وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری 17 دختر و پسر در پارتی هالوین تهران

دستگیری 17 دختر و پسر در پارتی هالوین تهران

دستگیری 17 دختر و پسر در پارتی هالوین تهران

 

در شب هالوین امسال ، گزارشات مردمی به پلیس نشان از برگزاری پارتی مختلط و پر هیاهویی در منطقه سعادت آباد تهران را داشت . در این پارتی مختلط که در شب هالووین برگزار شده بود به گزارش ایران ناز پلیس استان تهران 17 دختر و پسر را که در یک منزل مسکونی پارتي هالوين مختلط برگزار کرده بودند دستگیر کرد.

 

یکشنبه شب نهم شهریور پلیس انتظامی استان تهران در جریان برگزاری یک جشن مختلط که به مناسبت پارتي هالوين برگزار شده بود، قرار گرفت که با کسب مجوزهای قضایی لازم به محل برگزاری جشن اعزام و وارد منزل مسکونی در سعادت آباد شدند که در جریان بازرسی از محل 8 زن و 9 مرد را که با لباس و ظاهری که در پارتي هالوين مرسوم است اقدام به رقص و پایکوبی کرده بودند دستگیر کردند.گفتنی است در جریان این بازرسی از محل، مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

 

دستگیری 17 دختر و پسر در پارتی هالوین تهران

 

هالووین یک جشن مسیحیت غربی و بیشتر سنتی می‌باشد که مراسم آن سه شبانه روز ادامه دارد و در شب ۳۱ اکتبر (دهم آبان) برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب با چهره‌های نقاشی شده، لباس‌های عجیب و غریب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای قاشق زنی برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. این جشن را مهاجران ایرلندی واسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.

 

یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل است که درون آن را خالی کرده و برای آن چشم و ابرو و دهان به صورتی ترسناک درمی‌آورند و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک می‌دهند. فعالیت‌های هالووین شامل است: حضور در صحنه‌های جشن در خیابانها و مراکز شهر با لباس رنگارنگ و عجیب و غرب و چهره‌های ترسناک و نقاشی شده، تزئین، کنده کاری کدو تنبل و روشن کردن شمعی درونش همچو فانوس، آتش بازی، روشن کردن چراغهای کوچک همچو ریسه و سیب بازی «در یک تشت پر از آب چند سیب می‌ریزند و بچه‌ها با دهان باید سیبهای شناور در آب را بیرون بکشند» و بازی‌های فالگیری و غیب گویی و پیش گویی کردن، شوخی و جوک تعریف کردن، بازدید از جاهای خالی از سکنه وترسناک، گفتن داستانهای ترسناک و تماشای فیلم‌های وحشتناک.

 

در بسیاری از نقاط جهان، مراسم دینی مسیحی اجرا می‌شود، از جمله حضور در مراسم کلیسائی و دعا خوانی با روشن کردن شمع بر سر قبر مردگان، گر چه در جای دیگر بصورت یک جشن سکولار است و جانبه تجاری دارد. برخی از مسیحیان در طول تاریخ در این روزها خوردن گوشت در شب امتناع می‌ورزند، یک سنت در خوردن غذاهای خاص در این روز که به شب زنده داری می‌پردازند، خوردن سیب و سیب زمینی و پن کیک یا کیک روح می‌باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

لوارم و مراسم ترسناک هالووین در تهران +عکس

 

سر بریده مادر در یخچال برای جشن هالووین +تصاویر