وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حمله شدید سحر قریشی به مهناز افشار (فیلم و عکس)

حمله شدید سحر قریشی به مهناز افشار (فیلم و عکس)

حمله شدید سحر قریشی به مهناز افشار (فیلم و عکس)

 

به گزارش ایران ناز در تازه ترین مصاحبه سحر قریشی اظهارات عجیبی علیه مهناز افشار و الناز شاکردوست بیان کرده است ! او میگوید  دیگر هیچکس با دیدن اجرای مهناز افشار و الناز شاکردوست هیچ دردش نمیگیرد ولی مردم برای اجرای او جیغ مییکشند و غش میکنند و سکته میکنند !

 

 

سحر قریشی گفت دیدن مهناز افشار از نزدیک برایم آرزو بود، اما الان از حضور من در سینما می ترسد!با داغ کردن کلمه «منقلب» خرابکاری های خودش و خانواده اش را پنهان کرد

 

 سحر قریشی با بیان این‌که یک روز از هواداران مهناز افشار بوده است، با انتقاد از رویکردهای این بازیگر در سال‌های اخیر، گفت: «ایشان آمدند با تخریب من، یک‌سری اتفاقات نسبت به خودشان را به دست فراموشی بسپارند.»

 

حمله شدید سحر قریشی به مهناز افشار (فیلم و عکس)

 

سحر قریشی که این روزها دو فیلم «ایکس لارج» و «نیوکاسل» را روی پرده بردارد، در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های اینترنتی، درباره مهناز افشار گفت: «واقعا دلم می‌سوزد که برای پنهان کردن اشتباهات خودمان و خانواده‌های‌مان سوار موج صحبت‌های یک آدم می‌شویم، ایشان آمدند روی موج لطف و محبت مردم به نفع خودش سوار شده است، با تخریب من یک‌سری اتفاقات نسبت به این خانم فراموش شد. من می‌گویم چه انقلاب درونی بالاتر از اینکه یک زن هویت خود را زیر ریش، گریم و … پنهان کند و زیبایی بدنش را که در آینده تبدیل به یک مادر خواهد شد، مخفی کند، سپس در استادیوم حاضر شود و فیلم بگیرد و زیر پستش من را تگ کند، بگوید منقلب نشدیم.»

 

 

او ادامه داد: «من روزی در خانه‌ام می‌نشستم و فیلم ایشان و بازیگران آن نسل را می‌دیدم و کیف می‌کردم و دوست داشتم از نزدیک ببینم‌شان اما الان از حضور من در سینما می‌ترسند.

 

چرا سنت بالا رفته و دیگر شبیه هیچکس نیستی این همه به در و دیورار چنگ می‌زنی؟»

 

مهناز افشار زمانی که سحر قریشی از منقلب شدنش به دلیل حضور در کنار مردم در استادیوم گفته بود، در یک توییت اعلام کرد: «نمی‌شه خیلی راحت حق نیمی از جامعه را انکار کرد، چون یک نفر وقتی در کنار مردان قرار می‌گیره «منقلب» میشه! ورود به ورزشگاه‌ها حق زنان است. والسلام.»