وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

محله های معروف بانکوک که باید از آنها دیدن کنید

محله های معروف بانکوک که باید از آنها دیدن کنید

محله های معروف بانکوک که باید از آنها دیدن کنید

 

اگر فقط برای یک بار به جای سفر به ترکیه یا کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای شرق آسیا را انتخاب کنید، بدون شک این خطه به یکی از مناطق موردعلاقه شما تبدیل خواهد شد.

 

آب‌وهوای استوایی و طبیعت بکر این کشورها شما را مجذوب خود می‌کند و تاریخ جذاب پنهان شده در خشت به خشت آن‌ها نیز شما را به سفری در زمان دعوت خواهد کرد.

 

بدون شک یکی از زیباترین کشورهای شرق آسیا، تایلند است که در چند سال اخیر نیز مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است. در این مقاله به یکی از شهرهای تایلند یعنی بانکوک پرداخته و شما را با هتل های بانکوک آشنا خواهیم کرد.

 

محله های معروف بانکوک که باید از آنها دیدن کنید

 

بانکوک کجاست و چه زمانی باید به این شهر سفر کنیم؟

برای انتخاب مقصد اصلی در سفر به تایلند، انتخاب‌های متعددی پیش‌روی شما قرار دارند. ازآن‌جاکه سرتاسر تایلند پر از طبیعتی جذاب و رویایی است، بسیاری از شهرهای آن به مقاصد گردشگری تبدیل شده‌اند که می‌توانید به آن‌ها سفر کنید.

 

بانکوک یکی از شناخته‌شده‌ترین شهرهای تایلند است که پایتخت این کشور نیز هست. چیزی که اغلب افراد را به بانکوک می‌کشاند، جنب‌وجوش افراد در طبیعتی بکر و رویایی است.

 

در حقیقت با ورود به بانکوک می‌بینید که زندگی شبانه به زیبایی هرچه تمام در کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر در جریان است و مردمانی شاد زندگی خود را در آرامش می‌گذرانند.

 

آب و هوای بانکوک در ماه‌های مختلف سال بسیار متفاوت است. مثلاً ممکن است در یک ماه آفتاب سوزان باشد و در ماه بعد باران شدید اجازه گشت‌وگذار در شهر را به شما ندهد. به‌طورکلی آب‌وهوای این شهر را می‌توان به دو قسمت تقسیم کرد: یک بخش گرم و سوزان و یک بخش مرطوب و بارانی.

 

فصل‌های بهار و تابستان عمدتاً گرم هستند و همه روزها آفتابی‌اند. البته بیشترین دما در این ماه‌ها، ۳۰ درجه سانتی‌گراد است. در فصل‌های پاییز و زمستان، بارش باران در این شهر شدت می‌گیرد.

 

گاهی این بارش‌های موسمی می‌توانند مانع گشت‌وگذار در شهر شوند. به‌طورکلی بهترین زمان سفر به بانکوک، ماه‌های نوامبر تا اوایل آوریل است. توجه داشته باشید که در ماه آوریل، جشن سال نو خیل عظیمی از جمعیت را به سمت بانکوک می‌کشاند و شهر بسیار شلوغ است.

 

معروف ترین محله های بانکوک برای توریست‌ها

اگرچه جای‌جای شهر بانکوک پر از دیدنی‌هایی است که شما را مجذوب خود می‌کنند، اما برخی از محله‌های آن برای توریست‌ها جذابیت بیشتری دارند و سالیانه عده زیادی از گردشگران را به سمت خود می‌کشانند. در ادامه چند مورد از محبوب ترین محله های بانکوک برای توریست‌ها را معرفی کرده‌ایم:

 

معروف ترین محله های بانکوک برای توریست‌ها

محله های معروف بانکوک

 

منطقه پرتونم

اگر به‌دنبال محلی برای خرید کردن و شب‌زنده‌داری هستید، بد نیست سری به منطقه پرتونم بزنید؛ این منطقه پر از بازارهای محلی است که به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند.

 

شما می‌توانید هر محصولی را با قیمتی بسیار کمتر از جاهای دیگر، از بازارهای پرتونم خریداری کنید‌. هر زمانی از روز که به این محله بروید، می‌توانید نبض زندگی را احساس کنید. مراکز خرید پلاتینیوم، پالادیوم، پرتونم، شیبویا، برج بایوک و… نمونه‌هایی از بازارهای جذاب در پرتونم هستند.

 

منطقه ریور ساید

منطقه ریور ساید یکی از جذاب ترین مناطق در بانکوک است که می‌بایست حتماً برای یک‌بار هم که شده از آن دیدن کنید. ریور ساید در حقیقت یک منطقه تاریخی با پیشینه‌ای طولانی است و همان طورکه از نامش پیداست، در کنار رودخانه واقع شده است.

 

متاسفانه مدرنیته در گوشه و کنار این شهر رخنه کرده و بافت تاریخی آن را کمرنگ می‌کند‌. خوب است هنگام بازدید از ریورساید، از مناطق تاریخی آن غافل نشوید.

 

منطقه سیام

منطقه سیام از دیگر مناطق بانکوک است که می‌توانید برای خرید به آن‌جا بروید. در هر نقطه از منطقه سیام، مراکز خرید بزرگ و مجللی وجود دارند که محصولاتی از برندهای معتبر را به فروش می‌رسانند.

 

ازاین‌رو می‌توانید به‌راحتی تمام موارد مدنظر خود را خریداری کنید. یک نکته جالب درباره سیام، قطارهای هوایی آن است که رفت‌وآمد در سطح شهر را تسهیل می‌کند.

 

منطقه چینی‌ها

با توجه به جمعیت بسیار زیاد کشور چین، طبیعی است که در هر نقطه از دنیا، آثاری از چینی‌ها را مشاهده کنیم. در بانکوک تایلند منطقه‌ای به نام منطقه چینی‌ها وجود دارد که پر از رستوران‌های چینی، معابد و بازارهای چینی است.

 

اگر ضمن بازدید از محله چینی‌ها به تالاب وات چاکراوات رفتید، مراقب کروکودیل‌های آن باشید؛ این کروکودیل‌ها تابه‌حال چند نفر را خورده‌اند!

 

هتل های مناسب برای اقامتی چند روزه در بانکوک

برای آن‌که نهایت لذت را از اقامت خود در بانکوک ببرید، لازم است بهترین هتل های بانکوک را نیز بسته به شرایط خود انتخاب کنید. ازآن‌جاکه بانکوک یک شهر توریستی است، هتل های مختلفی با امکانات گوناگون و هزینه‌های متفاوت در سرتاسر آن وجود دارند تا مسافران آسایش بیشتری داشته باشند.

 

از هتل های پنج ستاره گرفته تا هاستل‌های تمیز و مناسب، می‌توانند جزو انتخاب‌های شما قرار بگیرند. اگر به تنهایی سفر می‌کنید، یک هاستل نیز می‌تواند پاسخگوی نیازهایتان باشد؛ اما برای یک سفر خانوادگی، قطعاً هتل های مجلل پنج ستاره بهترین انتخاب هستند.

 

شایان ذکر است که اغلب هتل های باکیفیت و مطرح بانکوک، در خیابان‌ها و محله‌های اصلی شهر نظیر محله سوخومویت، واتانا یا سفارتخانه واقع شده‌اند.

 

برای سفر به تایلند، صفر تا صد کارها را به فلای تودی بسپارید

 

برای سفر به تایلند، صفر تا صد کارها را به فلای تودی بسپارید

اگر فکر می‌کنید خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل های بانکوک کار سختی است، بد نیست برای یک‌بار هم که شده کار را به‌دست کاردان بسپارید و از سابقه چندین ساله «فلای تودی» استفاده کنید.

 

این مجموعه بهترین مرجع خرید آنلاین بلیط هواپیما بوده و امکان رزرو هتل در سرتاسر دنیا را نیز برای مسافران فراهم کرده است.

 

به کمک این مجموعه می‌توانید بی هیچ دردسر و نگرانی‌، بلیط‌ هواپیما را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کرده و تخفیف‌های خوبی را هم هنگام رزرو هتل دریافت کنید. فلای تودی اینجاست تا خاطره‌انگیزترین و به‌یادماندنی‌ترین سفر زندگی‌تان را به شما هدیه کند.