وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عطرهای معروف دنیا را بشناسید

عطرهای معروف دنیا را بشناسید

عطرهای معروف دنیا را بشناسید

 

عطر و ادکلن یک نوع جواهر نامرئی است که می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند. مهم نیست یک عطر قدیمی باشد یا جدید، گران قیمت باشد یا ارزان قیمت، تنها چیزی که در وجود یک ادکلن مهم است، رایحه آن می باشد.

 

یک رایحه خوب هیچ تاریخ انقضایی ندارد، به همین دلیل است که ما در این مطلب بهترین و مشهورترین عطر و ادکلن های دنیا از جمله تام فورد، جو مالون، شامل، ورساچه و … را معرفی می کنیم.

 

این ها برندهایی هستند که مورد علاقه بسیاری از افراد هستند و به دلیل رایحه ماندگاری که از خود به جا می گذارند، در تمام دنیا مشهورند.

 

بهترین برندهای عطر و ادکلن

 

بهترین و معروف ترین عطر و ادکلن های دنیا

بهترین عطر و ادکلن دینا، با ترکیبات منحصر به فردی از نت‌های معطر و شیرین، اصالت و شخصیتی خاص را به تجربه عطری شخصی و ممتاز تبدیل می‌کند.

 

بهترین ادکلن های دنیا با اثرات خیره کننده‌ای که برای افراد می‌آفریند، رایحه خوش، ماندگاری بالا، سیلاژ بالا و پخش بوی بالا موفق شده اند به انتخاب اول بسیاری از افراد در دنیا تبدیل شده اند. 

 

عطر ادکلن شنل بلو، بهترین ادکلن دنیا

معلوم است که عطر بلو شنل با رایحه چوبی و گیاهی خود به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و مشهورترین محصولات خانه مد برند شنل شده است. شیشه این عطر آبی تیره است.

 

بلو د شانل که توسط ژاک پولژ (خالق عطر Antaeus از Chanel) ساخته شده است، دارای یک شروع متمایل به رایحه مرکباتی است، با اولویت‌های گریپ‌فروت و لیمو.

 

وجود نعناع و فلفل صورتی در نت ابتدایی باعث رایحه تازه این ادکلن شده است. در قلب این عطر، ادویه‌هایی مانند زنجبیل، جوز هندی و گل یاسمن حضور دارند، پیش از آن که به نتهای پایه‌ای از عود، وتیور، صندلی، سدر، مشک سفید و نت‌های پچولی تغییر کند.

 

ویژگی ها:

• بهترین برای: مناسب برای بیشتر موقعیت ها از روزانه تا شبانه و تمام فصول. 

• آکوردهای اصلی: چوبی و معطر

• ماندگاری: طولانی مدت

• سیلاژ ادکلن: متوسط

 

عطر بلو شنل

 

ادکلن کرید اونتوس، بهترین ادکلن مردانه

بسیاری از افراد معتقد هستند که کرید اونتوس، بهترین عطر مردانه است، حتی برخی دیگر هم سوگند می‌خورند که این عطر عجیب و غریب زنان را به زانو در می‌آورد.

 

داستان پشت این عطر به روایتی این است که این عطر به عنوان ادای احترام به ناپلئون بناپارت در شکل ادکلن طراحی شده است.

 

شگفتی اینجاست که این عطر میوه‌ای و گلی است که با نت برجسته آناناس و دیگر میوه‌ها آغاز می‌شود، سپس به تمامیت گلی می‌پردازد و در نهایت به رایحه چوبی می‌رسد که برای بسیاری از مردان عالی مناسب است.

 

از زمان عرضه در سال 2010، اونتوس در صدر فروش بهترین برندهای عطر و ادکلن لوکس بوده است و توسط بسیاری از برندها تقلید شده است، اما هیچ کس نمی‌تواند منحصر به فردی آن را بازسازی کند.

 

ویژگی ها:

• مناسب برای: تمام  فصول و روز و شب

• رایحه: مرکباتی و چوبی

 

ادکلن کرید اونتوس

 

ادکلن دیور ساواج

عطر مردانه دیور ساواج یکی دیگر از بهترین برندهای عطر و ادکلن است. این عطر اولین بار در سال 2015 معرفی شد و نام آن از عطر ادوپرفیوم دیور ساواج الهام گرفته شده، اما از نظر رایحه در همان مجموعه نیست. Sauvage الهام گرفته از فضاهای باز، مناظر وحشی و سختگیرانه غربی و نور خورشید صحراست.

 

ادکلن دیور ساواج با نت‌های آغازین برگاموت و فلفل سیاه آغاز می‌شود و سپس با نت‌های میانی فلفل سیچوان و فلفل صورتی، وتیور، ژرانیوم، خزه و پچولی ادامه می‌یابد.

 

نت پایه این عطر مردانه شامل سرو، لودانوم و آمبروکسان است. این عطر گزینه‌ای تندتر و جسورانه‌تر نسبت به شنل بلو است، اما همچنان از آن می توان در موقعیت ها و زمان های مختلف استفاده کرد.

 

اگر به دنبال یک عطر با تأثیر قوی هستید که برای اکثر مواقع مناسب است و نظرات خوبی را جلب می‌کند، ادکلن دیور ساواج یکی از گزینه‌هایی است که باید امتحان کنید.

 

ویژگی های عطر دیور ساواج:

• مناسب برای اکثر مواقع، روزانه و شبانه، تمام فصول

• بوی اصلی: تند

 

عطر دیور ساواج

 

ادکلن دولچه اند گابانا، بهترین عطر برای تابستان

وقتی عطر دولچه گابانا در سال 2007 معرفی شد، به یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند لوکس ایتالیایی دولچه و گابانا تبدیل شد و همچنان نیز به قدرت ادامه می‌دهد.

 

این ادکلن توسط آلبرتو موریلاس طراحی شده است و در سال 2008 جایزه FiFi Award برای بهترین عطر و ادکلن لوکس سال را به خود اختصاص داد و دلیل این امر به آسانی قابل درک است.

 

دولچه و گابانا یکی از ادکلن هایی می باشد که نت های ابتدایی آن از مرکبات از جمله گریپ‌فروت، برگاموت و ماندارین سیسیلی تشکیل شده است.

 

نت‌های میانی آن، با ادویه‌هایی از جمله فلفل، رزماری و جونیپر افزوده شده که یک حس تندتر و متمایزتر به عطر می‌دهد. نت پایه ادکلن دولچه و گابانا شامل مشک، عود و خزه است.

 

به طور کلی، این عطر یک بوی تازه و ساده دارد و به همان اندازه آسان است که می‌توانید آن را به محیط کار یا ساحل ببرید.

 

• مناسب برای: محل کار و استفاده روزانه

• بهترین انتخاب برای مواقع غیررسمی و تابستان

• رایحه اصلی: مرکبات و تند و شیرین

 

عطر ادکلن دولچه گابانا

 

عطر و ادکلن وان میلیون

عطر وان میلیون از آن دسته کالاهای خوشبو کننده قدیمی است که به خاطر موفقیت های پی در پی آن در زمینه فروش، همچنان جزء مشهور ترین و بهترین برندهای عطر و ادکلن به حساب می آید.

 

وان میلیون توسط عطرساز برجسته معروف، کریستوف رینود اولیویر پشو ساخته شده است.

 

این عطر با نت‌های مرکباتی تازه شروع می شود که رایجه با طراوتی را میدهد، اما نت‌های دارچین، چرم، کهربا، ادویه و گل رز به کلی بازی را تغییر می دهند و این عطر را به یک عطر شیرین و گرم تبدیل می کنند.

 

اگر چندان از ادکلن های با رایحه گرم و شیرین خوشتان نمی آید، پس وان میلیون برای شما انتخاب مناسبی نیست.

 

• مناسب برای: شب، پاییز و زمستان

• رایحه اصلی: گرم و تند

 

ادکلن وان میلیون

 

ادکلن گوچی

عطرهای گوچی به عنوان نماینده‌ای از لوکس و شیک بودن در دنیای عطرشناسی شناخته می‌شوند.

 

این برند معروف ایتالیایی با طراحی‌های بی‌نظیر و رایحه‌های استثنایی توانسته یک مکان ویژه و محبوب در دل  طرفداران عطر در سراسر جهان داشته باشد و در لیست بهترین عطرو ادکلن های دنیا قرار بگیرد.

 

عطرهای گوچی معمولاً با ترکیب‌هایی از نت‌های متنوع و جذاب از جمله میوه‌ها، گل‌ها، چوب و ادویه‌ها شناخته می‌شوند و توانسته‌اند قدرت جلب و ترغیب کنندگی فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

 

به عنوان یک برند لوکس، عطرهای گوچی نمادی از لاکچری بودن و شخصیت هستند و برای مردان و زنانی که به دنبال رایحه‌های بی‌نظیر و با کیفیت هستند، انتخابی ایده آل محسوب می‌شوند.

 

عطر گوچی

 

این برندها جزء مشهور ترین مارک های عطر و ادکلن دنیا هستند، البته لیست معروف ترین عطر و ادکلن ها بسیار طولانی است، شما میتوانید ادامه این لیست را در مطلب بهترین برندهای عطر و ادکلن ببینید.

 

نتیجه گیری

معروف ترین عطر و ادکلن ها مانند گوچی، کرید اونتوس، بلو شنل و مواردی که در این مطلب ارائه کردیم، بهترین برندهای عطر و ادکلن به عنوان نمایندگان برجسته دنیای عطر سازی، با تنوع رایحه‌ها و ترکیبات منحصر به فردی که در طراحی ادکلن ها به کار می برند و ماندگاری بالای محصولات آنها، توانسته اند توجه بسیاری از خانم ها و آقایان در سراسر جهان را به خود جلب کنند. برای خرید عطر حتما سلیقه خود را در نظر بگیرید و سپس با توجه به رایحه بهترین ادکلن را انتخاب کنید.