وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنان شیک و با کلاس چه خصوصیاتی دارند؟

زنان شیک و با کلاس چه خصوصیاتی دارند؟

زنان شیک و با کلاس چه خصوصیاتی دارند؟

 

1-آن‌ها عادات روزمره مفیدی دارند:

اگر یک شبانه روز از زندگی روزمره زنی با کلاس را دنبال کنید، متوجه عادات مفید او می‌شوید؛ مثلاً اینکه از شب قبل می‌داند فردا چه چیزی خواهد پوشید. در انتخاب لباس مناسب، حواسش به آب و هوا و دمای فردا هست. کمدش را مرتب می‌کند و ….

 

زنان شیک و با کلاس چه خصوصیاتی دارند؟

 

2-زنان با کلاس برای دل خودشان لباس می‌پوشند:

مهمترین نکته‌ای که باید بدانید، این است که آن‌ها برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران لباس نمی‌پوشند، بلکه لباس شیک و مرتب می‌پوشند برای خودشان. زیرا فردی خوش پوش، مرتب و اجتماعی هستند که زیبایی را دوست دارند.

 

3-زنان با کلاس حواسشان به تناسب لباسشان هست:

لباس خانم‌های با کلاس همیشه متناسب با اندامشان یعنی نه بیش از حد گشاد و نه بسیار تنگ است. آن‌ها حتی گاهی لباس را نزد خیاط می‌برند تا آن را کاملاً فیت تنشان کند.

 

4-زنان با کلاس بیش از حد اکسسوری ندارند:

معمولاً خانمهای شیک پوش در اکثر مواقع کمترین، اما بهترین انتخاب را از میان اکسسوری‌ها دارند. استفاده بیش از حد از اکسسوری، استایل شما را از مرکزیت توجه دور می‌کند و حتی ظاهری شلخته به شما می‌دهد.

 

5-زنان با کلاس استایل شخصی خودشان را دارند:

عموماً خانم‌های شیک‌پوش با کلاس، استایل شخصی خودشان را دارند؛ هرچند همیشه یکجور لباس نمی‌پوشند، اما این دسته از افراد سبکی را انتخاب می‌کنند که بیشتر از همه خودشان دوستش دارند و بیش از بقیه مناسب آن‌هاست.

 

6-زنان با کلاس از لباس‌ها به خوبی مراقبت می‌کنند:

از آن‌جا که معنی با کلاس لزوماً داشتن لباس‌های زیاد نیست، زنان شیک‌پوش از همان لباس‌هایی که دارند به خوبی مراقبت می‌کنند. حتی ممکن است برخی لباس‌های این افراد، چندین سال پیش خریداری شده باشد، اما به قدری خوب از آن نگهداری کرده‌اند که کسی متوجه نمی‌شود.

 

زنان شیک و با کلاس چه خصوصیاتی دارند؟

 

7-زنان با کلاس توجهی به ترند‌ها نمی‌کنند:

برخی از افراد چشمشان همیشه به دنبال ترند و مد روز است و منتظر می‌نشینند تا ببینند مدل‌ها چه لباسی می‌پوشند. اما خانم‌های شیک‌پوش اینطور نیستند. بلکه ترند‌ها را تنها موردی می‌دانند که در صورت تناسب با سلیقه شان، می‌توانند آن را داشته باشند. نه همیشه.