وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راهنمای اجاره تجهیزات پزشکی در تهران

راهنمای اجاره تجهیزات پزشکی در تهران

راهنمای اجاره تجهیزات پزشکی در تهران

 

امروزه با توجه به شیوع بیماری ها، اجاره تجهیزات پزشکی در تهران یکی از اقدامات هوشمندانه برای بیماران، سالمندان و حتی مراکز درمانی مطرح می شود، در صورتی که برای مراقبت و بهبود بیمارتان به تجهیزات پزشکی نیاز دارید می توانید آن ها را به راحتی اجاره کنید.

 

اجاره تجهیزات پزشکی

بسیاری از بیماران ترجیح می دهند که دوران نقاهت شان را در منزل و به دور از عفونت های بیمارستانی سپری کنند، ضمن این که از بسیاری از سالمندان نیز در منزل مراقبت و نگهداری می شوند، این بیماران و سالمندان جهت بهبود حال شان به استفاده از تجهیزات پزشکی نیاز دارند.

 

از آن جایی که بسیاری از بیماران و سالمندان تنها برای مدت زمان کوتاهی به استفاده از تجهیزات پزشکی نیاز دارند و یا از نظر مالی توانایی خرید تجهیزات پزشکی را دارا نیستند، اجاره تجهیزات پزشکی در تهران یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها است.

 

راهنمای اجاره تجهیزات پزشکی در تهران

 

اجاره تجهیزات پزشکی در تهران

در صورتی که ساکن هر یک از مناطق 22 گانه تهران هستید می توانید تجهیزات مورد نیازتان را از فروشگاه سپید گستر اجاره کنید، این فروشگاه به ارائه خدمات اجاره تجهیزات پزشکی از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب تهران می پردازد.

 

انواع تجهیزات پزشکی قابل اجاره در تهران

اجاره تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی یکی از اصلی ترین تجهیزات پزشکی است که آسودگی بیمار و پرستار را فراهم می کند، از آنجایی که تخت بیمارستانی قیمت بالایی دارد و کلیه افراد توانایی خریداری این وسیله را ندارند پیشنهاد می شود که این وسیله را از مراکز معتبر خدماتی و پرستاری همچون سپید گستر اجاره کنید.

 

تخت بیمارستانی در سه مدل مکانیکی، نیمه برقی و برقی وجود دارد که می توانید هر یک از آن ها را در مدل های متنوع تک شکن، دو شکن، سه شکن، چهار شکن و… اجاره کنید.

 

اجاره تشک مواج

در صورتی که بیمارتان برای مدت زمان کوتاهی به استراحت در بستر نیاز دارد می توانید انواع تشک مواج از جمله تشک سلولی، تشک سنسوری، تشک تخم مرغی و تشک بیمارستانی را با توجه به نیاز بیمارتان اجاره کنید.

 

بسیاری از سالمندان و بیماران از جمله افراد مبتلا به آسیب نخاعی، بیماران فلج مغزی، بیمارانی که دچار ضربه مغزی شده اند، بیماران ارتوپدی تحت درمان، بیمارانی که عمل جراحی را پشت سر گذاشته اند، ممکن است توانایی حرکت نداشته و نیاز به استراحت در بستر داشته باشند، از این جهت ضروری است که از تشک مخصوص استفاده کنند.

 

اجاره اکسیژن ساز

در صورتی که بیمار توانایی تنفس به صورت طبیعی را ندارد و یا برای تنفس به تجهیزات پزشکی نیاز دارد، ضروری است که از اکسیژن ساز استفاده کند، امکان اجاره اکسیژن ساز در برندهای آمریکایی، اروپایی، ایرانی و چینی را می توانید در ظرفیت های مختلف 8،5،3 و 10 لیتری اجاره کنید.

 

اجاره تجهیزات پزشکی در تهران

 

اجاره بای پپ

بای پپ را می توان یکی از تخصصی ترین تجهیزات کمک تنفسی معرفی کرد که به تنفس افراد هنگام خواب کمک می کند، این وسیله برای درمان بیماران با مشکلات مغزی، قلبی و سالمندانی که مشکلات تنفسی دارند، استفاده می شود برای اجاره بای پپ می توانید با سپید گستر در تماس باشید.

 

اجاره سی پپ

سی پپ از دیگر دستگاه های کمک تنفسی است که اختلالات تنفسی هنگام خواب از جمله آپنه را برطرف می کند، در صورتی که یک بیمار برای مدت زمان کوتاهی به این دستگاه نیاز داشته باشد خرید آن صرفه اقتصادی نداشته از این جهت اجاره آن توصیه می شود.

 

اجاره سی پپ

 

اجاره کپسول اکسیژن

کپسول اکسیژن از دیگر تجهیزات پزشکی ضروری است که اغلب برای افرادی که اکسیژن خون شان کاهش پیدا کرده و برای مدتی به میزان اکسیژن بیشتر نیاز دارند تجویز می شود.

 

افرادی که دچار عارضه های قلبی یا تنفسی هستند و نباید و نباید در هوای آلوده تنفس کنند می توانند برای مدت زمانی کوتاه از کپسول اکسیژن استفاده کنند.

 

اجاره گلوکومتر (تست قند)

گلوکومتر از دیگر تجهیزات پزشکی است که از آن جهت سنجش قند خون افراد استفاده می شود، از آن جایی که کنترل قند خون یکی از عوامل تاثیرگذار برای جلوگیری از دیابت مطرح می شود، کلیه افرادی که دیابت دارند به استفاده از این دستگاه نیاز دارند.

 

در صورت نیاز به اجاره گلوکومتر یا دستگاه تست قند خون می توانید این دستگاه را خریداری کنید.

 

اجاره تجهیزات پزشکی

 

اجاره پمپ DVT SCD))

ای پمپ از دیگر تجهیزات پزشکی اساسی است که استفاده از آم موجب کاهش اختلالات گردش خون می شود، استفاده از این پمپ از لخته شدن خون در بخش های بدن به ویژه پاها جلوگیری کرده و در صورت نیاز برای استفاده کوتاه مدت می توانید آن را اجاره کنید.

 

اجاره دستگاه فتوتراپی

زردی یکی از بیماری های رایج در نوزادان است که عدم درمان آن می تواند منجر به بروز ضایعات عصبی شود.

 

دستگاع فتوتراپی یکی از تجهیزات تخصصی جهت درمان این بیماری است که از طریق روش غیرتهاجمی و با تاباندن نور با طول موج nm 520-400 زردی را درمان می کند، امکان اجاره این دستگاه برای مراکز درمانی، کلینیک ها، مطب های شخصی و… وجود دارد.

 

اجاره شیردوش برقی

ممکن است برخی از بانوانی که تازه مادر شده اند و زایمان کرده اند به استفاده از شیر دوش نیاز داشته باشند، شیر دوش دارای دو نوع دستی و برقی است، در این متن در رابطه با شیر دوش برقی اطلاعات لازمی را در اختیارتان قرار داده و شما را جهت اجاره شیر دوش برقی با موسسه سپید گستر راهنمایی خواهیم کرد.

 

اجاره شیر دوش برقی

 

اجاره مانیتور علائم حیاتی

از مانیتور علائم حیاتی جهت نظارت بر علائم حیاتی از جمله فشارخون، ضربان قلب، اکسیژن خون و… استفاده می شود، امکان اجاره این دستگاه در منازل و مراکز درمانی وجود دارد.

 

اجاره ساکشن

ساکشن از دیگر تجهیزات پزشکی و طبی است که از آن برای باز شدن راه های تنفسی بیمار در مراکز درمانی، کلینیک ها، مطب ها و… استفاده می شود.

 

در صورت نیاز به این دستگاه امکان اجاره آن برای مراکز تخصصی و منازل وجود دارد.

 

اجاره سونیکید (ضربان قلب جنین)

سونیکید یکی از تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی و بخش کلینیک های زنان است که صدای ضربان قلب جنین را پخش می کند، مدیران مراکز درمانی، کلینیک ها، مطب ها و… می توانند در صورت نیاز این دستگاه را اجاره کنند.

 

اجاره تجهیزات پزشکی از سپید گستر

سپید گستر یکی از مراکز خدماتی پرستاری مجاز و معتبر در تهران است که می توانید تجهیزات پزشکی مورد نیازتان را با بهترین کیفیت و قیمت از این مجموعه اجاره کنید.

 

کلیه دستگاه و تجهیزاتی که در این مجموعه اجاره می شوند دستگاه های باکیفتی در برندهای مطرح ایران و دنیا هستند که عملکردشان پیش از اجاره بررسی شده و امکان نصب و راه اندازی شان توسط کارشناسان مجموعه وجود دارد.