وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روشهای ساده سفت کردن باسن

روشهای ساده سفت کردن باسن

روشهای ساده سفت کردن باسن

 

اگر شما هم از اینکه باسنی افتاده و شل داشته باشید ناراضی هستید . اگر میخواهید باسنی گرد و سفت و خوش فرم داشته باشید و بدنبال روشهایی غیر از روش های جراحی هستید با ما همراه باشید تا در ادامه ی این مطلب از ایران ناز راههای آسان سفت کردن باسن را به شما بیاموزیم.

 

همه‌ي خانم‌ها مي‌خواهند باسني سفت و خوش فرم داشته باشند. اگر چه اين کار به راحتي پيدا کردن يک تمرين خاص نيست، اما تمريناتي هست که مي‌توانيد با انجام آنها به سمت داشتن باسني سفت و خوش فرم پيش برويد. در اين مطلب با اين تمرينات آشنا خواهيد شد. احتمالا سال‌هاست که تمرينات خاصي را انجام داده‌ايد، اما حالا به دنبال تمريني متفاوت مي گرديد. ما اين ? تمرين را پيشنهاد مي‌دهيم، راه‌هايي عالي براي شروع سفت کردن باسن و يا سرعت دادن به پيشرفتتان به سمت باسني خوش فرم.

 

1- از اسکات سنگين نترسيد

 

خانم ها از اسکات مي ترسند! چرا که فکر مي کنند اين تمرين پاهايشان را حجيم و بزرگ مي کند. اما من شديدا بر اين باورم که شما واقعا احتياج داريد تا بر روي عضلاتتان فشار بيشتري از حالت عادي بياوريد تا اينکه در پاها و باسنتان تغييري مشاهده کنيد. اسکات سنگين و يا پرس پا يک روش خوب براي وارد آوردن اين فشار است.

 

2- بالا رفتن جنبشی

 

نزديک خانه‌ي ما تعداد زيادي پارک وجود دارد. معمولا در آن‌ها مي‌دوم و سعي مي‌کنم جاهايي براي بالا رفتن پيدا کنم. مثلا در هر پارکي، حداقل چند تا نيمکت و تعدادي ميز وجود دارد. بعضي از آنها هم دو سطحي‌اند. ممکن است در حين دويدن لبه‌ي جوي آب، پل، پله و چيزهاي ديگري هم پيدا کنيد. چنين جاهايي نامحدودند. دور پارک بدويد و هر سطحي که پيدا کرديد، چند بار بر روي آن بالا و پايين برويد. به اين شکل که يک پايتان را بر روي سطح مورد نظر گذاشته، با يک فشار بدنتان را بالا بکشيد و پاي ديگر را همانند پاي قبلي بالا بکشيد.

 

3- دويدن در سر بالايي

 

قطعا يکي از بهترين تمريناتي که مي‌توانيد توسط آن باسن و کلا پايين تنه‌تان را سفت کنيد و به آن شکل دهيد، اين است که در سر بالايي بدويد! شيب سربالايي‌ها باعث به وجود آمدن مقاومت مبهوت کننده‌اي در برابر نيروي شما مي‌شود و زاويه‌اي که بدنتان در آن قرار مي‌گيرد، باعث مي‌شود عضلات ران و باسن شما تحت فشار قرار بگيرند. اين تمرين، همچنين يک تمرين چربي سوز قوي نيز به حساب مي‌آيد! روي هم رفته، اين تمرين، يکي از تمرينات پايين تنه‌ي مورد علاقه‌ي من است.

 

نتيجه گيري

 

اين سه تمرين، تمريناتي قوي هستند که واقعا در پيشرفت شما براي رسيدن به باسني سفت و خوش فرم تاثير مي‌گذارند. فقط حواستان باشد که يک رژيم غذايي سالم داشته باشيد و تمرينات کارديوتان را نيز رها نکنيد. به ياد داشته باشيد که سوزاندن چربي‌هاي اضافه‌ي بدنتان، باعث خواهد شد اندامتان سفت و در هم تنيده به نظر برسند.

 

مطالب مرتبط

 

7 راهکار برای سفت کردن پوست های شل

 

اثرات لیزر درمانی در لاغر شدن و کاهش وزن