وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

 

در عصر کنونی و جدید اکثر افراد زمان و سن ازدواج خود را شخصا انتخاب میکنند و دیگر خانواده ها برای آنان تصمیم نمی گیرند، بنابر این صحبت کردن درباه طالع بینی زمان ازدواج راحت تر شده است.

 

با توجه به خصوصیات اخلاقی و رفتاری ماه های مختلف، طبیعتا زمان ازدواج و عاشق شدن متولدین هر ماه با ماه دیگر تفاوت زیادی دارد.

 

برخی افراد خیلی زود دلباخته میشوند و برخی دیگر نیز زمان زیادی را برای آزمون و خطا سپری میکنند تا به نیمه گمشده خود دست پیدا کنند و به قول قدیمی ها دم به تله ازدواج دهند.

 

با گروه سرگرمی ایران ناز همراه شوید تا ببینیم متولدین کدام ماه ها در باختن دل زودتر وارد عمل میشوند.

 

سن ازدواج متولدین فروردین

 

متولدین ماه فروردین بـه هیچ عنوان عاشق افراد ضعیف نمی‌شوند، بلکه برعکس، قدرت اسـت کـه آن‌ها را جذب می‌کند. آن‌ها افرادی مستقل هستند کـه می‌توانند بـه آسانی برای انجام هر کاری روی پای خودشان بایستند.

 

آن‌ها بلندپروازند و برای رسیدن بـه هدف هایشان اراده بالایی دارند، از این رو بـه دنبال فردی می‌گردند کـه مانند خودشان یا حتی قویتر از خودشان باشد.

 

آن‌ها دوست ندارد کـه شریک زندگی‌شان از مدیر بودن یا دیگر چالش‌های زندگی هراس داشته باشد. معلوم نیست کـه آن‌ها کی عاشق میشوند، اما این اتفاق چندان هم دور نیست، زیرا آن‌ها دوست دارند کـه هر چـه سریع‌تر اطراف شان را با افرادی با انگیزه و قوی پر کنند.

 

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

 

سن ازدواج متولدین اردیبهشت

 

متولدین اردیبهشت افرادی واقع گرا هستند که کمتر خیالپردازی می‌کنند. آن‌ها باید شادی و آرامش را در درون خود جستجو کنند و سپس آن را در دیگری جستجو نمایند، به همین دلیل بهتر است که در دهه ۳۰ سالگی خود ازدواج کنند.

 

اردیبهشتی‌ها مایلند جشن ازدواج خود را در فضایی باز و برگ‌های رنگی درختان جشن بگیرند، به همین خاطر پاییز بهترین فصل برای برگزاری جشن عروسی برای اردیبهشتی‌ها است.

 

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

 

سن ازدواج متولدین خرداد

 

با توجه به خصوصیت دو قطبی متولدین ماه خرداد، سخت است که زمان دقیق ازدواج آن‌ها را حدس بزنیم. یک زمان آن‌ها از ازدواج مطمئن هستند و زمان دیگر تردید دارند.

 

آن‌ها سال‌های بسیاری را در این تناقض دست و پا می‌زنند، اما در نهایت بعد از ۳۰ سالگی به ثبات دلخواه خود می‌رسند. اینطور به نظر می‌رسد که ۳۵ سالگی ایده آل‌ترین سن برای پیوند آنهاست. آن‌ها افراد خلاقی هستند که دوست دارند جشنی پر از سورپرایز برپا کنند.

 

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

 

سن ازدواج متولدین تیر

 

متولدین ماه تیر افرادی بـه شدت احساساتی هستند. آن‌ها عاشق خانواده‌اند و تشکیل زندگی و بچه دار شدن از آرزو‌های آنهاست.

 

از آنجا کـه همدلی، صبوری، از خود گذشتگی و عشق ورزی از خصوصیات بارز اخلاقی آنهاست، میتوانند یک شریک زندگی ایده آل و مادر یا پدری نمونه باشند؛ بنابراین زمانی عاشق می‌شوند کـه بتوانند زندگی مشترک خود را با عشقشان آغاز کنند.

 

عاشقی برای آن‌ها تنها در زمانی رخ می‌دهد کـه از خوشگذرانی‌های دوران جوانی خسته شوند و بـه دنبال یک زندگی باثبات‌تر باشند. آن‌ها دوست ندارند کـه استقلال و آزادی خودرا از دست بدهند، به همین دلیل در سن بالا عاشق می‌شوند.

 

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

 

سن ازدواج متولدین مرداد

 

مردادی‌ها جزو عاشق پیشه‌ترین افرادند که عشقشان زبانزد خاص و عام است. متولدین ماه دوم تابستان زمان زیادی را صرف رابطه‌های خود می‌کنند و ابتدا عاشق شده و سپس تصمیم به ازدواج می‌گیرند.

 

متولدین ماه مرداد اغلب در سنین سی تا چهل سالگی تصمیم به ازدواج می‌گیرند و جشن عروسی به یاد ماندنی و رمانتیک را در ایام سال نو برای همسرشان برپا می‌کنند، به صورتی که دیگران را به تحسین وا می‌دارند.

 

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

 

سن ازدواج متولدین شهریور

 

دیگران شما را لجباز می‌خوانند، اما ما به خوبی می‌دانیم که این رفتار شما نه لجبازی بلکه ثبات در رسیدن به تصمیمی است که در سر دارید. فکر‌های زیادی در سر شماست که دوست دارید هر چه زودتر به آن‌ها برسید، به همین دلیل است که دوست ندارید عجولانه تصمیم بگیرید.

 

در اواخر ۲۰ سالگی، زمانی که استقلال خود را به دست آورده اید و یاد گرفتید که چگونه با جریان‌های مختلف خودتان را وفق دهید، بهترین زمان برای ازدواج شماست.

 

شما فردی ایده آلیستی هستید که دوست دارید همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام شود. فصل زمستان بهترین زمان برای برگزاری جشن عروسی شماست.

 

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

 

سن ازدواج متولدین مهر

 

زمان زیادی طول نمی‌کشد کـه متولدین ماه مهر عاشق شوند، زیرا آن‌ها عشق را بخش مهمی از زندگی شان می‌دانند کـه بدون آن زندگی شان مفهومی ندارد.

 

آن‌ها عشق را ساده می‌گیرند، بهمین دلیل تنها کمی محبت از سوی طرف مقابل شان کافی اسـت تا دل خودرا ببازند.

 

آنچه آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، محبت و رمانتیک بودن اسـت کـه آن‌ها را در رابطه عاطفی بـه زانو در می‌آورد؛ بنابراین مهم نیست کـه هدیه‌ای کـه برای او می‌ئخرید ارزان باشد یا گران، در هر صورت آنچه برای آن‌ها اهمیت دارد رمانتیک بودن اسـت.

 

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

 

سن ازدواج متولدین آبان

 

آبان ماهی‌ها ارزش فراوانی برای خود و آرزوهایشان قائل هستند. آن‌ها تا زمانی که نیمه گمشده خود را نیابند، تصمیم به ازدواج نخواهند گرفت. متولدین آبان عاشق تجملات‌اند و زمان زیادی را به آماده‌سازی مراسم عروسی خود اختصاص می‌دهند.

 

آبانی‌ها دوست دارند که در مهمترین روز زندگی‌شان بدرخشند، به همین دلیل وسواس زیادی به خرج داده و جشنی برگزار می‌کنند که یکی از به یاد ماندنی‌ترین جشن‌ها باشد.

 

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

 

سن ازدواج متولدین آذر

 

متولدین آذر همیشه به دنبال تغییر و تنوعی در زندگی شان هستند. اگر چه این خصوصیت مثبت است، اما در برخی شرایط مشکل‌ساز نیز می‌شود. آن‌ها به سادگی تن به رابطه‌های عاطفی نمی‌دهند و دوست دارند که بعد از کسب تجربیات لازم، تصمیم جدی خود را برای ازدواج بگیرند.

 

زمانی که صحبت از تدارکات مراسم عروسی می‌شود، ایده‌های زیاد و خلاقانه‌ای در سر آذری هاست. اگر چه در این شرایط بسیاری از زوج‌ها گیج می‌شوند، اما آذری‌ها کارشان را خوب بلدند. آن‌ها به دیگران اجازه دخالت نمی‌دهند بلکه خود برای یک جشن عروسی ایده‌آل و بی نقص برنامه ریزی می‌کنند.

 

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

 

سن ازدواج متولدین دی

 

دی ماهی‌ها می‌دانند کـه از زندگی چـه می‌خواهند، به همین دلیل برای رسیدن بـه آن‌ها تمام تلاش شان را می‌کنند. آن‌ها عاشق کار کردن و پول درآوردن هستند بـه طوری که میتوانند سال‌های سال روی یک پروژه کار کنند تا نتیجه آنرا ببینند.

 

موفقیت در راهی کـه در پیش گرفته اند برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد از این رو از انجام کار‌هایی کـه مانع از پیشرفت شان شود، خودداری می‌کنند. اما پس از آنکه بـه اهداف خود دست یافتند و در کارشان بـه ثبات رسیدند، بـه دنبال دیگر هدف‌های زندگی از جمله پیدا کردن عشق زندگی شان می‌گردند.

 

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

 

سن ازدواج متولدین بهمن

 

بهمن ماهی‌ها افرادی منحصر به فرد هستند که طریقه زندگی‌شان با دیگران تفاوت زیادی دارند. این افراد اغلب دیر و در سن ۳۰ تا ۴۰ سالگی ازدواج می‌کنند، زیرا دوست دارند قبل از ازدواج و تشکیل زندگی مسافرت، اکتشاف و هیجان را تجربه کنند.

 

متولدین این ماه سال از سنت‌ها بیزارند و ازدواج سنتی را نمی‌پسندند و دوست دارند خود همسرشان را انتخاب کنند. آن‌ها در فصل بهار عروسی رویایی را برای همسر خود برگزار می‌کنند.

 

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)

 

سن ازدواج متولدین اسفند

 

اسفندی‌ها از تنهایی تنفر دارند. از طرفی آن‌ها دوست دارند که با شریک زندگی شان به هر جایی قدم بگذارند، از طرف دیگر افرادی به شدت خیالباف هستند؛ بنابراین به شرطی جواب مثبت می‌دهند که فرد مورد نظر به آرزوهایش احترام و او را در رسیدن به آن‌ها یاری رساند.

 

احتمال این که آن‌ها در سن ۲۶ سالگی تصمیم قطعی خود را بگیرند، زیاد است. زمانی که صحبت از تاریخ عروسی می‌شود آن‌ها شبی رمانتیک مانند شبی که ماه کامل است را انتخاب می‌کنند.

 

سن ازدواج متولدین ماه های مختلف سال (طالع بینی)