وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این 5 لوازم دکوری دکوراسیون منزل را متحول می کنند

این 5 لوازم دکوری دکوراسیون منزل را متحول می کنند

این 5 لوازم دکوری دکوراسیون منزل را متحول می کنند

 

فضای محلی که در آن زندگی می کنیم همواره مورد توجه انسانها بوده است و با مدرن شدن سبک زندگی ها مسئله دکوراسیون نیز مهمتر شد و امروز افراد بیش از پیش به دکور محل زندگی خود توجه می کنند.

 

اما شما میتوانید با دانستن نکات کلیدی دکوراسیون حال و هوای منزل خود را متحول کنید. اگر نمی دانید چگونه با چند وسیله دکوری میتوانید دکوراسیون منزل خود را متحول کنید با ما همراه شوید.

 

جینجر جار

یکی از جدیدترین ترندهای دکوراسیون منزل استفاده از جینجر جار است. جینجر جارها در واقع ظروفی گلدان مانند هستند که معمولا بصورت سه تکه در کنار هم قرار میگیرند.

 

جینجر جار یکی از جدیدترین سبک های دکوراسیون منازل مدرن است و استفاده از جینجر جارها میتواند دکوراسیون منزل شما را متحول کند. جینجر جارها در مکانهای مختلفی از خانه مورد استفاده می گیرند.

 

این آیتم دکوری میتواند در گوشه پذیرایی و بر روی یک میز عسلی خودنمایی کنند و یا اگر اپن آشپزخانه بزرگی دارید یک ست جینجر مدرن میتواند بر روی آن دلبری کند. اگر پذیرایی شما یک میز کنسول دارد مطمئن باشید که ترکیب آن با یک ست سه تایی جینجر جار معرکه می شود.

 

جینجر جار ، این 5 لوازم دکوری دکوراسیون منزل را متحول می کنند

 

البته برخی جینجر های اندازه بزرگی دارند و از آنها میتوان بعنوان یک دکوری برای گوشه پذیرایی استفاده کرد.

 

جینجر جار به معنی ظرف زنجبیل است. این ظروف در سالهای بسیار دور در چین باستان برای نگهداری ادویه جات مورد استفاده قرار می‌گرفته است. در واقع جینجر (Ginger) در زبان لاتین به معنای زنجبیل و جار (jar) به معنی کوزه است.

 

در چین باستان از نقوش گل و مناظر طبیعی بر روی این ظروف استفاده میکردند. بعدها این نوع ظروف به اروپا راه پیدا کرد و طی سالیان دستخوش تغییر گردید.

 

گلدان و گلهای فومی

گل و گلدان یار جدا نشدنی هر خانه ای است. ولی وقتی صحبت از گل و گلدان می کنیم معمولا همه به گلهای آپارتمانی فکر می کنند. استفاده از مدلهای جدید گلهای مصنوعی که با فوم ساخته می شوند امروز تبدیل به یک ترند شده است.

 

این گلهای فومی معمولا در رنگهای متنوع و دارای طرحهای متنوعی هستند که میتوانند در یک گلدان زیبایی پذیرایی شما را چند برابر کنند.

 

گلدان و گلهای فومی

 

اگر تمایل دارید از گلهای فومی استفاده کنید پیشنهاد می کنیم حتما از یک گلدان دکوری بزرگ استفاده نمایید، چرا که گلهای فومی حجیم هستند و معمولا در گلدانهای کوچک به زیبایی خودنمایی نمی کنند.

 

آباژور مدرن

در واقع آباژور، کلمه‌ای فرانسوی میباشد که در لغات فارسی به معنای نورتاب است. آباژور وسیله‌ای است دارای یک چراغ کلاهک دار یا لوستری که به راحتی امکان حمل و جابجایی دارد.

 

این وسیله یک منبع روشنایی و نوعی دکوراتیو کاربردی برای منازل بشمار میرود. آباژور یک وسیله دکوری است که معمولا کاربرد آن در پاتختی کنار تخت است.

 

کابرد این چراغ داشتن یک نور سبک قبل از خواب در کنار تختخواب است. ولی با این حال امروزه آباژور تبدیل به یک وسیله دکوری شده است و مردم بیشتر از آنچه از آن استفاده کاربردی بکنند به مدل آن توجه می کنند.

 

آباژور مدرن ، این 5 لوازم دکوری دکوراسیون منزل را متحول می کنند

 

همین موضوع باعث شده است تا امروزه آباژورهای مدرن زیادی تولید شوند. اگر میخواهید دکور منزل و بویژه اتاق خواب خود را متحول کنید میتوانید از نمونه های مدرن آباژور که معمولا بصورت فلزی، سرامیکی یا پتینه کاری شده هستند استفاده نمایید.

 

آینه و کنسول

میز کنسول و آینه روی آن به تنهایی میتواند دکوراسیون پذیرایی شما را متحول کند. اگر در پذیرایی خود کنسول ندارید و میخواهید فقط با خرید یک کالای دکوری منزل خود را دگرگون کنید، بدون شک پیشنهاد ما استفاده یک آینه و کنسول است.

 

امروز آینه کنسولها نسبت به گذشته طرحهای مدرن تری به خود گرفته اند و علاوه بر آن شما میتوانید کنسول را به رنگ دلخواه سفارش دهید. این رنگ میتواند هماهنگی با سایر لوازم منزل شما مانند مبلمان داشته باشد و یا کاملا بصورت یک المان با رنگ متضاد در وسط پذیرایی شما خودنمایی کند.

 

جاشمعی مدرن

علاوه بر موارد بالا جاشمعی ها نیز یکی از المانهای دکوراسیونی میباشند که علی رغم اینکه قدمت استفاده بسیار بالایی دارند ولی اخیرا بعنوان یک کالای دکوری مدرن استفاده میشوند.

 

جاشمعی مدرن

 

از این رو شما میتوانید انواع طرح های جاشمعی با هر جنسی را پیدا کنید. استفاده از جاشمعی میتواند روی میز کنسول و یا اپن آشپزخانه بسیار جالب باشد.

 

علاوه بر آن در صورتیکه در منزل خود ستون دارید میتوانید از یک جاشمعی دیواری که بسته به سبک دکوراسیون منزل شما میتواند مدرن یا کلاسیک باشد استفاده نمایید.

 

نتیجه گیری

اگر قصد دارید دکوراسیون منزل خود را فقط با خرید چند قطعه کالای دکوری کاملا متحول کنید پیشنهاد ما استفاده از 5 آیتمی است که در بالا به آن اشاره کردیم.

 

فرقی نمی کند که سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک یا مدرن باشد، چرا که هر کدام از آیتم های بالا در هر سبک و طرحی در بازار وجود دارند. اگر قصد خرید آیتمهای بالا را از یک فروشگاه لوازم دکوری داشتید، پیشنهاد ما فروشگاه خانه نیلی است.