وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلمبرداری مستند بهرام رادان به پایان رسید

فیلمبرداری مستند بهرام رادان به پایان رسید
محمد فواد صفاریان‌پور کارگردان مستند بهرام رادان در گفت‌وگو با شبکه ایران در خصوص آخرین وضعیت تولید این اثر مستند گفت: کار تصویربرداری این فیلم به پایان رسیده و در حال حاضر مشغول تدوین هستیم.
وی در توضیح بیشتر افزود: این مستند پرتره‌ای از بازیگر مطرح سینمای ایران، بهرام رادان است که شامل دو بخش از دوران تولد تا پیش از حضور در عرصه سینما و همچنین 11 سال حضور رادان در حرفه بازیگری، شخصیت‌شناسی و بازی‌های او در آثار سینمایی می‌شود و به نوعی افرادی که علاقمند به جستجو در زندگی خصوصی سوپراستارها هستند می‌توانند پاسخ بسیاری از سوالاتشان را بیابند.
به گفته وی، در این اثر اکثر هنرمندان بخصوص فیلمسازان و عوامل تولید آثار سینمایی که با رادان همکاری داشتند از جمله تهمینه میلانی، رضا کیانیان،حبیب رضایی، حمید نعمت‌الله، محمد بزرگ‌نیا، مانی حقیقی و…راجع‌ به شخصیت و بازی بهرام رادان حرف زده‌اند.
صفاریان‌پور از پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص گوینده متن(نریشن) این مستند امتناع کرد و خاطرنشان ساخت: نام گوینده متن حتی در تیتراژ ابتدایی ذکر نشده تا به نوعی برای مخاطب غافلگیرکننده بوده و در پایان مستند پی به آن ببرد.
این کارگردان در پایان در خصوص جشن بزرگ "بچه‌های دیروز" که به تهیه‌کنندگی وی قرار است ساعت 21 روز پنج‌شنبه از شبکه تهران به روی آنتن رود گفت: این مراسم و کرامت قائل شدن برای افرادی که در برنامه‌سازی کودک و نوجوان بسیار تاثیرگذار بودند یک اتفاق بزرگ بود چرا که در بزرگداشت‌ها به قدردانی از یک یا دو چهره شناخته شده محدود می‌شود اما جشن بزرگ "بچه‌های دیروز" تقدیر از 30 نفر از محق‌ترین فعالان این عرصه بود که توسط بچه‌های دیروز انجام شد.
 
هرچند متولیان برنامه مدیران شبکه تهران بودند اما به نمایندگی از بچه‌های دیروز این مراسم را تدارک دیدند. پخش این مراسم به مدت 120 دقیقه از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت که اطمینان دارم که مخاطبان این برنامه از تماشای آن خسته نخواهند شد.