وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

صرافی بینگ ایکس bingxو ترید با تحلیل تکنیکال بهتره یا فاندامنتال؟

صرافی بینگ ایکس bingxو ترید با تحلیل تکنیکال بهتره یا فاندامنتال؟

صرافی بینگ ایکس bingxو ترید با تحلیل تکنیکال بهتره یا فاندامنتال؟

 

ترید در بینگ ایکس bingx و بازارهای مالی مانند فارکس و ارزهای دیجیتال، یا بازار سهام و بورس طلا و فلزات، نیازمند دانش و تکنیک می باشد.

 

اگر نگاهی به افراد موفق بیندازید، متوجه می‌شوید که تک تک این افراد با تکنیک های مختلف بازار مالی آشنا هستند و موفقیت آنها اصلا اتفاقی نیست.

 

صرافی بینگ ایکس bingxو ترید با تحلیل تکنیکال بهتره یا فاندامنتال؟

 

تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال، دو تحلیل کاملا نام آشنا و مهم در بازارهای مالی هستند. استفاده از این دو تحلیل در کنار هم می تواند در هر بازاری معجزه کند. اما هنوز عده ای می پرسند که کدام تحلیل بهتر است.

 

اگر شما هم دوست دارید بدانید که ترید با تحلیل تکنیکال بهتره یا فاندامنتال، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

ما قصد داریم در این مقاله، پیرامون تحلیل تکنیکال و فاندامنتال صحبت کنیم. همچنین در مورد سیگنال‌هایی که از این دو تحلیل به دست می‌آیند و می‌توان با آنها ترید کرد، نکات مهمی را مطرح می‌کنیم. پس با ما همراه باشید

 

آنچه در این مقاله می‌آموزید:

1. یادگیری تحلیل فاندامنتال و تکنیکال و میزان سخت گیری این دو تحلیل

2. اهمیت تحلیل فاندامنتال در بازار فارکس و ارزهای دیجیتال

3. تحلیل تکنیکال و اهمیت آن در بازارهای مالی

4. سیگنال‌های فاندامنتال قوی‌تر است یا

 

یادگیری تحلیل فاندامنتال سخت‌تر است یا تکنیکال؟

یادگیری و آموزش دیدن در زمینه تحلیل های مختلف در بازارهای مالی، می تواند پلی به سوی موفقیت برای تریدرها باشد.

 

اگر نگاهی به روند معاملاتی سرمایه گذاران در بازارهای ارز دیجیتال و فارکس یا سایر بازارها بیندازید، متوجه خواهید شد که بسیاری از افراد موفق در این بازارها، طبق تحلیل‌های مختلف بازار در حرکت بوده و با انجام تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، معاملات خود را به انجام می‌رسانند.

 

قطعا این افراد، نتایج بهتری کسب خواهند کرد. افرادی که به تازگی وارد دنیای معاملات بازارهای مالی و صرافی بینگ اکس bingx شده‌اند، خیلی دوست دارند بدانند که ترید با تحلیل تکنیکال بهتره یا فاندامنتال؟

 

به همین دلیل، سخت در پی این هستند که پاسخ این سوال را دریابند. ما هم قرار است دقیقا به همین موضوع بپردازیم. لذا در ابتدا، میزان سختی هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

 

1. سختی‌های تحلیل تکنیکال:

اگر به دنبال یادگیری تحلیل تکنیکال هستید، باید اراده‌ای قوی داشته باشید. انجام تحلیل تکنیکال می تواند در راه رسیدن به موفقیت مالی در بازار ارزهای دیجیتال، فارکس و سهام، خیلی موثر باشد. اما سختی های بسیاری دارد که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.

 

برخی از سختی‌هایی که تحلیل تکنیکال دارد، هیچ کدام از تحلیل‌های احساسی یا فاندامنتال ندارند. البته طبیعی است زیرا داده هایی که در تحلیل تکنیکال مورد ارزیابی قرار می گیرد، فقط از نمودار قیمتی استخراج می‌گردد.

 

این داده‌ها باید با ابزارها و شاخص‌های مختلف آماری و ریاضی تحلیل شوند. برای تحلیل این داده‌ها، باید وارد تریدینگ ویو شد و از آن طریق تحلیل را انجام داد. در صرافی‌ و بروکرهایی مانند بینگ ایکس bingx می‌توان به راحتی آن را به تریدینگ ویو متصل کرد و از تک تک اندیکاتورهای این سایت برای تحلیل استفاده کرد.

 

لازم به ذکر است که در تحلیل تکنیکال، یادگیری و نحوه استفاده از هر کدام از اندیکاتورها باید به دقت انجام شود. زیرا هر کدام از اندیکاتورها دنیایی از اطلاعات در دل خود دارند.

 

بعد از آموزش و یادگیری تحلیل تکنیکال، می توان تا حدودی مطمئن شد که سیگنال مورد نظر مورد تایید است. اما باز هم نمی‌توان قطعیت بالاتری برای آن قائل شد. زیرا استفاده از تحلیل تکنیکال بدون آزمودن آن با تحلیل فاندامنتال و تحلیل‌های احساسی مانند آن چین، نمی‌تواند ضامن موفقیت باشد.

 

2. سختی‌های تحلیل فاندامنتال:

تحلیل‌های فاندامنتال، به اندازه تحلیل تکنیکال، پیچیده نیستند .اما باید پذیرفت که یادگیری آن، نیازمند اطلاعات خوب مالی و اقتصادی است.

 

برای مثال اگر قرار باشد موقعیت فلان جفت ارز فارکس یا فلان ارز دیجیتال را بررسی کرد، باید با داده‌هایی که همیشه در تقویم اقتصادی فارکس و اتفاقات دنیای ارزهای دیجیتال، آشنایی کامل داشت.

 

یکی از سختی‌های تحلیل فاندامنتال این است که نمی‌توان داده ها را با یک ابزار در کنار هم چید و از آنها یک نقطه دقیق ورود و خروج دریافت کرد. اطلاعاتی که در دنیای بازارهای مالی فاش می‌شوند، فقط احتمال وقوع دارند.

 

قطعیتی در آنها نیست .اما ممکن است برخی محتمل تر باشند. البته تحلیل فاندامنتال هم نمی‌تواند به تنهایی قطعیت ایجاد کند. باید در کنار آن از سایر تحلیل‌ها استفاده شود.

 

تحلیل فاندامنتال و اهمیت آن در بازار فارکس و ارز دیجیتال

 

تحلیل فاندامنتال و اهمیت آن در بازار فارکس و ارز دیجیتال

در بازار فارکس، تقویم اقتصادی، بسیار مهم است. برخی از سایت‌ها در این زمینه راه اندازی شده اند تا تصمیمات مهم و گزارشات بانک های مرکزی و اتفاقات مهم اقتصادی و سیاسی موثر را برای تریدرها به نمایش بگذارند.

 

این تقویم‌های اقتصادی مانند چراغی روشن در دل تاریکی هستند تا سرمایه گذاران بتوانند با چشم باز معامله کنند.

 

در بازار ارزها دیجیتال نیز چنین سایت‌هایی وجود دارد که داده‌های بسیار مهم اقتصادی در آنها بیان می شود. اگر با توجه به این داده‌ها، بتوان نقاط ورود و خروج به بازار را پیدا کرد، می‌توان تا حد زیادی به کسب موفقیت، دل بست.

 

تحلیل تکنیکال و اهمیت آن در بازار فارکس و ارز دیجیتال

همانطور که قبلا هم اشاره شد، تحلیل تکنیکال، یکی از بهترین تحلیل‌های بازار مالی به حساب می‌آید. در این تحلیل، قرار است بدون کوچکترین داده خارجی، نمودارهای مالی با توجه به حرکات خود، تحلیل شوند. در تحلیل تکنیکال، یک ال مهم وجود دارد و آنهم تکرار کندل‌های قیمتی در تایم فریم‌های مختلف است.

 

تحلیل تکنیکال، جایگاه بسیار ویژه ای در بازار ارزهای دیجیتال و به خصوص، بازار فارکس دارد. بازار فارکس، بازاری با نوسانات تقریبا زیاد و همچنین با گردش مالی بسیار زیاد است. اگر در این بازار، از تحلیل تکنیکال استفاده نشود، به سختی می‌توان صحت سیگنال‌های بدست آمده را تایید کرد.

 

بازار ارزهای دیجیتال نیز مانند فارکس، به تحلیل‌های تکنیکال، وابستگی دارد. البته این وابستگی آنقدر زیاد نیست. اما وجود آن در ترید، بسیار ضروری به شمار می‌آید. برخی از ارزهای دیجیتال، نوسانات بسیار شدیدی را در طول 24 ساعت تجربه می‌کنند.

 

خیلی از این نوسانات را می‌توان در تحلیل تکنیکال و با استفاده از اندیکاتورهای مختلف، پیش بینی کرد. در واقع در چنین مواقعی می‌توان تاثیر تحلیل تکنیکال را چندین برابر تحلیل فاندامنتال و احساسی دانست.

 

بازار جفت ارزهای فارکس نیز مانند بازار ارزهای دیجیتال در bing x صرافی بینگ اکس ، نوسان قابل توجهی دارد. می‌توان پیش از بررسی تقویم فارکس و داده‌های فاندامنتالی، جفت ارزهای مورد نظر را با تحلیل تکنیکال بررسی کرد و خیلی سریع، به بازار، ورود کرد یا از آن، خارج شد.

 

سیگنال‌های فاندامنتال قوی‌تر است یا تکنیکال؟

 

صرافی بینگ ایکس bingxو ترید با تحلیل تکنیکال بهتره یا فاندامنتال؟

 

تمامی تحلیل‌ها در بازارهای مالی، به جهت ایجاد سیگنال انجام می‌شوند. سیگنال یعنی اینکه چه زمانی به یک بازار ورود کنیم و در چه زمانی از آن خارج شویم. با تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال، می‌توان این سیگنال‌ها را به وجود آورد.

 

این دو تحلیل، هر دو به دنبال پیش بینی حرکت قیمت، با توجه به رویکردهای مختلف هستند. تحلیل تکنیکال در پی این است که نمودار قیمتی و حرکت آن در گذشته را مورد بررسی قرار دهد تا بتواند حرکات بعدی را پیش بینی کند.

 

اما تحلیل فاندامنتال هیچ ارتباطی با نمودار حرکت قیمت نداشته و بیشتر به جنبه‌های غیر پولی مانند اندازه جامعه، اخبار اقتصادی و سیاسی، گزارشات بانک مرکزی، تیم پشت پروژه ارز دیجیتال و خیلی موارد دیگر، می‌پردازد.

 

افرادی که در بازارهای فارکس و سهام یا ارزهای دیجیتال و صرافی bingx، فعالیت می‌کنند، همیشه دوست دارند بدانند که از کدام تحلیل بهتر می‌توانند استفاده کنند. آنها به دنبال سیگنال‌های قوی هستند. به همین خاطر، دوست دارند بدانند که کدام یک از تحلیل‌ها می‌تواند سیگنال‌های بهتری ایجاد کند.

 

نکته جالب توجه اینجاست که هیچ کدام از تحلیل ها به تنهایی، توان ایجاد سیگنال 100 درصد را ندارند. اما در صورتی که هر دو با هم انجام شوند و یکدیگر را تایید کنند، به احتمال بالای 90 درصد، رخ خواهند داد. البته باید دقت کرد که در هیچ یک از بازارهای مالی دنیا، هیچ چیز به صورت کاملا قطعی و 100 درصدی رخ نخواهد داد.

 

شاید یک سیگنال دریافت شده از تحلیل تکنیکال، به وسیله فاندامنتال و آنچین تایید شود اما پیش از رخ دادن آن، عوامل غیر منتظره مانند جنگ و سیل و بلایای طبیعی، معادله را بر هم بزنند.

 

و کلام آخر

نمی‌توان گفت که تحلیل تکنیکال بهتره یا فاندامنتال زیرا به فرد تحلیل کننده بستگی دارد. همچنین، استفاده از یک تحلیل برای ورود یا خروج از یک بازار، کار چندان عاقلانه ای به نظر نمی رسد.

 

بهتر است برای تعیین نقاط ورود و خروج، تحلیل فاندامنتال و تکنیکال، در کنار هم استفاده شوند. برای انجام ترید، چه با روش تکنیکال، فاندامنتال یا تکنوفاند باید از یک صرافی بروکر خوب استفاده کنید که در این راستا بینگ ایکس توانسته، کاربران زیادی را جذب خود کند.

 

آموزش اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx را هم در سایت بینگ ایکس فارسی مشاهده کنید.

 

منبع: صرافی بینگ ایکس