وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین روش ها برای بالا بردن امنیت درب خانه

بهترین روش ها برای بالا بردن امنیت درب خانه

بهترین روش ها برای بالا بردن امنیت درب خانه

 

تزئین خانه جدید قطعا سرگرم کننده تر از انجام اقدامات امنیتی برای خانه است، ولی امنیت خانه باید در اولویت باشد.

 

ما با این مقاله برای بالا بردن امنیت درب خانه به شما کمک می کنیم؛ با انجام چند کار ساده که احتمالا یکی از آن ها خرید یراق جدید و امن می باشد که باید فوراً انجام دهید، ایمنی خانه تان را بالا ببرید. یکی از قدیمی ترین راه ها استفاده از قفل است.

 

بالا بردن امنیت خانه ، بهترین روش ها برای بالا بردن امنیت درب خانه

 

احتمالاً ظاهر درب ورودی خود را برای پذیرایی از مهمانان و نشان دادن سبک زندگی خود انتخاب کرده اید. اکنون باید اقداماتی را انجام دهید تا مطمئن شوید که از مزاحمان ناخوانده استقبال نمی کند.

 

مقاله‌های بی‌شماری در مجلات خانگی و وب‌سایت‌های دکوراتور وجود دارد که بر جذابیت و شکل ظاهری درب ورودی تمرکز دارند: این رنگ را برای برجسته‌تر کردن انتخاب کنید، یا آن را انتخاب کنید تا خانه‌تان به طرز جذابی با محله و مناظر اطراف ترکیب شود.

 

با این حال، درب ورودی نیز واضح‌ترین ورودی خانه است و اگر ایمن نباشد، فقط یک لحظه طول می‌کشد تا یک سارق از در وارد شود و به تمام دارایی‌های شما  دسترسی پیدا کند.

 

در گذشته، ایمن کردن درب ورودی به معنای قفل‌های حجیم و درهای سنگین و غیرجذاب بود که خانه‌ها را بیشتر شبیه قلعه‌ها می‌کرد، اما امروزه در دکوراسیون مدرن، به جز امنیت در ورودی خانه، شیک بودن آن نیز در اولویت می باشد.

 

چگونه درب ضد سرقت بسازیم

راه های مختلفی برای ساخت درب ضد سرقت وجود دارد که بسته به بودجه و سطح امنیتی مورد نظر شما می باشد. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

 

یک قفل استاندارد نصب کنید : یک قفل محکم و پر قدرت راه خوبی برای ایمن کردن درب شما در برابر مزاحمان است.

 

قفلی با پیچ فولادی سخت انتخاب کنید که حداقل یک اینچ تا چارچوب در امتداد داشته باشد.

 

از چارچوب درهای تقویت شده استفاده کنید : چارچوب درب اغلب ضعیف ترین نقطه در یک درب است.

 

نصب یک قاب درب تقویت شده از مواد بادوام مانند فلز یا فایبرگلاس را در برنامه تان بگنجانید.

 

لولاهای درب خانه  را ارتقا دهید : لولاهای استاندارد خود را با لولاهای سنگینی و با کیفیت جایگزین کنید که در برابر دستکاری مقاوم هستند و می توانند در برابر تلاش های وارده با زور مقاومت کنند.

 

لولا چیام از با کیفیت ترین لولا های موجود در بازار است که قابل دسترسی و تخریل نمی باشد و عملاً دسترسی سارقان به این لولا ها غیر ممکن می باشد.

 

لولا چیام تاپ یراق

 

یک نوار امنیتی نصب کنید : یک نوار امنیتی می تواند درب شما را تقویت کرده و از باز شدن اجباری آن جلوگیری کند.

 

این میله‌ها معمولاً از فلز ساخته می‌شوند و زمانی که شما داخل آن هستید، روی دهانه در نصب می‌شوند. این نوار های امنیتی معمولا در درب های ضد سرقت به کار برده می شوند.

 

قفل درب چوبی نوعی مکانیزم قفل است که به طور خاص برای استفاده در درب های چوبی طراحی شده است. این قفل ها می توانند در اشکال مختلفی وجود داشته باشند، از قفل های ساده تا قفل های پیچیده تر.

 

یک قفل هوشمند اضافه کنید : قفل های هوشمند یا دستگیره هوشمند به طور فزاینده ای محبوب شده اند، زیرا لایه امنیتی بیشتری را برای خانه شما فراهم می کنند.

 

آنها به شما این امکان را می دهند که دسترسی به خانه خود را از راه دور کنترل کنید و در صورتی که فردی بدون اجازه وارد خانه شود می تواند هشدار ارسال کند.

 

دستگیره هوشمند تاپ یراق ، بهترین روش ها برای بالا بردن امنیت درب خانه

 

ویژگی های دستگیره هوشمند

نسل جدید دستگیره های درب چوبی و دستگیره درب ورودی ، دستگیره های هوشمند هستند. این دستگیره ها امنیت بسیار بالایی دارند و مدل های متفاوت آن به روش های مختلفی باز می شوند که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم :

 

• باز شدن به وسیله رمز عبور : برای تنظیم دستگیره هوشمند جهت باز شدن با رمز عبور، می توانیم یک کد بین 4 تا 12 رقم تنظیم کنیم که البته می توان با توجه به مدل های مختلف دستگیره برای مثلا تعداد 10 کاربر مختلف 10 رمز عبور متفاوت برای ورود تعیین کنیم.

 

• بازشدن به وسیله اثر انگشت : برخی از مدل های دستگیره هوشمند قابلیت تعریف 100 اثر انگشت برای کاربران مختلف را دارا می باشند.

 

• بازشدن به وسیله کارت : برخی از مدل های دستگیره هوشمند می توانند به وسیله کارتی که کد گذاری شده است قفل را باز کنند.

 

• باز شدن به وسیله کلید مکانیکی : همچنین مدل های مختلف دستگیره های هوشمند دارای کلید مکانیکی هم هستند که پس از استفاده از رمز عبور و یا اثر انگشت ، از کلید هم برای باز کردن قفل استفاده کنیم.

 

• باز شدن به وسیله تصویر : دستگیره های هوشمندی هم طراحی شده اند که به وسیله تشخیص چهره ، قفل درب را باز می کنند.

 

قفل مخفی درب ورودی برای بالا بردن امنیت درب خانه

اکثر درها شامل یک دسته دستگیره با قفل پیچشی یا دکمه ای در دستگیره هستند.

 

این نوع قفل‌ها به‌عنوان پشتیبان خوب هستند، اما می‌توانند به راحتی با یک ضربه یا مشت سریع کسی که می‌خواهد وارد شود شکسته شوند.

 

قفل های ساده توانایی آن را  ندارند که در را تحت فشار بسته نگه دارند. یکی دیگر از راه های پیشنهادی ما استفاده از قفل مخفی درب ورودی است.

 

یک قفل مخفی برای درب ورودی به گونه ای طراحی شده است که یک لایه امنیتی اضافی فراتر از قفل استانداردی که با اکثر درها ارائه می شود، ایجاد می کند.

 

قفل‌های مخفی معمولاً در قسمت داخلی در نصب می‌شوند و از بیرون قابل مشاهده نیستند و شناسایی و دور زدن آن‌ها را برای سارقان احتمالی دشوارتر می‌کند.

 

نوع دیگری از قفل مخفی، قفل هوشمند است که با استفاده از اپلیکیشن گوشی هوشمند از راه دور قابل کنترل است.

 

این قفل ها اغلب به عنوان یک دستگیره روی در ورودی خانه نصب می شوند و می توان با استفاده از یک کد یا اسکنر اثر انگشت قفل را  باز کرد.

 

قفل های هوشمند همچنین می توانند طوری برنامه ریزی شوند که در صورت باز شدن یا دستکاری درب، به تلفن صاحب خانه هشدار ارسال کنند.

 

مهم است به خاطر داشته باشید که اگرچه قفل های مخفی می توانند امنیت بیشتری را ایجاد کنند، اما این قفل در بالا بردن امنیت درب خانه به تنهایی کافی نیست و نباید به آنها به عنوان تنها وسیله ایمن سازی درب ورودی اعتماد کرد.

 

قفل کمکی درب آپارتمان

 

قفل کمکی درب آپارتمان

قفل کمکی درب آپارتمان نوعی مکانیزم قفل است که برای بالا بردن امنیت درب خانه و ایجاد یک لایه امنیتی اضافی برای درب آپارتمان طراحی شده است.

 

این قفل ها معمولاً در قسمت داخلی درب آپارتمان نصب می شوند و می توانند همراه با قفل استانداردی که با اکثر واحدهای آپارتمانی عرضه می شود، استفاده شوند.

 

یکی از انواع رایج قفل های کمکی درب آپارتمان، قفل بدون پیچ یا قفل زنجیری کشویی است که می تواند در بالا یا زیر قفل استاندارد نصب شود.

 

این نوع قفل برای کار کردن به کلید نیاز دارد و با تقویت درب و جلوگیری از باز شدن آسان آن، سطح امنیت بیشتری را فراهم می کند.

 

یکی دیگر از انواع قفل کمکی درب آپارتمان، دستگاه راهبند درب است که به کف می چسبد و از باز شدن درب از بیرون جلوگیری می کند.

 

این نوع قفل اغلب از فولاد سنگین ساخته می شود و می توان آن را به گونه ای تنظیم کرد که در قسمت های مختلف عرض درب قرار گیرد.

 

مهم است به خاطر داشته باشید که در حالی که قفل های کمکی درب آپارتمان می توانند امنیت بیشتری ایجاد کنند، نباید به آنها به عنوان تنها وسیله ایمن سازی آپارتمان اعتماد کرد.

 

همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که هرگونه تغییری که در درب یا چارچوب ایجاد شده است، شرایط قرارداد اجاره یا قوانین ساختمان محلی را نقض نمی کند.

 

قفل مخفی درب حیاط

قفل مخفی درب حیاط  یا قفل حیاطی از دیگر مواردی است که می توان برای بالا بردن امنیت درب خانه از آن استفاده کرد. قفل مخفی در درب حیاط معمولاً قفلی است که بلافاصله قابل مشاهده یا آشکار نباشد.

 

این نوع قفل می تواند یک لایه امنیتی اضافی برای اموال شما ایجاد کند، زیرا دسترسی افراد غیرمجاز را دشوارتر می کند. طراحی دقیق و عملکرد یک قفل مخفی به قفل خاصی که استفاده می کنید بستگی دارد.

 

برخی از قفل های مخفی ممکن است به کلید خاص یا ترکیب خاصی برای باز شدن نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است توسط یک دکمه یا سوئیچ که به دقت پنهان شده است کار کنند.

 

مهم است که دستورالعمل های سازنده را به دقت بخوانید تا مطمئن شوید که نحوه استفاده از قفل خاصی را که نصب کرده اید متوجه می شوید تا خودتان پشت درب نمانید.

 

اگر مطمئن نیستید که چگونه از قفل مخفی در حیاط خود استفاده کنید، ممکن است بخواهید با یک قفل ساز حرفه ای یا متخصص امنیتی مشورت کنید.

 

آنها می توانند راهنمایی هایی در مورد نحوه صحیح نصب و استفاده از قفل برای به حداکثر رساندن امنیت خانه به شما ارائه دهند.

 

خرید قفل برای بالا بردن امنیت درب خانه

جهت خرید قفل استاندارد و مورد اطمینان باید به مراکز فروش یراق آلات و یا فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه نمایید.

 

تاپ یراق یک فروشگاه اینترنتی معتبر یراق آلات و قفل و دستگیره می باشد که با مراجعه حضوری یا مراجعه به وبسایت فروشگاه به آدرس https://topyaragh.com و مشاوره با متخصصان تاپ یراق می توانید بهترین محصول مورد نظر را خریداری نمایید.