وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سلفی طلاق گرفتن هم مد شد ( عکس)

سلفی طلاق گرفتن هم مد شد ( عکس)

سلفی طلاق گرفتن هم مد شد ( عکس)

 

پس از جشن طلاق گرفتن چشممان به سلفی طلاق برای یادگاری گرفتن روشن شد ! به گزارش ایران ناز خبر سلفی گرفتن بعد از پایان فرایند رسمی طلاق آن هم در لحظه خروج از دادگاه‌های تونس شبکه‌های اجتماعی این کشور را فرا گرفته است.

 

رسانه‌های عربی از تونس خبر دادند، برگزاری جشن از سوی زوج‌های تازه طلاق‌گرفته در بیرون دادگاه آن هم از طریق ثبت سلفی با یکدیگر با پس‌زمینه دادگاه به صورت امری رایج در میان این زوج‌ها درآمده است.

 

سلفی طلاق گرفتن هم مد شد ( عکس)

 

در حالی که برخی از کاربران این کار را اقدامی مثبت و بیانگر درک متقابل خواسته‌های ۲ طرف تلقی می‌کنند، برخی دیگر آن را اقدامی غیرقابل قبول در جامعه سنتی این کشور می‌دانند.

 

همچنین یکی از فعالان اجتماعی با انتقاد از این پدیده اظهار کرده، این اتفاقی نامتعارف در جامعه سنتی کشورش است که ۲ طرف بخواهند واقعه طلاق خود را با انتشار تصویر سلفی در صفحات اجتماعی جاودانه کنند.

 

از جمله اینکه، «اسماء فیاله» طی پستی که در صفحه فیس‌بوکش منتشر کرد زیر عکس سلفی‌ خود با شوهر سابقش که در لحظه خروج از دادگاه گرفته شده نوشت: این آخرین رخداد بود… چنین کاری در کشورهای دیگر جهان مرسوم است. ما هم به لحاظ فرهنگی رشد پیدا کرده‌ایم.

 

این در حالی است که یکی از فعالان امور خانواده در تونس در اعتراض به این اقدام نوشت: درست است که هر رابطه‌ای نباید با جنگ و دشمنی پایان یابد، اما این روش جشن گرفتن طلاق هم در تونس نگران‌کننده شده است.