وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درمان عفونت دستگاه ادراری درزنان

درمان عفونت دستگاه ادراری درزنان

به گزارش ایران ناز عفونت دستگاه ادراری یا UTI بیماری است که، در آن فرد دچار تکرر ادرار می‌شود و هر بار ادرار کردن با سوزش همراه است. دانستن این نکته‌ها در مورد این بیماری مهم است:- اگر ادرار همراه با سوزش است، به سرعت به پزشک مراجعه کنید، تا مانع از گسترده شدن

 

بیماری و برای نمونه، درگیر شدن کلیه‌ها شوید.- خوردن آنتی بیوتیک حالتان را خوب می‌کند، اگرچه ممکن است یکی دو روز طول بکشد تا بهتر شوید. در حالی که منتظر بهبود هستید، آب زیادی بنوشید چون بیشتر دستشویی می‌روید و باکتری‌های بیشتری دفع می‌شود.

 

درمان عفونت دستگاه ادراری درزنان

 

-عود کردن عفونت ادراری خیلی رایج است و ممکن است بارها به آن مبتلا شوید. یکی از دلایل متداول عود کردن آن، نخوردن تمام و کمال آنتی بیوتیک های تجویز شده است.- اگرچه این عفونت از طریق رابطه جنسی منتقل نمی‌شود، اما خود عمل فیزیکی در رابطه جنسی می‌تواند باکتری‌ها را از واژن به مجاری ادراری منتقل کند. برای کم شدن خطر ابتلا به این عفونت، درست قبل و بعد از رابطه جنسی ادرار کنید.

 

– اگرچه زنان جوان به دلیل رابطه جنسی، بیش‌تر در معرض ابتلا به این بیماری هستند، اما معنایش این نیست که خانم‌های مسن از آن در امان هستند. با کاهش هورمون در بدن زن‌ها بعد از یائسگی، پوست نازک‌تر و ضعیف‌تر می‌شود و در نتیجه در مقابل عفونت حساس‌تر می‌شود. زدن کرم استروژن اغلب در این مواقع مفید است.

 

درمان عفونت دستگاه ادراری درزنان