وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش رنگ کردن مو در زمان حاملگی

روش رنگ کردن مو در زمان حاملگی

روش رنگ کردن مو در زمان حاملگی

 

 باوری قدیمی میگوید اگر در زمان حاملگی موهای خد را رنگ کنید به جنین آسیب میرساند اما امروز این سوال را از اسمیت پرسیده ایم.به گزارش ایران ناز مراقبت از سلامتی مادر و جنین در دوران حاملگی بسیار اهمیت دارد .وقتي نوبت به حاملگي مي‌رسد به عنوان مادر شما مي‌خواهيد هر کاري بکنيد تا مطمئن شويد که فرزند شما سالم خواهد بود و حاملگي شما تا حد ممکن پايدار و آرام باشد. مشکل اين است که نگاه‌هاي متناقض زيادي در مورد حاملگي وجود دارد مخصوصاً در اينترنت که مي‌تواند خيلي گيج‌کننده به نظر برسد.

 

حالا شما قرار نيست که از يک وبسايت مواظبت کنيد بنابراين اينجا در مورد بهتر بودن شير مادر نسبت به شير خشک صحبت نمي‌کنيم بلکه مي‌خواهيم در اين مورد صحبت کنيم که آيا رنگ کردن مو براي يک زن حامله امري بي‌خطر هست يا نه؟! براي اينکه به ريشه اين مسئله بپردازيم و متوجه شويم آيا حقيقتي در اين ميان وجود دارد يا نه تصميم گرفتيم با مدير خلاقيت سالن زيبايي جاش وود، ملاني اسميت صحبت بکنيم تا يک بار و براي هميشه اين مسئله را حل کرده باشيم. به خواندن مطلب ادامه بدهيد تا متوجه بشويد آيا مي‌توانيد قبل از زايمان موهاي خود را رنگ بکنيد يا نه.

 

واقعيت يا افسانه؟

 

وقتي از اسميت سوال کرديم گمان مي‌کرديم با يک پاسخ طولاني رو به رو خواهيم شد اما در يک پاسخ ساده به ما گفت: نه مشکلي در استفاده از رنگ مو براي زنان حامله وجود ندارد. او مي‌افزايد: اين يکي از آن افسانه‌هاي قديمي است که هيچ اساس علمي ندارد. رنگ کردن موها در حين حاملگي کاملاً امن است.

 

بله رنگ‌ها از مواد شيميايي ساخته مي‌شوند اما مقدار بسيار کمي (تازه اگر برود) وارد سيستم بدن ما مي‌شود و فرقي هم نمي‌کند شما حامله باشيد يا نه. او تاييد مي‌کند: هيچ تفاوتي از لحاظ ايمني بين رنگ‌ها نيز وجود ندارد همه چيز به اين بستگي دارد که شما مي‌خواهيد چگونه به نظر برسيد.

 

بنابراين حالا که مي‌دانيد مي‌توانيد موهاي خود را در حين حاملگي رنگ کنيد، آيا قصد داريد اين کار را بکنيد؟ درست است که خيلي خوب خواهد بود کمي از آرايشگاه فاصله بگيريد و زماني که حامله هستيد نشستن در سالن زيبايي شايد آرامش ‌بخش‌ترين کار ممکن نباشد. سم سيلور مدير زيبايي و پايه‌گذار وبسايت دوران مادري مي‌گويد: در طول حاملگي خودم، من زمان‌هاي کوتاه‌تري را براي رنگ‌ کردن موهايم رزرو مي‌کردم مثلاً براي روشن‌تر کردن موهايم اقدام مي‌کردم که زير يک ساعت تمام مي‌شد.

 

اين کار خيلي راحت‌تري نسبت به اين بود که ساعت‌ها روي يک صندلي بنشينم، من در سالن زمان زيادي را نمي‌گذراندم تا انواع دودها را استنشاق کنم.

 

اگر شما عاشق روشن کردن موهاي خود هستيد اما نمي‌خواهيد وقتي که حامله هستيد همچنان متعهد بمانيد اسميت پيشنهاد مي‌کند از آرايشگر خود بخواهيد تا يک ظاهر اومبر را ايجاد کند که در نتيجه ترکيب و پايين بردن رنگ ريشه‌ي موهاي شماست.

 

اين ترکيب کمي به بلوند تمايل دارد و نياز به نگهداري کمتري دارد. همچنين رنگ ريشه موها و رنگ طبيعي موهاي شما تا حد ممکن به هم نزديک خواهند بود. توصيه مي‌کنم از محصول کلار تاچ برند ولا استفاده کنيد. اين يک رنگ دائمي نيست بنابراين ريشه‌ها خود را نشان نخواهند داد. خيلي براق و درخشان و با موهاي شما مهربان است.

 

 

مطالب مرتبط:

 

رنگ موهای جدید مد سال +تصاویر

 

فرمول رنگ موهای شیک و پر طرفدار

 

تصاویر هایلایت و رنگ موی پاییزی بازیگران

 

با این رنگ موهای طبیعی موهایتان را مسی و بلوند کنید!!