وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آشنایی با چندین کشور اروپایی با تورهای اروپا

آشنایی با چندین کشور اروپایی با تورهای اروپا

آشنایی با چندین کشور اروپایی با تورهای اروپا

 

اروپا قاره‌ ای با طبیعت سرسبز و بسیار شگفت انگیز که توانسته لقب ” قاره‌ سبز ” را به خود اختصاص بدهد.

 

این قاره در اصل تلفیقی از هنر، معماری، ساختمان‌ های تاریخی و جاذبه ‌های بکر شگفت انگیزی است که تور اروپا را به مقصدی ماجراجویانه و پرطرفدار برای مسافران از سراسر دنیا بدل کرده است.

 

بی شک هر کدام از کشورهای این قاره‌ متفاوت و بی نظیر، خود به تنهایی یک قطب گردشگری بزرگی محسوب می شوند و هر توریستی را با هر سلیقه ‌ای شیفته خود می کند.

 

تور اسپانیا با شاهکارهای معماری چشمنواز و سواحل مشهورش، تور روسیه معروف به سرزمین تزارها با تئاترهای معروف خود و تور فرانسه با پایتخت هیجان انگیزش همگی تنها بخشی از جاذبه ‌های تور اروپا بشمار می روند.

 

آشنایی با چندین کشور اروپایی با تورهای اروپا

 

برای بیشتر افراد سفر به دور اروپا می ‌تواند یک تجربه‌ خاص و فراموش نشدنی باشد. از پاریس زیبا گرفته تا کافی ‌شاپ‌ های آمستردام و سواحل یونان، همگی جاذبه‌ های گردشگری و تفریحی اروپا هستند.

 

اما حتی اگر قصد سفر با تورهای دور اروپا را نداشته باشید، این قاره سواحل رویایی، معماری‌ های با‌شکوه و قدیمی و مردمی مهربان و میهمان نوازی دارد و مهمتر هر کشور به‌ طوری باور‌نکردنی با دیگر کشور‌های اروپایی تفاوت دارد.

 

محبوب ترین شهر‌ها در تور‌های اروپایی کدامند؟

 

● پاریس، فرانسه

غذا، تاریخ، هنر، فرهنگ و زیبایی که در هر گوشه از پاریس می ‌توانید ببینید و لذت ببرید. همه این موضوعات دلایلی است که شما را مجذوب پاریس می ‌کند.

 

در سفر به پاریس، حتما لذت دوچرخه سواری در اطراف این شهر را از دست ندهید و بهترین زمان سفر به پاریس، ماه‌های ژوئن تا آگوست است؛ در این بازه زمانی، شاهد بهترین آب و هوا هستید!

 

آشنایی با چندین کشور اروپایی با تورهای اروپا

 

● فلورانس، ایتالیا

جاذبه‌ های تفریحی متنوعی را می‌ توانید در ایتالیا پیدا کنید اما، فلورانس شهری است که واقعا نمی ‌توانید به دیدار آن نروید.

 

هنر و تاریخ، جذابیت ‌های رویایی و باورنکردنی، تورهای مواد غذایی و کلاس‌ های پخت و پز غذاهای خوشمزه، شما را به فلورانس جذب می کند!

 

بهترین زمان سفر به ایتالیا ماه مه تا اکتبر است چون آب و هوای دلپذیر فلورانس شما را عاشق خود می کند.

 

● آمستردام، هلند

پایتخت هلند در طول سال همواره دیدنی است. یک مرکز شهر فوق العاده به همراه کافه‌ ها، رستوران‌ ها، موزه ‌های جالب و پارک‌ های تفریحی بی نظیر که لذت پیاده روی و دوچرخه سواری را به شما هدیه می‌ کند.

 

در بازه زمانی ژوئن تا آگوست به هیچ عنوان به آمستردام سفر نکنید. چون این ماه‌ ها، اوج شلوغی این مقصد می باشد.

 

آشنایی با چندین کشور اروپایی با تورهای اروپا

 

● بارسلون، اسپانیا

شهر مورد علاقه فوتبال دوستان، شب زنده داران، معماری‌ های تاریخی و هنر دوستان.

 

پایتخت اسپانیا پر بازدیدترین شهر این کشور بشمار می رود و در هر زمانی که به این شهر سفر کنید، با جمعیت زیادی از گردشگران را می بینید؛ اما پیشنهاد می ‌کنیم در فصل زمستان به این شهر سفر کنید تا هم از آب و هوا و هم از جشنواره ‌های آن لذت ببرید.

 

سفر با تور بلغارستان، ارزانترین تور اروپایی

 

بلغارستان جزو کشورهای تاریخی و زیبای قاره اروپا است و بی ‌شک بلغارستان می‌ تواند به یکی از کشور‌های مورد‌ علاقه‌ هر گردشگری تبدیل شود، به خصوص که یکی از قدیمی ترین شهرهای دنیا هم در این کشور قرار دارد و ضمنا به غیر از قدیمی ترین شهر، غاری که به چشم خدا نیز شهرت جهانی دارد از جاذبه های معروف این کشور می باشد.

 

همین موضوعات باعث جذابیت دوچندان کشور بلغارستان شده است. ضمنا در ایام تعطیلات نوروزی و تابستانی انتخاب تور بلغارستان می تواند یک تعطیلات رویایی را برایتان رقم می زند.

 

آشنایی با چندین کشور اروپایی با تورهای اروپا

 

حالا نحوه برگزاری تور بلغارستان چگونه است؟ تور بلغارستان به‌ صورت گروهی و بیشتر با پرواز ماهان ‌ایر انجام می ‌شود.

 

مبدا این پرواز شهر تهران است و در استان وارنا بلغارستان با پروازی 4 ساعته فرود خواهید آمد و به همین دلیل شما در هر شهری از ایران که هستید می بایستی ابتدا خودتان را به تهران برسانید.

 

نگران وسیله حمل‌ و نقل نیز نباشید، چون آژانس نامی گشت در صورت نیازتان یک پرواز تا تهران از نزدیک ‌ترین فرودگاه برای شما رزرو می ‌کند.

 

فقط توجه داشته باشید که پرواز بلغارستان در روز پنجشنبه انجام می ‌شود و به همین دلیل تورهای آن به ‌صورت 7 شب و 8 روز برگزار می شوند.

 

آشنایی با چندین کشور اروپایی با تورهای اروپا

 

در خصوص قیمت تورهای مسافرتی بلغارستان هم باید بدانید که با توجه به انتخاب محل اسکان و نوع بلیط پرواز به بلغارستان می تواند بسیار متفاوت باشد.

 

در سال های اخیر با گسترش امکانات توریستی بلغارستان، هتل های گوناگونی هم در شهرهای این کشور، به خصوص در سواحل آن بنا شده است.

 

در آخر برای آگاهی از بهترین قیمت و یا نحوه رزرو تورهای بلغارستان (شامل تورهای صوفیا و وارنا) لطفا با کارشناسان فروش آژانس مسافرتی نامی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

نتیجه گیری نهایی

 

در ضمن آژانس هواپیمایی نامی گشت ایرانیان بهترین و متنوع ترین تور خارجی در قالب تور اروپا، تور بلغارستان، تور فرانسه و… در طیف گسترده ای که با توجه به ارائه بهترین خدمات و در بالاترین کیفیت به متقاضیان خود ارائه می دهد.

 

همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت تورهای ارائه شده خارجی توسط آژانس مسافرتی نامی گشت هم به وب سایت این مجموعه به آدرس www.namigasht.com مراجعه نمایید و هم با شماره تلفن 49398- 021 تورهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.