وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جایگزین خانگی و موثر قرص های ویاگرا

جایگزین خانگی و موثر قرص های ویاگرا

جایگزین خانگی و موثر قرص های ویاگرا

 

احتمالا تاحالا چیزی دررابطه با داروهای تاخیری همچون قرص ویاگرا اصل یا قرمز مورد استفاده برای اختلالات نعوض شنیده اید اما واقعا وقتی متوجه شوید این داروها میل جنسی را افزایش نمی دهد شوکه می شوید ؛ بله درست شنیده اید ،این داروها طوری طراحی شده است که جریان خون را در اندام تناسلی بالا می برد اما تاثیری روی مقاربت جنسی ندارد در واقع هیچ دارویی وجود ندارد که چنین اثری داشته باشد .

 

داروهای شیمیایی تایید نشده را فراموش کنید و از خوردنی های طبیعی به جای این دسته داروها استفاده کنید .به گفته کارشناسان غذاهایی هستند که می توانند این مشکل را به راحتی و حتی سریع تر حل کنند ، خوردنی هایی که در ادامه این بخش از سلامت جنسی نمناک برایتان خواهیم گفت.

 

به جای قرص ویاگرا اصل این خوردنی های طبیعی را مصرف کنید

آب انار :
آب اناربسیارخوش مزه است وبرای بالا بردن میل جنسی ودرمان اختلال نعوض مفید است .به گفته کارشناسان آنتی اکسیدان موجود درآب انار به ازبین بردن رادیکال های آزاد ومواد سمی ازبدن کمک می کند.

 

جایگزین خانگی و موثر قرص های ویاگرا

 

به جای قرص ویاگرا اصل زنان و مردان آب انار بخورند
هندوانه به جای ویاگرا اصل :
هندوانه حاوی مقادیر بالایی از لیکوپن است، ماده ایکه یک رنگدانه قرمز (موجود در گوجه فرنگی) است . این ترکیب به افزایش میل جنسی ،افزایش جریان خون دراندام های جنسی کمک می کند. همچنین هندوانه برای هیدراتاسیون که در مقاربت اهمیت دارد مفید است . یکی از مهمترین توصیه های متخصصان طب سنتی برای تقویت قوای جنسی و درمان مشکل کم توانی جنسی برای زنان و مردان مصرف هندوانه است.

 

آجیل کاج یا همان دانه کاج بهترین جایگزین قرص ویاگرا اصل :
اول ازهمه باید بدانید آجیل کاج حاوی مواد مغذی سالمی است که می توانید در وعده های غذایی بگنجانید ؛ آیا می دانید که آجیل کاج حاوی مقدار زیادی زینک است که تاثیر فوق العاده ای در افزایش میل جنسی دارد به گفته کارشناسان آجیل کاج توان و میل جنسی را درآقایان و خانم ها بالا می برد.

 

جایگزین خانگی و موثر قرص های ویاگرا

 

شکلات سیاه شیرین ترین قرص ویاگرا اصل :
مصرف میزان متوسط شکلات سیاه برای سلامت قلب و عرق خوب است ، این نوع شکلات علاوه بر عملکرد بهینه قلب و عروق در عملکرد جنسی تاثیرگذار است همچنین باید بدانید درشکلات موادی برای بهبود خلق و خو وجود دارد که توصیه می شود حتما بخورید . البته سعی کنید خیلی شکلات نخورید زیرا کالری بالایی دارد.

 

جایگزین خانگی و موثر قرص های ویاگرا