تعهدات

بیمه تکمیلی دندانپزشکی: مقایسه پوشش‌ها و تعهدات

بیمه تکمیلی دندانپزشکی: مقایسه پوشش‌ها و تعهدات

 

امروزه با پیشرفت‌های چشمگیر بهداشت و سلامت دندان، بسیاری از افراد تمایل دارند که دندان‌هایی زیبا و سالم داشته باشند. اما شرط آن مراقبت دائمی و صحیح از دندان‌ها است که اگر به‌درستی انجام نشود، ناچار به مراجعه به دندانپزشک خواهید بود.

 

از طرفی هزینه های گزاف دندانپزشکی خود یک معضل مالی  بزرگ برای بخش زیادی از مردم و به‌خصوص قشر متوسط و پایین جامعه محسوب می‌شود و بسیاری از افراد توان پرداخت آن را ندارند.

 

بیمه تکمیلی دندانپزشکی: مقایسه پوشش‌ها و تعهدات

 

بیمه تکمیلی دندانپزشکی، راهی آسان برای پوشش هزینه های خدمات دندان

با توجه به هزینه‌های بالای ویزیت و درمان مشکلات دندان ضرورت دارد که افراد به فکر استفاده از انواع بیمه‌های دندانپزشکی باشند.

 

بیمه تکمیلی دندانپزشکی یکی از بهترین انواع پوشش های بیمه ای در این زمینه است که هزینه‌های این مورد را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

 

میزان پوشش بیمه دندانپزشکی در بیمه‌های درمانی پایه

بیمه‌های درمانی پایه بر اساس نرخ مصوب قانونی مقدار پوشش خود را تعیین می‌کنند. اما به‌طورکلی سقف پوشش تعیین شده شرکت‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است؛ بنابراین در هنگام انتخاب و خرید بیمه دندانپزشکی بهتر است با مشاهده همه تعرفه‌های تعیین شده توسط شرکت‌های مختلف بیمه، بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

 

به‌طورکلی میزان پوشش موارد مختلف دندانپزشکی از جمله کشیدن و پرکردن، ایمپلنت، جراحی لثه و موارد دیگر به‌گونه‌ای تعیین شده که فرد بیمه‌شده دیگر نگران هزینه‌های مربوط به ترمیم دندان‌های خود نباشد و با خیالی آسوده‌ نسبت به این مسئله اقدام کند.

 

توصیه می‌شود برای موارد پر هزینه مانند ایمپلنت که از گران‌ترین خدمات جراحی مربوط به دندان است، بیمه‌ای را انتخاب کنید که این موارد را بطور کامل پوشش داده و هزینه های درمانی شما را به مقدار مناسبی پرداخت کند.

 

بیمه تکمیلی دندانپزشکی تأمین اجتماعی

بیمه تکمیلی داندانپزشکی تامین اجتماعی یکی از بهترین انواع بیمه تکمیلی دندانپزشکی است که بخش زیادی از هزینه های خدمات مربوط به دندانپزشکی را پوشش می دهد.

 

در ادامه به چند دلیل عمده استفاده از بیمه تکمیلی برای خدمات دندانپزشکی می پردازیم.

 

. قیمت مواد اولیه برای انجام امور دندانپزشکی هرروزه در حال افزایش است که موجب افزایش هزینه دندانپزشکی نیز می‌شود.

 

. دستمزد دندانپزشک نیز به دلیل افزایش هزینه‌ها و قیمت‌ها به‌صورت عمومی روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

 

. ضرورت درست‌کردن و ازبین‌بردن پوسیدگی دندان که بسیار اهمیت دارد.

 

. لزوم جرم‌گیری دندان به‌صورت دوره‌ای در بازه‌های زمانی مختلف که باعث حفظ سلامت لثه و زیبایی دندان خواهد شد.

 

. از بین‌بردن حساسیت دندان که ریشه آن تحلیل مینای دندان است.

 

. خرید بیمه تکمیلی دندانپزشکی باعث می‌شود شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه به دندانپزشک یا کلینیک نداشته باشید.

 

. با داشتن بیمه تکمیلی می‌توانید به ‌تمامی مراکز دندانپزشکی که با بیمه شما قرارداد دارند، مراجعه و امور مربوط به درمان مشکلات دندان خود را به‌راحتی انجام دهید.

 

بیمه تکمیلی دندانپزشکی: مقایسه پوشش‌ها و تعهدات

 

شرط یک انتخاب خوب داشتن شناخت کامل عوامل مؤثر بر بهینه بودن بیمه خواهد بود. از سوی دیگر در زمان خرید این نوع بیمه باید مراقب باشید که همه جوانب را به طور دقیق بررسی کنید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

 

امروزه بر اساس آمار موجود بسیاری از ایرانی‌ها دست‌کم دارای دو تا سه دندان پوسیده هستند.

 

به همین دلیل در سال‌های اخیر بحث بیمه دندان توسط مقامات مسئول بررسی و نتایج آن مشخص شده و ایجاد بیمه مناسب برای پوشش هزینه‌های دندانپزشکی بسیار ضروری و حیاتی خواهد بود.

 

پوشش بیمه دندانپزشکی در بیمه تکمیلی

بیمه تکمیلی دندانپزشکی تا حد زیادی نگرانی‌های افراد در زمینه هزینه‌های دندانپزشکی را از بین برود.

 

در واقع این بیمه به شما کمک می‌کند در زمینه گزینش مرکز درمانی موردنظر خود مانند کلینیک‌های مختلف یا حتی خود پزشک اختیار کامل داشته باشید.

 

البته به این شرط که بهترین بیمه تکمیلی را تهیه کنید. به‌این‌ترتیب قادر خواهید بود دکتری را انتخاب کنید که به وی بیش از پزشکان دیگر اطمینان دارید و به‌این‌ترتیب در هنگام مراجعه به پزشک آرامش کاملی خواهید داشت.

 

البته با وجود اینکه بسیاری از افراد بیمه شده این حق را دارند که به مراکز درمانی دلخواه خود مراجعه کنند، اما توصیه می‌شود کلینیک‌هایی را انتخاب کنید که با بیمه شما قرارداد دارند.

 

به‌این‌ترتیب شما بدون پرداخت هزینه به ‌راحتی می‌توانید همه موارد مربوط به درمان مشکلات دندانی خود را به‌راحتی و بدون نگرانی انجام دهید.

 

بهترین بیمه دندانپزشکی را کدام شرکت‌ها ارائه می‌دهند

همه بیمه‌شدگان بیمه تکمیلی دندانپزشکی این امکان را دارند که بر اساس قوانین وزارت بهداشت و درمان و با توجه ‌به شرایط خود از بیمه تکمیلی بهره ببرند.

 

اما بهترین بیمه را شرکت‌هایی از قبیل بیمه مرکزی ایران ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که مراکز درمانی و پزشکان طرف قرارداد صرفا طبق تعرفه‌های تصویب شده از سوی قانون می‌توانند بیمار را ملزم به پرداخت هزینه کنند و حق دریافت هیچ هزینه اضافی را نخواهند داشت.

 

به‌این‌ترتیب شما خواهید توانست با بررسی و مقایسه بیمه‌های مختلف، بهترین بیمه دندانپزشکی را پیدا و از آن استفاده کنید.

 

مشاوره و خرید بیمه تکمیلی دندانپزشکی از ازکی

درصورتی‌که قصد دارید از بیمه تکمیلی دندانپزشکی استفاده کنید، می توانید اطلاعات مربوط به بیمه‌های مختلف موجود کشور را به طور کامل و دقیق در سایت ازکی مشاهده و خدمات و پوشش های آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

با مراجعه به سایت بیمه ازکی، می توانید از بین شرکت های بیمه مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین در هر زمان می‌توانید برای مشاوره و پشتیبانی خرید بیمه با کارشناسان شرکت ازکی تماس و راهنمایی بگیرید.