وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چند ترفند مهم برای اینکه چشم‌ های خود را زیباتر آرایش کنید

چند ترفند مهم برای اینکه چشم‌ های خود را زیباتر آرایش کنید

چشم‌ها، تاثیر زیادی بر زیبایی دارند و دانستن شیوه‌های صحیح آرایش کردن چشم، می‌تواند این زیبایی را دوچندان کند. ما در ادامه این مقاله تلاش کرده‌ایم، نظرات افراد معتبر در این زمینه را جویا شویم و آنچه در ادامه می‌خوانید، نتیجه این پرسش و پاسخ‌هاست. با ما همراه باشید.

 

چند ترفند مهم برای اینکه چشم‌ های خود را زیباتر آرایش کنید

 

لوازم آرایشی مناسب چشم خود بخرید

همانطور که می‌دانید، لوازم مختلفی برای آرایش کردن چشم وجود دارند که بسته به شرایط، می‌توانید از چند مورد یا همگی آنها استفاده کنید تا چشم‌ها را به بهترین شیوه آرایش کنید.

 

برای مثال، اگر برای یک مهمانی ویژه آماده می‌شوید شاید بد نباشد، علاوه بر استفاده از یک خط چشم خوب و مناسب با چشم‌هایتان، از کانسیلر و حتی هایلایت هم استفاده کنید.

 

اما سایر لوازم آرایش چشم که معمول‌تر هستند و در موارد روازنه هم استفاده می‌شوند، فرمژه، ریمل و سایه چشم‌اند.

 

نکته جالب در بسیاری از این لوازم آرایشی آن است که شما می‌توانید انواع هر کدام از این لوازم را خریداری و استفاده نمایید.

 

برای مثال خط چشم ها در انواع مویی، مدادی، ژله‌ای، ماژیکی به فروش می‌رسند و حتی شما می‌توانید برای تنوع و یا حتی ماجراجویی بیشتر از خط چشم اکلیلی یا رنگی استفاده کنید که به چشم‌ها درخشندگی بیشتری خواهد داد.

 

البته برای استفاده هر کدام از این خط چشم‌ها باید مهارت و ترفندهای استفاده از هرکدام را هم یاد بگیرید. برای مثال، فقط کافی است دستتان بلرزد تا کار با خط چشم مویی اشتباه شود.  

 

نحوه آرایش مناسب با چشم خود را یاد بگیرید

 

چند ترفند مهم برای اینکه چشم‌ های خود را زیباتر آرایش کنید

 

خوب به یاد دارم که یکی از دوستانم که آرایشگر نوپایی هم هست، شروع به آرایش کردن چشم من به همان روشی کرد که برای چشم‌های خود انجام می‌دهد و البته نتیجه چندان جالب از آب درنیامد.

 

چرا که نوع چشم‌های هر فرد، فاصله چشم تا ابرو، پف چشم و همه و همه بر تصمیم شما بر اینکه چگونه چشم‌های خود را آرایش کنید تاثیر خواهد داشت.

 

برای مثال اگر چشم‌های شما گرد است، استفاده از خط چشم و سایه رنگی برای درخشان‌تر نشان دادن چشم، توصیه می‌شود، اما وقتی چشم‌ها بادامی می‌شوند، خط چشم باید توپر و ضخیم باشد تا چشم‌ها گردتر به نظر برسند.

 

نحوه استفاده از لوازم آرایشی چشم را یاد بگیرید

همانطور که فهمیدیم، ما انواع لوازم آرایشی را می‌توانیم روی چشم خود امتحان کنیم. اما نکات استفاده از هریک از آنها را هم باید بدانیم. در این بخش، چند نکته ضروری در استفاده برخی از این لوازم آرایشی چشم آورده شده است:

 

1.  از فرمژه برای بزرگ‌تر کردن چشم‌ استفاده کنید

همیشه ریمل زدن باعث می شود، مژه‌ها بیشتر به چشم بیاید و چشم زیبایی بیشتری پیدا کند، اما اگر قبل استفاده از ریمل به سراغ فرمژه خوب بروید و مژه‌ها را به خوبی فر کنید، این زیبایی بیشتر خواهد شد و چشم بزرگتر دیده می‌شود.

 

2.  به مژه‌ها دوبار ریمل بزنید

اگر می‌خواهید مژه‌های شما زیباتر دیده شود، این دو فرمول را به خاطر داشته باشید: وقتی برای بار اول ریمل می‌زنید، این کار را با هدف ضخیم‌تر و پرپشت‌تر دیده شدن مژه‌ها انجام می‌دهید و بار دوم، برای بلندتر نشان دادن آنها.

 

بنابراین بار اول، به آهستگی ریشه و ابتدای مژه‌ها را ریمل بزنید و بار دوم، ناحیه میانی و انتهایی مژه‌ها را ریمل بزنید.

 

همینطور می‌توانید از براش ریمل به صورت عمودی هم برای ریمل زدن استفاده کنید، این کار سبب می‌شود مژه‌های کوچکی که در انتهای چشم قرار دارند هم مشکی و پررنگ شوند.

 

3.  از ریمل خوب و اصل استفاده کنید

ممکن است این حساسیت وجود داشته باشد که استفاده مکرر از ریمل، باعث ریخته شدن مژه‌ها در طولانی مدت می‌شود. برای مقابله با این مشکل، بهتر است از ریمل اصل استفاده کنید.

 

برای مثال، ریمل مای، یکی از همین انواع ریمل هاست که به راحتی با شستن ساده چشم، پاک می‌شود و مژه‌ها آسیب کمتری می‌بینند.

 

ریمل های میبلین و کالیستا هم کارایی و ماندگاری خوبی دارند و علاوه بر آن با قیمت‌های نسبتا خوبی در بازار مواد آرایشی ایران وجود دارند که از طریق این صفحه در فروشگاه دیجی استایل قابل مشاهده و خریداری است.  

 

4.  از خط چشم برای وصل کردن خط مژه‌ها استفاده نکنید

بسیاری از افراد زمانی که از خط چشم مدادی و یا حتی ماژیکی برای آرایش چشم استفاده می‌کنند، سعی می‌کنند خط مژه بالا و پایین چشم را هم آرایش کرده و آنها را به همدیگر وصل کنند. این کار اشتباه است و باعث کوچک‌تر دیده شدن چشم می‌شود.

 

5.  سایه چشم مناسب با رنگ چشم خود را پیدا کنید

 

چند ترفند مهم برای اینکه چشم‌ های خود را زیباتر آرایش کنید

 

به طور معمول استفاده از خط چشم مشکی، روشی کلاسیک است، اما اگر واقعا می خواهید چشم‌های خود را در معرض دید قرار دهید، از خط چشم رنگی استفاده کنید که مکمل رنگ چشم‌های شماست و می‌تواند نوعی ماجراجویی بیشتر باشد.

 

برای مثال برای چشم‌های قهوه‌ای می‌توان از خط چشم سیاه، برای چشم‌هایی با رنگ قهوه‌ای فندقی، از قهوه‌ای و برای چشم‌های آبی، از خط چشم سبز استفاده کرد.

 

6.  از کانسیلر برای روی پلک استفاده کنید

 کانسیلرها یکی از لوازم آرایشی نسبتا جدید هستند که برای پوشاندن ناحیه پلک‌ها، به ویژه اگر به قرمزی می‌زند و یا رگ‌های آن معلوم است، استفاده می‌شود.

 

اگر پلک‌های شما کمی به رنگ قرمز و یا رگدار دیده می‌شود، می‌توانید از کانسیلر و یا ترکیب آن با سایه استفاده کنید. این ترکیب، چشم‌ها را درخشان‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند تا رنگ کانسیلر متناسب با پوست خود را پیدا کنید.

 

7.  از مداد سفید استفاده کنید

اگر می خواهید چشم‌ها بزرگ و کشیده دیده شوند و ابروها مشخص‌تر باشند، از یک مداد سفید در ناحیه استخوانی زیر ابرو استفاده کنید و سپس آن را به خوبی با انگشت دست مخلوط کنید تا با فاصله‌ای که ایجاد می‌کند، به هر دو این هدف‌ها برسید.

 

8.  استفاده از لایه پودری برای مژه‌ها

اگرچه در حال حاضر در بازار لوازم آرایشی ریمل های خوبی مانند ریمل حجم دهنده پاریس و هدی بیوتی وجود دارد، اما یک راه دیگر برای پرپشت‌تر نشان دادن ریمل‌ها، استفاده از لایه پودری سفید است.

 

پس از اینکه برای بار اول ریمل زدید، با یک براش مقداری از پودر سفید را روی مژه‌ها پخش کنید و سپس دوباره ریمل بزنید. به این ترتیب، مژه‌ها حجیم‌تر دیده خواهند شد.