وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه کره آووکادو در منزل

روش تهیه کره آووکادو در منزل

روش تهیه کره آووکادو در منزل

 

این کره ها کاملا گیاهی و بدون گلوتن است. پس با خیال راحت میتوانید از این کره براحتی استفاده کنید. ما امروز پیشنهاد می کنیم چند نوع کره مرکب مختلف در دست داشته باشید مثل کره آووکادو برای روزهایی که بخواهید کباب درست کنید.

 

طعم دهنده های فوق العاده خوشمزه برای کباب ها و انواع نان تست است. برای جایگزینی بدون لبنیات، می توانید از روغن زیتون یا روغن نارگیل استفاده کنید، که در یخچال سفت می شوند، بنابراین همان اثر ذوب کره را ایجاد می کند.

 

از سوی دیگر، از مارگارین/کره گیاهی به جای آن استفاده کنید و نمک را متناسب با آن تنظیم کنید. مناسب فریزر: 1 ماه ماندگاری: 3-5 روز و با این مواد بشما 16 قاشق غذاخوری و 66 کیلو کالری آن حساب میشود.

 

*موادی که برای تهیه این کره خوشمزه لازم دارید:

-آووکادو   2 عدد

-کره   1/4 فنجان

-آبلیمو   1 قاشق غذاخوری

-نمک دریایی   نصف قاشق چایخوری

-فلفل سیاه   1/4 قاشق چایخوری

-پودر سیر   نصف قاشق چایخوری

 

*برای داشتن یک کره آووکادوی عالی و خوشمزه باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.با ما در ایران ناز همراه باشید.

1-اگر قصد دارید این کره آووکادو را در همان روز تهیه کنید ، شما دو آووکادوی رسیده آماده بخرید و بعد پوست و هسته آن را بگیرید .

 

1/4 فنجان کره بدون نمک نیاز دارید که به دمای اتاق رسیده باشد ( دستور تهیه این کره ساده خانگی در سایت مامی فود در قسمت پایین همین دستور داده شده از آن استفاده کنید ) و آبلیمو و نمک دریا ، پودر سیر ، فلفل سیاه پودر شده ، افزودنی های اختیاری: تکه های چیلی ، گشنیز ، زیره یا هر چیز دیگر که دوست دارید میتوانید در ترکیب کره بکار ببرید.

 

اگر غذاساز ندارید ، می توانید این کره آووکادو را با دست له کنید. این سازگاری کاملاً مشابهی ندارد اما کار می کند. تنها چیزی که نیاز دارید فقط ماده (بعلاوه نمک و فلفل) برای یک کره آووکادویی پر طعم است-مناسب برای نان تست ، سبزیجات تفت داده و پروتئین و موارد دیگر! می توان بدون لبنیات نیز این کره را تهیه کرد!

 

2-کره بدون نمک ، نمک دریایی ، آووکادو ،آب لیمو و پودر فلفل سیاه و پودر سیر را توی یک ظرف بریزید و کاملا با همزن برقی زده با سرعت بالا هم بزنید تا تمام مواد توی ظرف یکدست و مخلوط شود.

 

برای اطمینان از یکدست شدن مخلوط ، را کاملا با یک کفگیر چوبی هم زده و بعد در یک ظرف بریزید و روی آن را صاف و با درب بسته در یخچال قرار دهید تا 3 یا 4 ساعت در یخچال بگذارید تا سفت شود و سپس برش بزنید و استفاده کنید.

 

برای اینکه کره آوکادوو در یخچال سیاه و یا قهوه ای نشود ، آن را در 3-4 روز استفاده کنید. یا معمولاً تا یک هفته طول می کشد ، اما قبل از آن شروع به قهوه ای شدن می کند (استفاده از آن در این مرحله هنوز مشکلی ندارد ، فقط “زیبا” نیست). همچنین می توانید کره را فریز کنید. من قبلاً این کار را نکرده ام ، اما تصور می کنم حداقل تا 1 ماه دوام داشته باشد .

 

3-برای دستور کره ساده خانگی شما فقط به یک مواد احتیاج دارید و این کره بسیار خوشمزه و ساده است ، با این مواد شما 16 قاشق غذاخوری حدود (1 فنجان) کره خواهید داشت.

 

( این دستور آماده کردن کره اولیه را در سایت مامی فود در دستورات به نام خودم به چاپ رسیده حتما استفاده کنید. ) 2 فنجان خامه تازه یا خامه زده شده نیاز دارید این کره را با دو روش میتوانید آماده کنید.

 

روش اول – مخلوط کن پایه: خامه را در مخلوط کن قرار دهید و مخلوط کنید. وقتی کرم تبدیل به کره می شود 3 مرحله را پشت سر می گذارد.

 

خامه زده ، کره جدا شده از دوغ و آخر خود کره. وقتی آماده شد ، می دانید که مواد جامد چربی کاملاً از مایع جدا شده و به قوام کره ای آشنا شده ایم تبدیل می شود.

 

گام بعدی این است که تمام دوغ را از کره خارج کنید. ابتدا دوغ را از کاسه مخلوط کن در ظرف دیگری تخلیه کنید ، و سپس یک کاسه را با آب سرد یخ زده پر کرده است ، کره خود را در یک الک قرار داده و داخل آن فرو کنید.

 

آب یخ زده با استفاده از یک کاردک یا دستان خود ، کره را فشار دهید تا کاملا شسته شود.شما متوجه شدید که آب شیری رنگ می شود ، بنابراین من به طور کلی این روش را چند بار تکرار می کنم ، تا زمانی که آب شفاف شود. کره را در ظرف بریزید و بگذارید سرد شود.

روش تهیه کره آووکادو در منزل

 

4-خامه خود را توی یک شیشه اضافه کنید ، در آن را ببندید و مانند مشک خوب تکان دهید ، سپس میبینید که کره توی خامه از دوغ جدا شده و بعد دوغ را از کره جدا کرده و کره شما آماده است.

 

کره خانگی بسته به نمک یا بی نمک بودن آن زمانهای متفاوتی دوام می آورد. کره بدون نمک ممکن است حدود یک هفته در یخچال یا 6 ماه در فریزر دوام بیاورد ، در شرایطی که کره نمک دار می تواند تا سه هفته در یخچال یا 12 ماه در فریزر دوام بیاورد باشد.

 

بهترین راه برای فریز کردن کره خانگی این است که آن را در یک محفظه هوای محکم فریزر محکم کرد در موم زنبور عسل پیچیده شده و حتی در کیسه فریزر سیلیکونی قرار داده شده است ، برای حفاظت بیشتر در فریزر نگهداری کنید.

 

برای یخ زدایی کره: کافی است آن را یک شب در یخچال بگذارید. متناوبا ، می توان آن را به مدت 10-15 ثانیه در مایکروویو قرار داد و بین آن بچرخید تا نرم شود.

 

توجه داشته باشید این کره مناسب حدود 10 نفر است و مدت زمان آماده سازی آن 10 دقیقه است.نوش جااااااان…