وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

محکومیت دو دختر به شلاق بخاطر فحاشی در واتس آپ

محکومیت دو دختر به شلاق بخاطر فحاشی در واتس آپ

محکومیت دو دختر به شلاق و زندان بخاطر فحاشی در واتس آپ

 

دو دختر جوان که بر سر اختلافی ساده به یکدیگر در واتس آپ فحاشی کرده بودند خبر نداشتند باید 100 روز به زندان بروند و 20 ضربه شلاق را تحمل کنند! به گزارش ایران ناز در پی شکایت دختری بخاطر فحاشی یک دختر جوان دیگر در واتس آپ قاضی هر دو را به مجازات حبس و شلاق محکوم کرد!!

 

به گزارش ایران ناز این اتفاق عجیب در عربستان رخ داد و این دو دختر به دلیل فحاشی در واتس‌اپ، به تحمل 10 روز زندان و 20 ضربه شلاق محکوم شدند. روزنامه سعودی “الوطن” در خبری اعلام کرد این 2 دختر عربستانی به دلیل فحاشی در واتس‌اپ به تحمل 10 روز زندان و 20 ضربه شلاق محکوم شدند.

 

دادگاه همچنین با آزادی آنان به قید ضمانت مخالفت کرد.این روزنامه سعودی به نقل از یک منبع نزدیک به این پرونده خاطرنشان کرد، دادگاه به این 2 دختر گفته است که اگر دوباره مرتکب چنین جرمی شوند، با مجازات سنگین‌تری مواجه خواهند شد.

 

در این ماجرا، دختری که اهل جده بود در واتس‌اپ به یک دختر دیگر توهین کرده بود، که سرانجام کار به شکایت و دادگاه کشید.اما قاضی دادگاه، یک ماه پس از رسیدگی به این پرونده و اطلاع از نوشته‌های دو طرف در واتس‌اپ، هر دو دختر را به یک اندازه گناهکار دانست.

 

مطالب مرتبط:

 

محکومیت خواننده زیرزمینی به 10 سال حبس و شلاق

 

صحنه های شلاق خوردن دختر و پسر دانشجو بخاطر رابطه نامشروع