وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راه های پولسازی از اینستاگرام

راه های پولسازی از اینستاگرام

راه های پولسازی از اینستاگرام

 

وقتی به درآمدهایی که بسیاری از افراد از اینستاگرام به دست می­آورند، فکر می­کنیم مغزمان بدون شک سوت می­کشد. این سوال در ذهنمان شکل می­گیرد که راه های پولسازی از اینستاگرام چیست؟

 

و یا این افراد از چه مسیری رفته­اند که آنها را به چنین درآمدی رسانده است؟ آیا واقعا کسب درآمد در اینستاگرام امکان پذیر است؟

 

حتما شما نیز در اطراف خود افرادی را می­شناسید که تا دیروز وضعیت مالی خوبی نداشتند اما به یکباره ورق زندگیشان برگشت خورده است.

 

اگر از آنها بپرسید که رمز موفقیتشان چیست، حتما از جواب آنها شگفت زده می­شوید.

 

درست است، امروزه مردم با استفاده از اینستاگرام به شهرت و ثروت می­رسند، اما چگونه؟

 

با ما همراه باشید تا برخی از رازهای افراد موفق در اینستاگرام را که به درآمدهای میلیاردی رسیده­اند برای شما فاش کنیم.

 

چرا کسب درآمد از اینستاگرام؟

 

چرا باید به دنبال راه های پولسازی از اینستاگرام باشیم؟ یک پلتفرم محبوب با بیش از 800 میلیون کاربر، یک محیط عالی برای تبلیغ کردن، فضایی برای تعامل و در میان گذاشتن نظرات و پیشنهادات را در نظر بگیرید، آیا همه این امکانات و ویژگی­ها شما را وسوسه نمی­کند که در اینستاگرام چیزی بفروشید یا یک کاری برای پول درآوردن انجام دهید؟

 

راه های پولسازی از اینستاگرام

راه های پولسازی از اینستاگرام

 

با رشد روز افزون و مداوم میزان محبوبیت اینستاگرام، به دور از ذهن نیست که بسیاری از کاربران آن به دنبال کسب درآمد و پولسازی هستند.

 

قبل از اینکه راه های پولسازی از اینستاگرام را بررسی کنیم، بیاید در ابتدا، دلایل انجام این کار را مشخص نماییم.

 

به آمار زیر توجه کنید، مطمئن باشید شما هم پس از بررسی این آمار به دلایل روی آوردن اینستاگرامرها به کسب درآمد از اینستاگرام پی خواهید برد.

 

● فعالیت بیش از 800 میلیون کاربر در یک ماه

● ارسال هر روز یک استوری توسط 500 میلیون کاربر

● دنبال کردن حداقل یک حساب تجاری توسط 50 درصد از کاربران اینستاگرام

● وجود هر ماه 2 میلیون تبلیغ کننده در اینستاگرام

● 80 درصد افزایش زمان صرف شده در اینستاگرام

● تصمیم گیری 80 درصد از کاربران برای خرید محصول پس از مرور اپلیکیشن اینستاگرام

● فعالیت کاربران جوان (71 درصد کاربران زیر 35 سال)

 

راه و روش های پولسازی از اینستاگرام

 

شاید تا الان متقاعد شده باشید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی ایده آل برای کسب درآمد است. ولی از کجا باید شروع کرد؟ چه راه هایی برای پولسازی وجود دارد؟

 

آیا به سرعت می­توان به درآمد زیاد رسید یا باید زمان زیادی را برای آن صرف کرد؟ به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد.

 

اما قبل از هر چیزی این را به خاطر داشته باشید که برای موفقیت و کسب درآمد باید صبر و حوصله زیادی به خرج دهید.

 

قرار نیست که رسیدن به درآمد زیاد یک شبه اتفاق بیفتد. این روند به تلاش و استعداد و خلاقیت زیادی نیاز دارد.

 

راه های پولسازی از اینستاگرام

 

تولید محتوای جذاب و مناسب

یکی از بزرگترین مواردی که باید برای رسیدن به هدف در اینستاگرام از ابتدا رعایت کنید، طراحی پست جذاب در اینستاگرام است.

 

در واقع اینستاگرام میدان تصاویر و فیلم هاست و کافی است با روش خود پست هایی جذاب تولید کنید تا طرفداران و دنبال کننده های خاص خود را پیدا کرده و فروش محصولات خود را در آن آغاز کنید بدون شک پولسازی بدون تولید محتوای مناسب در اینستاگرام امکان پذیر نخواهد بود.

 

فروش محصول و خدمت از رایج­ترین راه های پولسازی از اینستاگرام

کسب درآمد در اینستاگرام زمانی راحت می­شود که چیزی برای فروختن داشته باشید. اینستاگرام این قابلیت را به شما می­دهد تا محصولی را که با دست های خود ساخته­اید را بفروشید.

 

گاهی اوقات ممکن است برای تولید محصولات خود به مقداری سرمایه اولیه نیاز داشته باشید. اما بدانید که با راه اندازی یک فروشگاه اینستاگرامی پرطرفدار میتوانید هنر دست خود را به صورت کاملا مستقیم به فروش برسانید.

 

اینفلوئنسر شدن و تبلیغ کردن

راه های پولسازی از اینستاگرام را می­توانید در تبلیغات و بازاریابی خلاصه کنید. اگر فالوورهای زیادی دارید و به اندازه کافی معروف هستید می­توانید از پروفایل اینستاگرام خود در جهت تبلیغ انواع محصولات و خدمات از انواع مختلف برندها بهره ببرید.

 

یک اینفلوئنسر در واقع فردی است که شهرت و فالوورهای وفادار خود را از طریق اشتراک گذاری منظم پست­ها و استوری­های اینستاگرامی به دست آورده است.

 

یک اینفلوئنسر تنها یک فرد مشهور معمولی در اینستاگرام نیست، بلکه کسی است که مخاطبان به آن به عنوان یک کارشناس قابل اعتماد نگاه می­کنند.

 

اگر یک اینفلوئنسر هستید باید بدانید که نظرات و پیشنهادات شما برای مخاطبانتان محترم است.

 

شما این توانایی را دارید که آنها را برای خرید یک محصول متقاعد سازید. این دقیقا همان ویژگی است که برندها و صاحبان کسب و کار به دنبال آن هستند.

 

برندها و شرکت­ها تنها به دنبال تعداد دنبال کنندگان شما و یا دسترسی به حساب اینستاگرام شما نیستند، آنها اعتماد و تعامل مخاطبان به محتواهای باکیفیت و خاص شما را نیز می­خواهند.

 

برای تبلیغ و بازاریابی باید بتوانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و به طور مداوم پست­هایی را قرار دهید که موجب تقویت تعامل با مخاطبان گردد.

 

پولسازی با تعریف از محصولات در کامنت ها

اگر به دنبال فروش بیشتر محصول خود هستید باید از محصول خود تعریف کنید اما شاید وقتی فروشنده از محصول خود تعریف کند برای مشتری همچنان جای شک باقی میماند ولی هنگامی که مشتری ها از محصول شما تعریف کنند یعنی واقعا محصول بی نظیری دارید!

 

اما چگونه کاری کنیم مشتری هایمان از محصولاتمان تعریف کنند؟

کافی است با روش های افزایش کامنت اینستاگرام بیشتر آشنا شوید، آنگاه براحتی میتوانید با مشتری های خود رفیق شده و برای یکدگیر کامنت های مثبت بگذارید؛ باید کمی وقت و حوصله به خرج بدهید اما مطمعن باشید نتیجه برای شما خارق العاده خواهد بود.

 

راه های پولسازی از اینستاگرام

 

راه های پولسازی از اینستاگرام با اینفلوئنسری به این صورت می­باشد که شما با ایجاد یک محتوا، یک پست، یک استوری یا یک ویدئو با برندها معامله می­کنید.

 

گاهی اوقات نیز میتوانید در ازای دادن مجوز به برندها برای استفاده از محتوای شما در سایت خود یا یک آگهی، پول دریافت کنید.

 

در این راه مراقب باشید تا اعتماد مخاطبان را از دست ندهید. شاید با گفتن این موضوع به آنها که پست شما یک پست تبلیغاتی است، بتوانید اعتبار خود را همچنان حفظ کنید.

 

شاید ایده خوبی باشد که از هشتگ­هایی مانند #تبلیغ یا #اسپانسر در زیر پست­های خود استفاده کنید.

 

کسب درآمد در اینستاگرام با واسطه شدن

راه های پولسازی از اینستاگرام، واسطه شدن و فروش محصولات دیگران نیز می­تواند باشد.

 

به اینصورت که شما می­توانید در ازای فروش محصولات سایر برندها کمیسیون دریافت کنید.

 

شاید بپرسید که تفاوت بین یک واسطه و اینفلوئنسر در چیست؟ در واقع اینفلوئنسر تنها به دنبال آگاهی دادن و تبلیغ است.

 

درحالی که واسطه به ازای دریافت پورسانت در فروش محصولات یک برند شریک می­شود.

 

استفاده از سرویس های افزایش فالوور برای افزایش مخاطب

یکی از مواردی که برای کاربران اعتماد سازی میکند تعداد دنبال کننده های پیج شماست!

 

در واقع فالوور ها در دید کاربران از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و همه این را میدانیم که چقدر جذب فالوور های واقعی زمانبر بوده و هزینه های زیادی باید بابت تبلیغات پرداخت کنیم اما شاید برای شروع با صرف هزینه کم خرید فالوور روش مناسبی باشد.

 

از مزایای خرید فالوور ارزان اینستاگرام این است که شما دیگر نیاز نیست تحت فشار مالی قرار بگیرید چرا که قیمت فروش فالوور بسیار مناسب بوده و میتوانید حداقل به ظاهر هم که شده پیج جذابی با فالوور های بالا بسازید منتها باید توجه کنید که بهترین روش استفاده از این سرویس ها هنگام تبلیغات است که همزمان با جذب فالوور های واقعی این کار انجام گیرد تا فالوور های واقعی فالوور های فیک را پوشش دهند.

 

راه های پولسازی از اینستاگرام با فروش خدمات کپشن و تولید محتوا

کسب درآمد در اینستاگرام آنقدر هم سخت نیست. هنوز هم مشاغل بسیاری وجود دارد که برای تبلیغ خدمات و کالاهای خود از اینستاگرام استفاده می­کنند ولی تخصص کافی در تولید محتوا و یا نوشتن کپشن ندارند.

 

اگر در نوشتن و تولید محتوای متنی و تصویری مهارت دارید، می­توانید با فروش آنها به راحتی در اینستاگرام کسب درآمد کنید.

 

فروش عکس و سایر محصولات مجازی

کسب درآمد در اینستاگرام با فروش عکس نیز امکان­پذیر است. اگر توانایی گرفتن عکس­های باکیفیت را دارید و در ساخت پوستر، نقاشی، طراحی، انیمیشن و سایر محصولات مبتنی بر تصویر و ویدئو ماهر هستید، آن را به اشتراک بگذارید و بفروشید.

 

کسب درآمد در اینستاگرام با ادمین شدن

راه­ های پولسازی از اینستاگرام میتواند مدیریت پیج یک برند معتبر باشد. فقط کافی است در امور مربوط به شبکه های اجتماعی مهارت داشته باشید.

 

با مدیریت کردن پیج سایر برندها و شرکت­ها وظایفی مانند ایجاد استراتژی برای تولید محتوا، تصمیم گیری در مورد سبک و نوع محتوا و تعامل با مخاطبان بر عهده شما خواهد بود.

 

کلام آخر

 

راه های پولسازی از اینستاگرام متنوع هستند. برای اینکه بتوانید بهترین راه را انتخاب کنید، باید با مهارت­ها و استعدادهای ویژه­ی خود آشنا باشید.

 

موفقیت و پولسازی از طریق اینستاگرام یک آرزوی محال و غیر ممکن نیست و فقط باید یادتان باشد برای کسب درآمد در اینستاگرام تمام تلاش خود را به کار گیرید و صبر داشته باشید.

 

برای اینکه بتوانید بیشترین درآمد را در اینستاگرام کسب کنید، باید بهترین خود باشید و در کار خود تخصص پیدا کنید.