وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زندگی سالم تر با محصولات ارگانیک

زندگی سالم تر با محصولات ارگانیک

زندگی سالم تر با محصولات ارگانیک

 

این روزها با گرایش هر چه بیشتر افراد به استفاده از غذاهای آماده و فست‌فودی، سلامتی انسان‌ها با خطر جدی مواجه شده است.

 

روند صنعتی شدن تولید مواد غذایی، اگرچه با مزایای متعددی همراه بوده، اما باعث شده کیفیت غذاهایی که در طول روز مصرف می‌‌کنیم، به‌شدت کاهش یابد.

 

زندگی سالم تر با محصولات ارگانیک

 

تقریبا همه می‌دانیم که در تولید محصولات کشاورزی از کودها و سموم شیمیایی استفاده می‌شود.

 

بسیاری از این سموم، در نهایت از بین نمی‌روند و از طریق میوه‌ها و سبزیجاتی که هر روز مصرفی می‌کنیم، وارد بدن‌ ما می‌‌شوند.

 

در صنعت دامپروری اوضاع حتی بدتر از این است؛ استفاده بی‌رویه از هورمون‌ها و داروهای رشد منجر به تغییرات غیرطبیعی در بدن دام و طیور می‌شود.

 

حتما خودتان می‌توانید تصور کنید که با مصرف انواع گوشت، لبنیات و سایر محصولاتی که از همین طریق تولید شده‌اند، چه بلایی بر سر بدن خودمان می‌آوریم.

 

خوشبختانه در سال‌های اخیر با افزایش آگاهی و اطلاع مردم در این زمینه، گرایش به استفاده از غذاهای اُرگانیک و طبیعی بیشتر شده است.

 

برای مثال، اکثر افراد ترجیح می‌دهند برای صبحانه که شاید مهمترین وعده غذایی در طول روز است، از مواد غذایی سالم و ارگانیک استفاده کنند.

 

به همین دلیل میزان تقاضا برای انواع پنیر، عسل و مربای محلی افزایش یافته و افراد تمایل دارند از مواد غذایی استفاده کنند که در یک پروسه صنعتی تولید و آماده نشده باشند.

 

با این همه، دغدغه اصلی که برای استفاده از مواد غذایی ارگانیک و محلی وجود دارد، نحوه دسترسی به آنهاست.

 

محصولات محلی به اندازه مواد غذایی معمولی تولید نمی‌شوند و بدیهی است که تهیه آنها دشوارتر خواهد بود.

 

بنابراین اگر بخواهیم این محصولات سالم را استفاده کنیم، باید با فروشگاه‌های عرضه‌کننده آنها آشنا باشیم.

 

یکی از فروشگاه‌های آنلاین که در زمینه فروش محصولات محلی و طبیعی فعالیت می‌کند، فروشگاه اُلس (olas.ir) است که در آن می‌توانید محصولاتی مانند درار یا دلار یا نمک سبز محلی، مربای انار بوره، پنیر سیاهمزگی، عسل محلی، اربا دوشاب یا اربه دوشاب و … را خریداری نمایید.

 

در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

معرفی برخی از محصولات ارگانیک و محلی

بزرگترین مزیت مصرف محصولات محلی و ارگانیک، بهبود وضعیت سلامتی بدن شماست.

 

این محصولات فاقد هرگونه مواد شیمیایی و مضر هستند و از سوی دیگر، انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها را شامل می‌شوند.

 

در ضمن باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که با مصرف محصولات طبیعی، به‌نوعی از کشاورزان محلی نیز حمایت می‌‌کنیم و اقتصاد آنان را رونق می‌بخشیم.

 

حالا که درباره برخی از مزایای استفاده از محصولات محلی و ارگانیک گفتیم، بهتر است تعدادی از آنها را بیشتر بشناسیم و با طعم و مزه، نحوه تهیه و خواص آنها آشنا شویم.

 

درار یا دلار یا نمک سبز محلی

 

درار یا دلار یا نمک سبز محلی

درار یا نمک سبز محلی، یکی از محصولات متمایز و خوشمزه‌ای است که در فروشگاه olas.ir عرضه می‌شود.

 

درار محلی در واقع یک نوع نمک سبز است که به روش‌های سنتی تهیه می‌شود.

 

این محصول از ترکیبات معطر و گیاهی خاصی تشکیل شده و برای افزودن طعم و عطر به غذاها به کار می‌رود.

 

نمک سبز محلی غنی از ویتامین‌ها و مواد مغذی مفید بوده و به عنوان جایگزینی سالم برای نمک معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

خرید درار محلی انتخاب عالی برای علاقه‌مندان به تجربه طعم‌های متفاوت و سالم است و می‌تواند به عنوان چاشنی، غذاهای شما را خوشمزه‌تر کند.

 

مربای انار بوره ، زندگی سالم تر با محصولات ارگانیک

 

مربای انار بوره

مربای انار بوره ، یکی از خوشمزه‌ترین چیزهایی است که برای صبحانه یا عصرانه می‌توانید نوش جان کنید.

 

این مربا از انار تازه و به روش‌های سنتی تهیه می‌شود. مربای انار بوره دارای طعمی خاص و فراموش‌نشدنی است.

 

این مربا با ترکیبی بی‌نظیر از شیرینی انار و اندکی ترشی معتدل آن، مزه‌ای خاص را ارائه می‌دهد که همزمان حس لذت و تازگی را به شما القا می‌کند.

 

این محصول کاملا طبیعی و بدون هیچ‌گونه مواد افزودنی تولید شده و مصرف کنندگان می‌توانند نسبت به سلامت آن اطمینان داشته باشند.

 

مربای انار بوره به عنوان یک مکمل خوشمزه برای صبحانه مصرف می‌شود.

 

همچنین می‌توانید به‌منظور هضم بهتر غذا، بعد از وعده‌های اصلی از این ترکیب بی‌نظیر استفاده کنید.

 

اربا دوشاب یا اربه دوشاب

 

اربا دوشاب یا اربه دوشاب

اربا دوشاب یا همان اربه دوشاب، یکی از محصولات بسیار محبوب و خوشمزه در گیلان است که حالا تمام ایران با آن آشنا هستند.

 

این محصول از یک میوه پاییزی به نام اربه تولید می‌شود که به رنگ نارنجی است و به آن خرمالوی جنگلی هم می‌گویند.

 

البته اندازه آن کوچکتر از خرمالو است و طعمی شیرین و گس دارد. شیره این میوه را روی حرارت می‌جوشانند و از آن معجونی خوشمزه درست می‌کنند که بسیار مقوی و خوش‌طعم است.

 

اربه دوشاب علاوه بر اینکه حاوی مقدار زیادی ویتامین C و املاح معدنی است، برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند کم‌خونی و رماتیسم کاربرد دارد و از امراض مختلف مانند سرطان‌های دهان و ریه نیز جلوگیری می‌کند.

 

پنیر سیاهمزگی

پنیر سیاهمزگی یکی از محصولات سایت olas.ir است که طرفداران زیادی هم دارد. این پنیر خوشمزه، نامش را از روستای سیاهمزگی از شهرستان شفت در استان گیلان گرفته است.

 

برای تهیه آن از شیر تازه گوسفند یا بز استفاده می‌کنند. طعم و مزه قوی و تندی دارد و کاملا شور است. پنیر سیاهمزگی را می‌توان برای صبحانه به‌همراه نان گرم و گردو یا سبزیجات مصرف کرد.

 

همچنین در بسیاری از سالادها و دسرها از این پنیر پرخاصیت استفاده می‌کنند.

 

جالب است بدانید که شیر بز و گوسفند در مقایسه با شیر گاو، کلسیم و اسیدهای چرب بیشتری دارد؛ به همین دلیل برای استحکام استخوان‌ها و عضله‌سازی مفیدتر است و هضم آن نیز راحت‌تر خواهد بود.

 

عسل محلی

عسل یکی از شناخته ‌شده‌ترین مواد غذایی جهان برای مصرف در وعده صبحانه است. عسل دارای خواص و فواید زیادی است و انسان از گذشته‌های دور به اهمیت مصرف این ماده غذایی ارزشمند پی پرده بود.

 

اما امروزه شاهد عرضه انواع عسل‌های غیرطبیعی در بازار هستیم که به اسم عسل طبیعی و ارگانیک فروخته می‌شوند. ناگفته پیداست که این نوع عسل‌ها ارزش غذایی خاصی ندارند و صرفا می‌توانند به عنوان یک شیرین‌کننده مورد استفاده قرار بگیرند.

 

عسل طبیعی و محلی را باید حتما از فروشندگان قابل اعتماد تهیه کنید. عسل طبیعی بدون افزودنی‌های مضری مثل شربت قند یا رنگ‌های مصنوعی تولید می‌شود و حاوی ترکیبات مفیدی مانند آنتی‌اکسیدان‌ها، انواع ویتامین و مواد معدنی است.

 

یکی از محصولات سایت olas.ir همین عسل محلی است که می‌توانید با اطمینان از طبیعی بودن آن، نسبت به خریدش اقدام کنید.

 

این عسل دارای مزه و بوی منحصربه‌فردی است که طی یک فرآیند ۱۰۰٪ طبیعی، از شهد گل‌های مختلف و توسط زنبورها تولید می‌شود. با تهیه عسل طبیعی به تقویت اقتصاد کشاورزان و زنبورداران محلی نیز کمک خواهید کرد.

 

فروشگاه محصولات ارگانیک و محلی Olas.ir

فروشگاه محصولات محلی اُلس (Olas.ir)، با افتخار به عرضه محصولات محلی و ارگانیک مرغوب متعهد است.

 

از درار محلی با طعمی اصیل گرفته تا پنیر سیاهمزگی، مربای انار بوره و عسل محلی تا اربا دوشاب، همه محصولات این فروشگاه به دقت انتخاب و از کشاورزان محلی تهیه شده‌اند.

 

فروشگاه اُلس با تمرکز بر کیفیت محصولات محلی و توجه به نحوه بسته‌بندی و ارسال برای مشتریان، تلاش می‌کند تا تجربه‌ای شیرین از خرید و مصرف محصولات محلی را برای شما به ارمغان آورد.

 

با تهیه محصولات سایت olas.ir می‌توانید به سلامتی خودتان و حفظ محیط زیست کمک کنید و طعم و مزه متمایز محصولات محلی و ارگانیک را تجربه نمایید.