وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طرزتهیه پیش غذای سیب زمینی عروسکی سرخ شده

طرزتهیه پیش غذای سیب زمینی عروسکی سرخ شده

طرزتهیه پیش غذای سیبزمینی عروسکی سرخ شده

 

گاهی اوقات ممکن است کوچولوهای نازنین شما بدغذایی کنند در این گونه مواقع یکی از راههای ترغیب کودکان به خوردن غذا تزئین کودکانه ی غذاست . در این مطلب از ایران ناز میخواهیم روش ساده ی پخت سیب زمینی عروسکی سرخ شده را به شما آموزش دهیم.سیب زمینی موجب تقویت شدن قلب و مسکن درد و زخم معده است. سیب زمینی غنی از بتاکاروتن و پیش ساز ویتامین A در بدن است. سیب زمینی ادرار را زیاد می‌کند و برای مثانه و کلیه بسیار مفید است. در این مطلب از ایران ناز شما را با طرز تهیه سیب زمینی سرخ شده  عروسکی، یک پیش غذای بامزه آشنا می‌کنیم.

طرزتهیه پیش غذای سیب زمینی عروسکی سرخ شده

 

مواد لازم برای تهیه سیب زمینی سرخ شده عروسکی

 

۲ عدد سیب زمینی

۳ قاشق غذاخوری آرد ذرت

۱/۴ فنجان آرد

۳ قاشق غذاخوری نان باگت خرد شده

۱ قاشق غذاخوری نمک

۱ عدد تخم مرغ

۱ قاشق چایخوری فلفل

 

طرز تهیه سیب زمینی سرخ شده عروسکی

 

ابتدا سیب‌زمینی‌ها را پخته و له می‌کنیم و سایر مواد را اضافه کرده و به خوبی مخلوط می‌کنیم. ترکیب آماده شده را روی تخته آشپزخانه گذاشته و با وردنه صاف می‌کنیم. در ادامه به کمک یک فنجان یه صورت دایره‌ای سیب زمینی‌ها را جدا کرده و به کمک یک نی چشم و دهان برای عروسک درست می‌کنیم. در نهایت در روغن سرخ می‌کنیم. نوش جان و لذت ببرید!

 

خواص مواد غذایی اصلی

 

سیب زمینی موجب تقویت شدن قلب و مسکن درد و زخم معده است. سیب زمینی غنی از بتاکاروتن و پیش ساز ویتامین A در بدن است. سیب زمینی ادرار را زیاد می‌کند و برای مثانه و کلیه بسیار مفید است. سیب زمینی به دلیل دارابودن ویتامین  B6 برای ورزشکاران بسیار مفید است. سبب بازسازی و آمادگی بدنشان می‌شود.

مطالب مرتبط:

 

نحوه ی درست کردن سوپ سیب زمینی چینی

 

طرز تهیه سالاد سیب زمینی خوشمزه و جدید