وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حکم اعدام بابک زنجانی تایید شد

حکم اعدام بابک زنجانی تایید شد

حکم اعدام بابک زنجانی تایید شد

 

بابک زنجانی مختلس مشهور نفتی عاقبت به اعدام محوم شد ! به گزارش ایران ناز چند روز پیش خبری منتشر شده بود که از رد اعدام بابک زنجانی در دیوالن عالی کشور خبر میداد اما حالا با گزارش خبرگزاری های رسمی مشخص شد حکم اعدام بابک زنجانی در دیوان عالی کشور تایید شده است.معاون نظارت ديوان عالي کشور از تاييد حکم اعدام بابک زنجاني در ديوان عالي خبر داد.حکم اعدام بابک زنجاني در ديوان عالي تاييد شد

 

دکتر غلامرضا انصاري معاون نظارت ديوان عالي کشور از تاييد حکم اعدام  بابک زنجاني در ديوان عالي خبر داد. وي تصريح کرد: حکم اعدام مهدي شمس و حميد فلاح هروي متهمان رديف دوم و سوم نقض و به شعبه هم عرض ارجاع شد.

 

دي ماه سال 93 بود که سخنگوي قوه قضائيه در نشست خبري خود با خبرنگاران از صدور قرار مجرميت بابک زنجاني خبر داد و گفت: قرار مجرميت بابک زنجاني 2000 صفحه است و بايد هر صفحه مطالعه شود و زمان مي‌برد تا تائيد شود و پرونده بسيار سنگين و شامل 209 جلد است که با ملزومات آن هر جلد 200 صفحه دارد.

 

بررسي پرونده بابک زنجاني ادامه داشت تا اينکه 11 مهر ماه سال گذشته جلسات محاکمه بابک زنجاني و دو متهم ديگر پرونده فساد نفتي بر اساس کيفرخواست 237‌اي به صورت علني و به رياست قاضي صلواتي آغاز شد و دادگاه در بيست و شش جلسه و با حضور خبرنگاران به اتهامات اين سه نفر رسيدگي کرد.

 

در نهايت 16 اسفند ماه سال گذشته حکم اين پرونده صادر و بابک زنجاني متهم رديف اول، مهدي شمس متهم رديف دوم و حميد فلاح هروي متهم رديف سوم پرونده فساد نفتي به اعدام،رد مال و جزاي نقدي معادل يک چهارم پولشويي محکوم شدند.

 

اين حکم 16 فروردين ماه امسال در 318 صفحه به رسول کوهپايه زاده وکيل بابک زنجاني ابلاغ و يادداشت برداري از آن آغاز شد.در نهايت اين پرونده 20 ارديبهشت به ديوان عالي رفت و اکنون در اين مرجع قضايي در حال رسيدگي است

 

مطالب مرتبط:

 

نوشته های جالب حسام نواب صفوی به زنجانی + عکس

 

بابک زنجانی سوار بر موتور لوکس 2 میلیاردی اش (عکس)