وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

میز تلویزیون MDF برای منازل کوچک

میز تلویزیون MDF برای منازل کوچک

میز تلویزیون MDF برای منازل کوچک

 

تهران! یکی از کلانشهر های جهان که با جمعیت بیش از 8 میلیون نفر پرجمعیت ترین شهر کشور به حساب می آید.

 

با افزایش جمعیت و عدم تحمل جغرافیایی شهر تهران بمنظور جای دادن جمعیت افزوده شده، سر ریز جمعیت تهران در شهرستان های کوچک مجاور همانند کرج، اسلامشهر، ورامین، پاکدشت، فردیس و … فرو میریزد؛ اما این پایان ماجرا نیست.

 

میز تلویزیون MDF برای منازل کوچک

 

تهران و همچنین شهر های پرجمعیت دیگر همانند مشهد و اصفهان، مشکل کمبود مکان را به شدت تجربه میکنند و همین مسئله  و مسائلی همچون افزایش چشم گیر اجاره بهای املاک، موجب شده است تا سازندگان ملک در این شهر ها، روی به کوچکتر ساختن منازل آپارتمانی بیاورند.

 

در چنین شرایطی، اقشار متوسط رو به پایین، یا باید به شهر های کوچکتر مهاجرت کنند و یا در منازل کوچکی با متراژ های 45 تا 70 متری زندگی خود را بگذرانند.

 

شاید زیادی شما را نا امید کرده ایم اما انسان همواره در تمام طول تاریخ، خود را با شرایط حال خود، وفق داده است.

 

در چنین شرایطی که چاره ای جز زندگی در آپارتمان های کوچک نیست، بهترین راه حل، مدیریت فضای داخل منزل است.

 

امروزه وسایل منزلی را میتوانید بیابید که استراتژی طراحی آنها مبنی بر اشغال کمتر فضای منزل است.

 

استفاده از فضای دیوار میتواند تا حد چشم گیری مشکل کمبود جا را برای منازل کوچک حل کند.

 

یکی از همین وسایلی که میتواند با نصب روی دیوار، فضای منزل شما بزرگتر کند، میز تلویزیون دیواری است.

 

میز تلویزیون های دیواری که معمولا از متریال MDF ساخته میشوند، با استفاده از پیچ و رول پلاک روی دیوار نصب شده و به مدیریت فضای منزل شما کمک شایانی خواهند کرد.

 

در این مطلب قصد داریم 5 میز تلویزیون دیواری جذاب که توسط مجموعه باکس ماکس ساخته شده و همه نوع سلیقه ای را پوشش میدهند، خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همقدم باشید!

 

1. میز تلویزیون دیواری مدل تینو (Tino)

میز تلویزیون تینو که تصویر آن را در ابتدای این صفحه مشاهده نمودید، از آن دسته میز تلویزیون های مینیمال و شیک است که از سه تکه شلف MDF بسیار با کیفیت با عمق 35 سانتی متر ساخته شده است که میتواند وسایلی همچون کنسول بازی، دستگاه DVD، دستگاه فیلیموباکس و … را نگهدارد.

 

البته ناگفته نماند که مقاومت این شلف ها بسیار بالاست. همچنین این میز تلویزیون قابلیت تغییر اندازه هم دارد که میتوانید در حین خرید، اندازه دلخواهتان را سفارش دهید.

 

میز تلویزیون MDF برای منازل کوچک

 

2. میز تلویزیون دیواری پینو (Pino)

از آن دسته میز تلویزیون های دیواری پرطرفدار است که هر سلیقه ای خواهان این میز تلویزیون خواهد بود. از میز تلویزیون پینو میتوانید در منازلی با دکور مدرن و یا کلاسیک استفاده کنید.

 

این میز تلویزیون از 4 تکه شلف (2 تکه 120 سانتی و 2 تکه 15 سانتی) ساخته شده است که میتواند مطابق فضا و سلیقه شما سفارشی سازی شود.

 

این میز تلویزیون به نحوی روی دیوار منزل شما نصب میشود که هیچ ردی از پیچ و سوراخ دیده نمیشود و فرایند نصب آن کاملا بهینه و مهندسی شده است.

 

میز تلویزیون MDF برای منازل کوچک

 

3. میز تلویزیون دیواری اریما (Erima)

با یک جستجوی ساده در گوگل میتوانید این میز تلویزیون جذاب و پرطرفدار را از باکس ماکس سفارش دهید.

 

میز تلویزیون اریما یک میز تلویزیون خاص و حرفه ایست که از دو بخش تشکیل شده است؛ یک باکس دو کشو از متریال MDF هایگلاس سفید مات و یک کلاف از متریال MDF طرح چوب.

 

عمق قسمت سفید 35 سانتی متر و عمق کلاف 22 سانتی متر می باشد. همچنین باکس ها توسط ریل کشویی تاچ باز میشوند.

 

یک قابلیت بی نظیر این میز تلویزیون مدرن این است که میتوانید در حین سفارش، رنگ بدنه آن هم انتخاب نمائید.

 

همچنین بدلیل نصب تخصصی، بهتر است اگر قصد خرید این میز تلویزیون جذاب را دارید، نصب توسط متخصصان را در حین خرید انتخاب کنید!

 

میز تلویزیون MDF برای منازل کوچک

 

4. میز تلویزیون دیواری الیسا (Elisa)

این میز تلویزیون دیواری از سه عدد باکس ام دی اف بسیار با کیفیت و یک کلاف  MDFطرح چوب تشکیل شده است که دکور منزل شما را به کلی عوض میکند.

 

این میز تلویزیون مدرن با داشتن باکس و شلف، فضا های بسیار جذابی را برای قرار دادن دکوری هایی همانند گلدان، اکسسوری، کتاب و … و همچنین کانکشن هایی همانند کنسول بازی، DVD و … را فراهم نموده است.

 

در تولید این محصول از متریال MDF برندهایXtra, yildiz ,Arta و پاکچوب استفاده شده است. همچنین تمامی یراق آلات مورد استفاده در این محصول نیز از برترین برندهای خارجی و ایرانی می باشند.

 

میز تلویزیون MDF برای منازل کوچک

 

5. میز تلویزیون دیواری کارلا (Carla)

آخرین میز تلویزیونی که قصد معرفی آن را داریم میز تلویزیون دیواری کارلاست! این میز تلویزیون جذاب، مدرن و با کیفیت یکی از بهترین گزینه ها برای مدیریت فضای منزل شماست.

 

میز تلویزیون کارلا از دو باکس دیواری، یکی با درب و یکی بدون درب تشکیل شده است که جنس درب باکس درب دار، MDF هایگلاس سفید مات و سایر قسمت های میز تلویزیون از MDF با روکش طرح چوب ساخته شده است.

 

وجود مگنت فشاری توکار باعث شده است که با یک فشار کوچک دست، درب میز تلویزیون را بتوان باز کرد. پیشنهاد میکنیم در صورتی که سبک دکوراسیون داخلی شما مدرن است از این میز تلویزیون استفاده کنید!

 

میز تلویزیون دیواری مزایای بسیاری دارد که یکی از آنها، مدیریت فضای منازل کوچک است. در صورتی که میز تلویزیون های دیواری طراحی خلاقانه ای هم داشته باشند، میتوانند علاوه بر دگرگون کردن دکوراسیون منزل شما، زیبایی خاصی به قسمت پذیرایی منزلتان بدهند.

 

طرح های خلاقانه و استفاده از متریال و یراق آلات درجه یک، از جمله مواردیست که شما باید در حین خرید میز تلویزیون با آنها توجه کنید. در این مطلب 5 میز تلویزیون جذاب به شما معرفی شدند که به راحتی و با چند کلیک میتوانید از وبسایت باکس ماکس آنها را سفارش دهید.

 

در صورتی که هرگونه سوالی داشتید میتوانید از مشاورین متخصص باکس ماکس، مشاوره خرید دریافت کنید! یادتان نرود که شما لایق بهترین ها هستید پس بهترین ها را انتخاب کنید!