وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خداحافظی با معضل سر خوردن روسری روی سر

خداحافظی با معضل سر خوردن روسری روی سر

خداحافظی با معضل سر خوردن روسری روی سر

 

اگر شما هم اهل روسری بستن هستن و از اینکه روسریتان روی سرتان سر میخورد خسته شده اید پیشنهاد میکنم تا انتهای این مطلب با ما در ایران ناز همراه باشید.

 

یکی از عمده مشکلات بسیاری از خانم های ایرانی سر خوردن روسری و شال آن ها است و باید دائما روسری خود را مرتب کنند و مراقب آن باشند.

 

این بسیار خسته کننده و آزار دهنده است. به همین دلیل چند راه حل برای جلوگیری از سر خوردن روسری را آورده ایم. امیدواریم این روش ها به شما کمک کند.

 

خیلی مواقع شده است که روسری شما از روی سرتان سر می خورد. این دلایل مختلفی دارد. امکان دارد جنس روسری شما سر باشد.

 

دلیل دیگر نحوه ی سر کردن روسری است. روسری و شال هایی که حالت مجلسی و نازک هستند اغلب سُر هستند. روسری هایی از جنس حریر، ساتن و ابریشم هم سر هستند.

 

پس دقت کنید از این روسری ها در مجالس استفاده کنید و برای بیرون رفتن اصلا مناسب نیستند.

 

خداحافظی با معضل سر خوردن روسری روی سر

*راههای جلوگیری از سر خوردن روسری از روی سر :

1- همانطور که در بالا اشاره کردیم از روسری هایی با جنس مناسب استفاده کنید. اما اگر می خواهید از روسری ابریشمی استفاده کنید از نوع ضخیم آن ها خریداری کنید. آن ها کمتر سر می خورند.

 

2- شل سر نکردن روسری. اگر روسری خود را شل سرتان کنید سر می خورد حتی اگر ابریشمی ضخیم باشد.

 

3- بالا بستن موها. موهایی که لخت هستند بیشتر باعث سُر خوردن روسری و شال شما می شود. بنابراین بستن موها با کلیپس و کش، به شما در نگهداری روسری کمک می کند.

 

4- استفاده نکردن از نرم کننده. اگر از نرم کننده ی مو استفاده کنید. موهای شما بسیار نرم و لطیف می شود و همین باعث سُر خوردن روسری و یا شال شما می شود.

 

5- استفاده از گیره، سنجاق و کلیپس روسری. اگه حجاب برای شما مهم است، برای جلوگیری از سر خوردن روسری پیشنهاد می کنیم از کلیپس روسری استفاده کنید.

 

خداحافظی با معضل سر خوردن روسری روی سر

 

اگر گره زدن روسری را می پسندید، می توانید ابتدا روسری را با سنجاق های مخصوص محکم کنید و بعد آن را گره بزنید. حتی می توانید روسری را با سنجاق به هد و یا کلاه حجاب محکم کنید. دقت کنید سوزن و سنجاق های نازک و تیز را انتخاب کنید که روسری شما نخ کش نشود.

 

6- استفاده از کلاه حجاب و یا هد زیر روسری. استفاده از هدها و کلاه های حجاب باعث جلوگیری از سر خوردن روسری می شود.

 

مخصوصا اگر از جنس نخی استفاده کنید. لازم نیست که هد و کلاه از زیر روسری شما مشخص باشد می توانید آن را کاملا زیر روسری و شال مخفی کنید.

 

7-استفاده از طلق روسری. علاوه بر صاف نگه داشتن جلوی روسری، از سرخوردن آن هم جلوگیری می کند.

 

8- استفاده از تل پارچه ای. استفاده از تل پارچه به جلوگیری از سر خوردن روسری شما کمک می کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره