وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ترفند هایی برای پاک کردن مداد رنگی از روی دیوار

ترفند هایی برای پاک کردن مداد رنگی از روی دیوار

ترفند هایی برای پاک کردن مداد رنگی از روی دیوار

 

خب دوستان عزیز امروز در این بخش به معضلی پرداختیم که خیلی هم بزرگ نیست و اگر سعی کنیم به عصبانیت لحظه ای خود غلبه کنیم میتوانیم سر فرصت خیلی آروم و با دقت از بینش ببریم.برای همه افراد که بچه کوچک در منزل دارند نقاشی کردن و خط خطی کردن بچه ها روی دیوار را تجربه کرده اند شیوه های گوناگونی برای پاک کردن مداد از دیوار وجوددارد که ما در این مقاله برای شما آورده ایم.

1-استفاده از خمیر دندان

خط های مداد رنگی روی دیوار را به وسیله یک مسواک کهنه و قدری خمیر دندان پاک کنید.

 

2-استفاده از سیب زمینی

این شیوه برای پاک کردن اثرات لک به جا مانده از اثر انگشت بچه ها یا حتی بزرگترها روی دیوار روغنی و پلاستیکی استفاده می کنند. سیب زمینی را نصف کنید و چندبار روی لک و خطوط دیوار بکشید آنگاه با اسفنج آنجا را تمیز کنید.

3-استفاده از سشوار

به گزارش ایران ناز یکی از روش های مطمئن برای از بین بردن مداد رنگی از دیوارها استفاده از سشوار خشک و صابون معمولی ملایم است. سشوار را روشن کرده و هوای گرم را روی خط های مداد رنگی بگیرید.

 

موم گرم می شود و آغاز به آب شدن می کند و سبب می شود آسان تر پاک شود. با یک دستمال تمیز یا حوله کاغذی با قدری صابون مایع استفاده کنید و علائم مداد رنگی را به آهستگی پاک کنید.

 

پارچه های میکروفیبر انتخاب خوبی هستند ، ولی دقت کنید که هر پارچه ای که استفاده می کنید قدری مداد رنگی را روی آن نگه می دارد. پیراهن های قدیمی را امتحان کنید چون می توانید آنها را دور بریزید.

 

ترفند هایی برای پاک کردن مداد رنگی از روی دیوار

4-استفاده از مداد پاک کن

حقیقت این است که پاک کننده معجزه می کنند و بر روی دیوارهای رنگ شده و بقیه جاها کاربرد دارند. امکان دارد شما احتیاج به قدری تلاش بیشتر بر روی دیوارهای بافت بسیار دارند استفاده کنید، ولی کارایی دارد.

5-استفاده از سرکه

یکی از مفیدترین شیوه ها برای پاک کردن اثرات مداد رنگی از روی دیوار سرکه می باشد. اسید استیک موجود در آن باعث تجزیه ماده موم مانند و رنگدانه مداد رنگی می شود. کافی است یک مسواک کهنه را در مقداری سرکه سفید بزنید آنگاه اثرات لکه را با آن تمیز کنید. آنگاه دیوار را با پارچه ای مرطوب تمیز کنید.

 

اگر چه نگران بوی سرکه هستید بدانید پس از خشک شدن بوی آن، از بین می رود. دقت کنید پیش از استفاده از سرکه نخست قسمت کوچکی را امتحان کنید، امکان دارد همه رنگها با واکنش شیمیایی سرکه پاک نشوند و مثل هر پاک کننده دیگری مواظب باشید با چشم یا پوست شما تماس پیدا نکند.

 

6-استفاده از جوش شیرین و آب

جوش شیرین ساینده خفیف بوده که می تواند در تمیز کردن دیوار مفید باشد. برای پاک کردن اثرات مداد رنگی از روی دیوار گچی قدری جوش شیرین را در آب حل کرده و با پنبه روی سطح خط خطی شده بکشید تا تمیز شود.

7-استفاده از مایع ظرفشویی

برای تمیز کردن دیوار گچی کلا می توانید از اسکاچ و قدری مایع ظرفشویی استفاده کنید.

 

ترفند هایی برای پاک کردن مداد رنگی از روی دیوار

8-استفاده از سمباده

یک راه ساده تر و سریع تر استفاده از سمباده می باشد در موقع کشیدن سمباده بر روی دیوار قدری از گرده های سمباده به دیوار باقی می ماند که با کشیدن یک پارچه نم دار این گرده ها را می توانید از روی دیوار پاک کنید.