وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتخاب بهترین ریل کابینت برای کشو کابینت آشپزخانه

انتخاب بهترین ریل کابینت برای کشو کابینت آشپزخانه

انتخاب بهترین ریل کابینت برای کشو کابینت آشپزخانه

 

یراق آلات در قسمت های مختلف خانه نقش مهمی را ایفا می کنند. ریل کابینت جزو یراق آلاتی است که در آشپزخانه به کار برده می شود و دارای انواع مختلفی است که شما می‌توانید به کمک آن به راحتی درب کشوها را باز و بسته کرده و استفاده نمایید. البته برای خرید ریل کابینت، عموماً باید با ویژگی های منحصر به فرد هر کدام از آن‌ها آشنا باشید تا بتوانید انتخابی آگاهانه را انجام دهید.

 

بهترین ریل کابینت - تاپ یراق

 

در این مقاله ما می خواهیم راجع به انتخاب بهترین ریل کابینت برای کشوی کابینت آشپزخانه صحبت کنیم و مطالب مهمی را در مورد مسائل پیرامون این موضوع بیان نماییم. پس از شما عزیزان دعوت می کنیم تا انتهای مطلب در کنار ما بمانید.

 

بهترین ریل کابینت برای کشو کابینت آشپزخانه

مهم ترین ویژگی استفاده از ریل کابینت این است که به شما کمک می کند تا به راحتی به همه فضای داخل کابینت دسترسی داشته باشید و از آن استفاده نمایید.

 

اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین ریل کابینت برای کشوی کابینت آشپزخانه شما کدام است؟

 

برای پاسخ به این سوال باید به نیاز خود دقت نمایید. یعنی اینکه بدانید برای چه کشویی میخواهید از آن یراق استفاده کنید و یا اینکه آیا داشتن سیستم آرام بند یا امکانات دیگر، برایتان اهمیت دارد یا خیر؟

 

همچنین به میزان قیمت آن نیز باید توجه نمایید؛ زیرا برخی از ریل ها گران تر بوده و برخی نیز ارزان تر هستند. طبیعتا ریل هایی با قیمت بالاتر، کیفیت و کارآیی بالاتری را دارند.

 

پس هنگام انتخاب باید به این موارد دقت کنید؛ زیرا در غیر اینصورت با یک انتخاب اشتباه، ممکن است هزینه اضافی متقبل شده باشید که برایتان کاربردی ندارد. در ادامه مطلب ما شما را با انواع ریل کابینت آشنا می کنیم.

 

ریل کابینت تاپ یراق

 

انواع ریل کابینت

 

ریل تاندوم یا ریل مخفی

ریل تاندوم یکی از بهترین انواع ریل کابینت و کشو بوده که با مجموعه ای از چرخ دنده ها کار می کند.

 

کلمه تاندوم به معنای پی در پی و پشت سر هم است و وجود چرخ دنده ها در داخل ریل، ضمن اینکه سبب حرکت نرم و روان کشو شده، از صدای کشو هنگام باز و بسته شدن جلوگیری میکند؛ زیرا دارای مکانیزم آرام بند نیز می باشد.

 

لذا فرقی نمی‌کند که شما با چه سرعتی کشو کابینت راه هل بدهید؛ چون وجود چرخ دنده ها و سیستم آرام بند میزان سرعت را تنظیم کرده و در نهایت بدون کوچکترین صدایی و به آرامی، در کشو بسته خواهد شد.

 

این ریل ها برای کشوهای بسیار سنگین نیز مناسب است و به دلیل اینکه در قسمت زیر کشو نصب می شوند و از بیرون قابل رویت نیستند؛ به آنها ریل مخفی گفته می شود.

 

این مورد نیز یکی از دلایلی است که سبب شده تا ریل تاندوم یا ریل مخفی، به عنوان یکی از برترین ریل های کابینت محسوب شود‌.

 

به خاطر داشته باشید که نصب ریل مخفی یا ریل تاندوم به دانش و تخصص بیشتری نسبت به بقیه ریل ها احتیاج دارد. پس هنگام نصب آن حتماً از فردی متخصص کمک بگیرید.

 

گفتنی است که این نوع ریل ها به سیستم تاچ نیز مجهز بوده و با فشار دست و اعمال نیروی بسیار اندک، بسته می شوند.

 

ریل کابینت ساچمه‌ای

متداول ترین نوع ریل که برای کابینت از آن استفاده میشود، ریل ساچمه ای بوده؛ زیرا با وجود داشتن ساچمه ها در بدنه خود سبب حرکت راحت تر و روان تر کشوهای کابینت می گردد.

 

همچنین می تواند وزن سنگین تری را تحمل نماید. ریل های ساچمه ای در قیاس با سایر ریل ها از استحکام بیشتری برخوردار بوده و به سبب تنوع در سایز بندی و داشتن قابلیت باز شدن بیشتر کشو، انتخاب مناسبی برای کشوهای سنگین می باشند.

 

همچنین به دلیل داشتن قیمت مناسب و معقولانه، توجه تعداد زیادی از مشتریان را به خود جلب کرده است.

 

ریل ساچمه ای که نام دیگر آن ریل تلسکوپی می باشد؛ در دو مدل دو تیکه و سه تیکه وجود دارد که معمولاً برای کشوهایی که عمق بیشتری دارند، از مدل سه تیکه آن استفاده می‌شود.

 

این ریل دارای ضامن هایی در بدنه خود است که از خارج شدن کامل کشو جلوگیری می کند و اگر بخواهید کشو را خارج کنید، میتوانید ضامن را با دست فشار داده و کشو را بیرون آورید.

 

ریل های ساچمه ای نیز به نوبه خود دارای انواع مختلفی هستند که مرسوم ترین آنها ریل ساچمه ای آرام بند یا ترمزدار است.

 

این ریل ها در انتهای خود پمپ هایی دارند که از میزان سرعت بسته شدن کشو کم کرده و اجازه نمیدهد که کابینت محکم و با ضربه زیاد بسته شود.

 

در نتیجه اگر از سر و صدای کابینت ها اذیت میشوید یا کودک خردسالی در خانه دارید که نگران صدمه دیدن دست وی می باشید؛ این نوع ریل های ساچمه ای گزینه‌ای مناسب برای شما هستند.

 

ریل ساچمه ای نیز به سیستم تاچ مجهز است و این امکان وجود دارد که کشوهای کابینت بدون دسته باشند و تنها با فشار دادن آرام آنها بتوانید کشو را باز و بسته کنید.

 

ریل سیملیدباکس تاپ یراق

 

ریل مجیک باکس یا ریل سیملید باکس

این نوع ریل که با نام ریل بدنه دار نیز شناخته می شود؛ یکی از بهترین ریل های کشو و کابینت بوده و همه مزایای انواع مختلف ریل کابینت را داشته و در نهایت جذابیت و تکنولوژی ساخته شده است.

 

لذا شاید به جرات بتوانیم آن را بهترین ریل کابینت برای کشوی کابینت آشپزخانه بنامیم. این نوع ریل ضمن داشتن همه یراق آلات دارای بدنه‌ای فلزی یا شیشه ای بوده که کشو داخلش قرار میگیرد.

 

در نتیجه محدودیت سایز و عرض کشو دیگر وجود ندارد. ضمن این که توانایی تحمل وزن های بسیار سنگین را نیز دارا می باشد.

 

ریل سیملید باکس یا ریل بدنه دار مجهز به سیستم آرام بند بوده و شما می توانید آن را به صورت لمسی و تاچ نیز در دسترس داشته باشید.

 

بهترین نوع این مدل ریل ها، ریل سیملید باکس کینگ اسلاید می باشد که با کیفیت بسیار بالایی تولید شده است و رضایت مشتریان و افرادی که از این ریل ها استفاده کرده اند را به خود جلب کرده است.

 

ریل کشو سوپرمارکتی لگرا

ریل های سوپر مارکتی همانطور که از نامشان پیداست، برای کشوهایی که به شکل سوپرمارکتی و مخفی هستند، قابل استفاده است.

 

در صورتی که شما وقت و حوصله تحقیق راجع به انواع سبدها و اکسسوری های سوپرمارکتی را ندارید، می توانید با انتخاب ریل های کشویی سوپرمارکتی مشکل خود را حل کنید.

 

این نوع ریل ها هم به صورت دیواره بلند و هم به شکل دیواره کوتاه تولید می شوند و ظاهری شیک و امروزی دارند. به همین دلیل اکثر افراد اقدام به خرید این نوع ریل ها می کنند.

 

اما اگر شما به ظاهر صیقلی و متریال اولیه ریل های کابینتتان اهمیت زیادی می دهید، به شما این ریل را پیشنهاد میدهیم که از جنس فولاد مقاوم بوده و ضد زنگ و خش و ضد لک نیز می باشد.

 

پنل های جانبی ریل لگرا فوق العاده ظریف است و در ارتفاع های مختلف بلند، متوسط و کوتاه قابل ارائه می باشد.

 

حرکت این نوع ریل ها بسیار روان بوده و تحمل وزن بالا را نیز دارند. ریل های لگرا در انواع و اقسام رنگ ها روانه بازار شده اند.

 

ریل کینگ اسلاید تاپ یراق

 

بهترین مارک ریل کشو

 

ریل کینگ اسلاید

شرکت کینگ اسلاید با داشتن فعالیت و سابقه تولید در انواع مختلف ریل های کابینت و کشو مانند ریل های مخفی، ریل های ساچمه ای، ریل بدنه دار و انواع و اقسام ریل های آرام بند، سعی کرده است انواع سلیقه های متفاوت مشتریان را پوشش دهد و شما می توانید با توجه به نوع نیاز و بودجه در دسترستان، برای خرید ریل کابینت اقدام کنید.

 

خرید ریل کابینت

امروزه برخلاف گذشته مدل های متفاوتی از ریل های کشو وجود دارد و به بازار عرضه می شود.

 

برخی از آنها فرایند باز و بسته شدن کشور را به صورت نرم و روان امکان پذیر می کند و بعضی دیگر مجهز به سیستم آرام بند هستند تا صدای حاصله را کاهش دهند.

 

برخی دیگر دارای مکانیزم تاچ یا لمسی بوده که با یک فشار آرام باز و بسته می شود. شما باید قبل از خرید ریل کابینت، با انواع آن آشنا باشید و متناسب با نیاز خود بهترین مورد را انتخاب نمایید.

 

به عنوان مثال در صورتی که دارای کابینت هایی با مدل قدیمی هستید؛ بهتر است از ریل های غلطکی استفاده کنید.

 

ریل های تاندوم یا مخفی نیز برای زمانی خوب است که بخواهید اشیا سنگین را درون کابینت قرار دهید؛ زیرا این ریل ها قدرت تحمل وزن های بالا را دارند.

 

به طور کلی خرید ریل کابینت و کلاً یراق آلات ممکن است از نظر برخی از افراد لذت بخش باشد و از دید برخی دیگر اندکی سخت و نگران کننده باشد.

 

لذا باید در هنگام خرید به جوانب مهم کار توجه کنید؛ زیرا در بازار پر رقابت امروز انتخاب یک کالا از میان برند های مختلف اندکی دشوار است.

 

همچنین با روی کار آمدن فروشگاه های اینترنتی و افزایش تبلیغات فضای مجازی، ممکن است در انتخاب دچار سردرگمی و اشتباه شوید.

 

بنابراین توصیه ما به شما عزیزان این است که با داشتن اطلاعات در این زمینه، اقدام به خرید کرده یا از مشورت افراد متخصص و باتجربه بهره بگیرید.

 

فروشگاه اینترنتی تاپ یراق یک فروشگاه یراق آلات و اکسسوری کابینت است که می توانید با مراجعه به آدرس topyaragh.com و جستجو و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان تاپ یراق، بهترین محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

 

ریل بدنه دار کینگ اسلاید

 

سخن پایانی

در گذشته برای حرکت کشو کابینت ها از یک زهوار چوبی بهره می گرفتند که در این روش هنگام باز و بسته کردن کشو ضمن ایجاد اصطکاک زیاد، انرژی بالایی را از کاربر می گرفت.

 

اما امروزه با تولید یراق آلات جدید و متنوع، کشوها بدون و سر و صدا و به راحتی باز و بسته می شوند.

 

ریل های کابینت در گذر زمان تغییرات زیادی را داشته اند تا به شکل امروزی درآمده و کارکرد بهتری را از خود نشان دهند.

 

در این مقاله ما سعی کردیم شما را با انواع ریل کابینت و انتخاب بهترین ریل کابینت برای کشو کابینت آشپزخانه آشنا سازیم.

 

امیدواریم از مطالب موجود در این مقاله بهره کافی را گرفته باشید. از اینکه تا انتهای مطلب در کنار ما بودید، از شما سپاسگزاریم.

 

سوالات متداول

 

۱_قیمت ریل های کابینت چقدر است؟

با توجه به اینکه انواع مختلفی از ریل های کابینت وجود دارد که از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند؛ برای اطلاع از قیمت دقیق باید ابتدا نوع ریل مدنظرتان را انتخاب کرده و سپس از فروشگاه مورد نظر قیمت آن را جویا شوید.

 

۲_ویژگی یک ریل کابینت با کیفیت چیست؟

اگر به دنبال یک ریل کابینت با کیفیت هستید خوب است بدانید که این نوع ریل باید قابلیت تحمل وزن های سنگین را داشته باشد و مجهز به سیستم آرام بند بوده و شما بتوانید با کمترین فشار دست آن را باز و بسته نمایید. حرکت نرم و روان ریل نیز امری مهم در کیفیت آن به شمار می رود. همچنین تعمیر ریل کشو باید به راحتی صورت پذیرد.

 

۳_بهترین نوع ریل برای کشو کابینت آشپزخانه کدام است؟

ریل های بدنه دار یا ریل سیملید باکس، با توجه به امکانات فوق العاده ای که دارند؛ یک انتخاب عالی برای کابینت آشپزخانه هستند.