وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لیست ضروری برای خرید وسایل قبل از سال تحویل

لیست ضروری برای خرید وسایل قبل از سال تحویل

لیست ضروری برای خرید وسایل قبل از سال تحویل

 

سال تحویل: اگرچه در این روزها خانه‌تکانی اهمیت زیادی دارد اما مهم است در کنار آن، برخی از وسایل ضروری در روزهای قبل از سال نو را تهیه کنید.

 

بنابراین، بتوانید به بهترین شکل، آغاز سال نو و سال تحویل را جشن بگیرید. اگر می‌خواهید لیست کاملی از آنچه باید قبل از نوروز بخرید داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.

 

هفت آیتم سفره هفت‌سین

در این روزهای قبل از رسیدن عید نوروز و سال تحویل ، وقت آن است که خود را برای چیدن یک سفره هفت سین زیبا و شیک آماده کنید. همانطور که می‌دانید این سفره شامل هفت آیتم است که نام هر یک از آن‌ها با حرف «س» شروع می‌شود.

 

چه بخواهید هفت سین سنتی داشته باشید و چه هفت‌سین مدرن، لازم است در این سفره، از هفت آیتمی که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید استفاده کنید.

 

* سمنو: نوعی پودینگ شیرین که نماد ثروت و باروری است.

* سیب: سیب نماد زیبایی و تغذیه است.

* سیر: نماد سلامتی خوب است.

* سماق: ادویه‌ای است که از توت‌های قرمز تهیه می‌شود و در سفره هفت‌سین، نماد رنگ طلوع خورشید است.

* سرکه: نماد سن و صبر است.

* سنجد: نماد عشق و اشتیاق است.

 

ماهی قرمز

ماهی قرمز یکی دیگر از مواردی است که در سفره هفت‌سین در نظر گرفته می‌شود. یکی از دلایل این امر، رنگ قرمز این ماهی است.

 

رنگ قرمز که در برخی دیگر از اقلام هفت‌سین وجود دارد نماد مهربانی، پیروزی، امرارمعاش و ثروت محسوب می‌شود.همانطور که به نظر می‌رسد ماهی قرمز را نمی‌توان از سفره هفت‌سین حذف کرد

 

اما آنچه در این میان مهم است این است که بدانید چگونه از این ماهی نگهداری کنید و سپس آن را در آب روان رها کنید.برای اینکه از ماهی قرمز سفره هفت‌سین خود به‌خوبی مراقبت کنید لازم است بدانید که :

 

میزان فضای زندگی لازم برای ماهی قرمز، 75 لیتر یا بیشتر است.همچنین، مهم است که به‌طور مرتب آب ظرفی که ماهی در آن زندگی می‌کند را عوض کنید.

 

علاوه بر این، این روزها از حوض ماهی رزینی نیز برای سفره هفت سین استفاده می‌شود تا با این کار از جان ماهی‌های نیز مراقبت شود.

 

گلدان گل

استفاده از گلدان گل چه در خانه و چه در سفره هفت‌سین باعث می‌شود که به بهترین شکل به پیشواز سال نو بروید. بنابراین، یکی از مواردی که لازم است در این روزهای پایانی سال تهیه کنید، گلدان گل است.

 

دیوان حافظ

برای افزایش جذابیت سفره هفت‌سین خود می‌توانید از قرار دادن دیوان حافظ در هفت‌سین نیز استفاده کنید. نیت کردن و باز کردن دیوان حافظ برای دیدن اینکه چه شعری انتخاب می‌شود، همیشه کاری لذت‌بخش است.

 

هر شعری که با این کار انتخاب می‌شود، می‌تواند پیشگویی برای آینده شما باشد.اگرچه امروزه فال حافظ درست و واقعی به صورت انلاین همراه با معنی و تفسیر کامل در دسترس است

 

اما اگر می‌خواهید گرفتن فال حافظ را در روز آغاز سال نو به‌صورت واقعی تجربه کنید، بهتر است از کتاب دیوان حافظ استفاده کنید.درصورتی‌که این کتاب را ندارید پیشنهاد می‌کنیم همین امروز برای خرید دیوان اصلی حافظ همراه با معنی آن اقدام کنید

 

تا بتوانید در هنگام آغاز سال نو، در مورد عشق یا هر موضوع دیگری نیت کنید و ببینید نتیجه آن چیست و حافظ چه شعری را به‌منظور پیشگویی برای شما در نظر می‌گیرد.

 

شمع

اگر می‌خواهید سفره هفت‌سین جذاب‌تر و درخشان‌تری داشته باشید، استفاده از شمع را فراموش نکنید. می‌توانید در هر سمت از آینه یک شمع قرار دهید و از این طریق سال جدید خود را روشن کنید.

 

البته در میزان استفاده از شمع هیچ محدودیتی وجود ندارد و درصورتیکه دوست دارید می‌توانید شمع‌های بیشتری در سفره هفت‌سین خود بچینید.

 

تخم‌مرغ‌های رنگ‌شده

که برای انجام آن، اعضای خانواده دور هم جمع می‌شوند و تخم‌مرغ‌ها را به‌دلخواه خود رنگ می‌کنند. این کار نه‌تنها سفره هفت‌سین شما را جذاب می‌کند.

 

بلکه باعث می‌شود که احساس نزدیکی میان اعضای خانواده شما بیشتر شود. بنابراین می‌توانید از ایده‌های بیشتر برای رنگ کردن تخم مرغ‌های عید کمک بگیرید.

 

بااین‌حال، اگر فرصت رنگ کردن تخم‌مرغ‌ها را ندارید، لازم است بدانید که در حال حاضر، تخم‌مرغ‌های رنگی جذابی در بازار وجود دارند که می‌توانید متناسب با تم سفره هفت‌سین و سلیقه خود، تخم‌مرغ رنگی مناسب را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

 

 

آجیل

ازآنجایی‌که نوروز زمان دیدوبازدید است، داشتن خوراکی‌هایی برای پذیرایی از مهمانان و قبل از سال تحویل ضروری است. بنابراین، مهم است قبل از عید برای خرید آجیل نوروز اقدام کنید.

 

آجیل شامل پسته، تخمه‌ژاپنی، بادام، فندق، تخمه‌کدو و غیره می‌شود که می‌توانید بسته به سلیقه خود و همچنین، بودجه‌ای که مشخص کرده‌اید ترکیب آجیل را خودتان تعیین کنید.

 

درنهایت، یکی از کارهای لذت‌بخش و جذاب در پایان سال و قبل از سال تحویل ، خرید اقلام ضروری برای سال جدید است که این اقلام در بیشتر موارد مربوط به سفره هفت‌سین می‌شوند.

 

اگرچه ما در پایان سال، لباس‌های جدیدی می‌خریم اما آنچه در این میان، ضروری‌تر محسوب می‌شود،خرید وسایل مرتبط با نوروز و رسومات مربوط به آن است.

 

بنابراین، اکنون‌که چیزی تا به پایان رسیدن سال نمانده، سعی کنید، وسایل هفت‌سین ازجمله سیب، سرکه، سمنو، آینه و شمع را تهیه کنید و همچنین، برای پذیرایی از مهمانان، آجیل را فراموش نکنید.