وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رونمایی از جدیدترین برند دوربين مداربسته با تولید انبوده در سال 1403

رونمایی از جدیدترین برند دوربين مداربسته با تولید انبوده در سال 1403

رونمایی از جدیدترین برند دوربين مداربسته با تولید انبوده در سال 1403

 

مجموعه آتي نگر الكترونيك با سال ها تجربه و با داشتن برترين تيم هاي مجرب و متخصص در زمينه ارائه مشاوره تخصصي در پروژه ها ، توزيع و فروش كالا ، اجراي سيستم هاي نظارت تصويري ، زيرساخت و تجهيزات شبكه و دزدگير اماكن با نمايندگي بهترين و باكيفيت ترين برندها همواره در بازار حضوري فعال داشته است.

 

رونمایی از جدیدترین برند دوربین مداربسته با تولید انبوده در سال 1403

 

آتـی نگر الکترونیـک ،در سال جديد با اهدافي بلند به مسیر خود ادامه خواهد داد و خدمات خود را در قالب هايي نو با تولیدات جدید و توزیع و پخش برترين محصولات حفاظتی و نظارت تصویری ارائه می نماید.

 

در همين راستا مجموعه آتي نگر الكترونيك اقدام به معرفي برند جديد و انحصاري خود در حوزه سيستم هاي نظارت تصويري و دوربين هاي مداربسته نموده است. برند يوني بيون UNIBION در مرحله اول در حوزه دوربين هاي مداربسته با تكنولوژي AHD ‌ و كيفيت اختصاصي توليد و به بازار عرضه خواهد شد.

 

در همين راستا با دكتر ميثم مرباغي مديرعامل مجموعه آتي نگر الكترونيك مصاحبه اي انجام شده است تا بيشتر با برند يوني بيون، محصولات و ويژگي هاي خاص آن آشنا شويم.

 

آقاي دكتر مرباغي لطفا در ابتدا از دليل ارائه برند جديد در سبد محصولات آتي نگر الكترونيك بفرماييد .

ما در مجموعه آتي نگر الكترونيك همواره تلاش داريم تا محصولات جديد و با كيفيت همراه با خدمات متفاوت ارائه كنيم.

 

در اين راستا با بررسي هاي صورت گرفته در بخش تحقيق و توسعه شركت و تحقيق بازار صورت گرفته تصميم به ارائه برندي جديد در سطحي متفاوت گرفته شد.

 

البته تجربه ارائه برند انحصاري بصير در ساليان گذشته نيز در همين امر بسيار كمك نمود.

 

محصولات برند يوني بيون UNIBION

 

سبد محصولات برند يوني بيون UNIBION شامل چه محصولاتي مي باشد ؟

در مرحله اول توسعه و ارائه محصولات يوني بيون ،هشت مدل دوربين مداربسته با تكنولوژي AHD ‌ به مرحله توليد رسيده است .در 2 سطح محصولات باكيفيت استاندارد و قيمت اقتصادي و با كيفيت بالا و قيمت قابل رقابت با برندهاي مشابه بازار.

 

در توليد اين محصولات تلاش ما حفظ كيفيت در كنار قيمت قابل رقابت بوده است. البته با تلاش همكاران ما در بخش تحقيق و توسعه در مراحل بعدي تنوع بيشتري هم در زمينه دوربين ها با كيس هاي متنوع و البته سخت افزارها و قطعات متناسب با تكنولوژي روز بازار نيز ارائه خواهد شد.

 

هدف گذاري شما براي برند جديد يوني بيون UNIBION كدام قسمت از بازار خواهد بود ؟

در ابتدا تلاش ما ارائه برند با محصولاتي با كيفيت بوده كه در اين مسير تمايزي واضح با محصولات مشابه بازار ايجاد نماييم. قطعا مشتريان و همكاران ما با استفاده از اين محصولات در پروژه هاي خود تفاوت در كيفيت را مشاهده خواهند كرد.

 

اما رقابت با محصولات مشابه بازار قبلا با ارائه برند انحصاري بصير انجام شده است و نتيجه كار مثبت بوده است .اما در ارائه برند جديد تلاش بيشتري براي بهبود ايرادات و تقويت نقاط قوت انجام شده است.

 

رونمایی از جدیدترین برند دوربین مداربسته با تولید انبوده در سال 1403

 

نقاط قوت و تمايز اصلي برند يوني بيون را در چه مي دانيد ؟

نقاط قوت برند در چند مورد قابل اشاره است : اولا در اين محصولات ساختار قيمتي و فروش بر اساس عامليت محور چيده شده است.

 

بدين صورت كه چه همكاران پروژه كار و تكنسين هاي نصب دوربين مداربسته در استفاده از اين محصولات در پروژه هاي خود حاشيه سود مناسبي بدست خواهند آورد و حتي در مورد فروش به مصرف كنندگان هم سياست هاي مشخص و دقيقي وجود دارد كه از سوي شركت همواره رصد و بررسي مي شود.

 

همچنين ساختار عامليت فروش در هر شهر پيش بيني شده است كه 1- در هر شهر به صورت انحصاري خواهد بود كه حتي شركت هم فروش در آن شهرها در برند يوني بيون نخواهد داشت .

 

2- ساختار قيمت ويژه براي عامليت هاي فروش در نظر گرفته شده كه حاشيه سود بسيار مناسبي مي باشد .3- فروش شرايطي محصولات براي عامليت ها در نظر گرفته شده است كه در جهت حمايت از آنها مي باشد

 

4- ماني بك فصلي متناسب با شرايط كاري در نظر گرفته شده است و همچنين براي توسعه بيشتر برند و محصولات يوني بيون برخلاف بسياري از برندهاي مشابه براي شروع به كار و دريافت عامليت اين برند هيچ گونه تارگت يا هدفگذاري فروش در نظر گرفته نشده است.

 

در مورد گارانتي و خدمات پس از فروش برند يوني بيون بفرماييد.

تلاش كرديم در اين برند سطح جديدي از گارانتي دوربین و خدمات پس از فروش را به مشتريان و همكاران خود ارائه نماييم در اين طرح براي 6 روز بعد از خريد كالا در صورت نارضايتي مشتري ، محصول مرجوع مي گردد.

 

اما در طول 60 روز اول اگر كالا به هر نحو دچار مشكل گردد، براي مثال اگر در حين نصب دوربين به هر دليل كالا دچار مشگل گردد كالا بلافاصله با كالاي نو ديگر تعويض مي گردد.

 

اما در مرحله سوم گارانتي 600 روزه محصولات يوني بيون از زمان خريد مي باشد. علاوه بر همه اين موارد قرعه كشي فصلي براي خريداران محصولات يوني بيون در سامانه آتي سرويس فراهمه كه مشتريان مي توانند با ثبت كدهاي قرعه كشي در سامانه آتي سرويس در قرعه كشي فصلي آن شركت نمايند.

 

مشتريان و همكاران گرامي مي توانند با مراجعه به لينك ذيل از ليست قيمت و مدلهاي محصولات يوني بيون آگاهي لازم را كسب نمايند. همچنين جهت درخواست عامليت انحصاري فروش محصولات يوني بيون به آدرس ذيل مراجعه و اطلاعات لازم را تكميل نمايند يا با شماره تماس 02191006008 تماس حاصل نمايند.

 

منبع: https://atineh.com