وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

محبوب ترین مدل های پکیج بوتان

محبوب ترین مدل های پکیج بوتان

محبوب ترین مدل های پکیج بوتان

 

با توجه به جو اقتصادی که بر کشور ما حاکم است، مردم در هنگام خرید یک پکیج بوتان به دنبال بهترین مدل آن از نظر کیفیت و طول عمر بیشتر هستند؛ از این سو دغدغه بسیاری از کسانی که قصد خرید یک پکیج بوتان جدید دارند، میزان مصرف انرژی آن، قیمت، کیفیت و … است.

 

به همین خاطر قصد داریم در این مطلب به محبوب‌ترین مدل های پکیج بوتان بپردازیم تا بتوانید با توجه به بودجه‌تان، بهترین تصمیم را برای خرید یک پکیج جدید بگیرید.

 

خوشبختانه شرکت بوتان در اکثر شهر‌های ایران دارای شعبه‌های نمایندگی است که میتوانید خدمات پس از فروش دستگاه‌تان را به این شعب بسپارید، البته شاید چندین بار در هنگام پیاده روی در شهر یا گشت و گذار، با مغازه‌ها یا شعبه‌های نمایندگی بوتان در شهر خود برخود کرده باشید اما اگر ساکن استان البرز یا تهران هستید، میتوانید از مجموعه فراتیک برای دریافت خدمات نمایندگی بوتان در شهریار (غرب استان تهران) یا نمایندگی بوتان در فردیس (جنوب استان البرز)، استفاده کنید.

 

محبوب ترین مدل های پکیج بوتان ، The most popular Butane package models

 

البته یکی از مهمترین شاخص‌ها در انتخاب یک پکیج بوتان، میزان هزینه و بودجه‌ای است که شما برای خرید یک پکیج در نظر گرفته‌اید؛ برای مثال فرق زیادی میان مدل‌های بیتا و مدل‌های پرلا پرو در سری پکیج‌های بوتان وجود دارد، زیرا بیتا قیمت نسبتا ارزان تری به دیگر پکیج‌ها دارد و پرلا پرو قیمت بیشتری نسبت به مابقی مدل‌های پکیج بوتان خواهد داشت.

 

پکیج بوتان مدل اپتیما (Optima 24 kis)

مدل‌های اپتیما پکیج بوتان جزء پر استفاده‌ترین و بهترین مدل های پکیج بوتان است که قیمت نسبتا متناسبی به دیگر مدل های پکیج بوتان دارد؛ این مدل همچنین قابل استفاده برای خانواده‌های پر جمعیت است و توانایی گرم کردن خانه تا حداکثر 140 متر را دارد به همین خاطر جز مناسب‌ترین انتخاب‌های موجود در انواع مدل‌های پکیج بوتان است.

 

مدل‌های اپتیما برای رسوب گیری کمتر دستگاه معمولا دارای 2 مبدل اصلی و ثانویه میباشند که همچنین سرعت بیشتری به گرم کردن آب مصرفی مورد نیاز میبخشد؛ این مدل‌ها دارای ویژگی اتصال به ترمسوتات اتاقی هم هستند، یعنی زمانی که دمای اتاق کمتر از دمای معمولی باشد، ترموستات یک دستور به برد الکترونیکی برای گرم کردن آب مصرفی ارسال میکند.

 

پکیج بوتان 24000 مدل کالداونزیا (Calda Venezia KSI)

 

پکیج بوتان 24000 مدل کالداونزیا (Calda Venezia KSI)

پکیج‌های بوتان با مدل کالداونزیا هم جزء یکی از مدل‌هایی است که طرفداران و استفاده کنندگان زیادی میان مردم ایران دارد؛ اما مدل‌های کالدا ونزیا به دلیل داشتن یک مبدل در مدار خود، مزایا و معایبی را هم به همراه دارد. برای مثال اگر دستگاه شما تنها دارای یک مبدل باشد، امکان رسوب گیری آن به حداکثر میزان خود خواهد رسید اما از طرفی دیگر، باعث میشود تا پمپ کمتر از حالت دو مبدل کارکرد داشته باشد.

 

یکی دیگر از معایب پکیج بوتان مدل کالداونزیا، سختی در تشخیص خطا یا ارور آن است زیرا بر روی پنل جلوی کالداونزیا تنها یک چراغ قرمز وجو دارد که در مواقع ایجاد خطا، به صورت چشمک زن عمل میکند؛ به همین خاطر اکثر مردم در هنگام وجود مشکل یا خطا بر روی این مدل از پکیج، نمیتوانند علت اصلی آن را بفهمند یا خطا را شناسایی کنند.

 

پکیج بوتان مدل پرلا پرو 24000 (PERLA PRO 24RSI)

 

پکیج بوتان مدل پرلا پرو 24000 (PERLA PRO 24RSI)

شاید بهترین پیشنهادی که میتوانیم برای خرید یک پکیج بوتان به شما کنیم، همین مدل پرلا پرو از پکیج‌های بوتان باشد؛ اما مطعنا این سری از پکیج‌های برند بوتان ارزش و قیمت بیشتری نسبت به دیگر دستگاه‌های این شرکت دارد که اگر بودجه‌تان به همین اندازه بود، میتوانید با خرید این دستگاه خیالتان را راحت کنید.

 

پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو از صفحه نمایش دیجیالی برخوردار است که در هنگام بروز مشکل یا خطا در عملکرد آن، یک قطعه ارور مانند E01 یا A01 در صفحه نمایش خود به نمایش میگذارد؛ برای مثال پکیج شما با ارور E03 مواجه شده است، در این صورت شما با جستجو کردن ارور E03 پکیج بوتان مدل پرلا پرو، میتوانید از خرابی کلید فشار یا فعال شدن ترموستات ایمنی دود در پکیج با خبر شوید.

 

پرلا پرو همچنین دارای دو مبدل اصلی و ثانویه است که باعث میشود پکیج کمتر به سرویس نیاز داشته باشد و جرم رسوب گیری آن به مراتب کمتر از دیگر مدل‌های پکیج بوتان باشد.

 

پکیج بوتان مدل بیتا (BITA 24)

 

پکیج بوتان مدل بیتا (BITA 24)

پکیج بیتا هم یکی از محبوب‌ترین مدل‌های پکیج بوتان است که امروزه درصد زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است زیرا این دستگاه با قیمت بسیار پایین تر نسبت به دیگر مدل‌های پکیج بوتان و کیفیت بالا، توانسته رضایت مشتریان و مصرف کنندگان خود را جلب کند؛ شاید هم اکنون با خودتان فکر کنید که بیتا کیفیت پایین تری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد و طول عمر کمتری نسبت به دیگر پکیج‌ها دارد.

 

اما بر خلاف فرض‌تان پکیج بوتان مدل بیتا از کیفیت نسبتا خوبی برخودار است و مدار آن شامل 2 مبدل اصلی و ثانویه است؛ ولی یکی از معایب آن سختی در شناسایی ارور آن است زیرا یک چراغ چشمک زن بر روی پنل آن قرار دارد که در هنگام خرابی یا بروز مشکل در پکیج، به صورت چشمک زن فعال میشود که بسیاری از مردم قادر به شناسایی خطا یا ارور آن نیستند.

 

پکیج‌های بیتا در هنگام خرابی و تعمیر، هزینه نسبتا کمتری به دیگر مدل‌های پکیج بوتان دارد؛ برای مثال چند وقت پیش یکی از دوستان ما برای تعمیر پکیج‌شان با مجموعه فراتیک تماس گرفته بود که سپس متوجه شد، فراتیک دارای یک شعبه نمایندگی بوتان در اندیشه است که میتواند خدمات تعمیر یا سرویس پکیج + ضمانت گارانتی 6 ماهه به مشتریان خود اعطا کند.

 

در پایان باید بگویم که محصولات شرکت بوتان، مصحولات بسیار قابلی هستند که هر یک از آنها عملکرد بسیار خوبی در گرمایش خانه و گرم کردن آب مصرفی مورد نیاز ما دارند؛ اما مصرف نادرست و اشتباه از آن باعث میشود در نهایت پکیج ما با مشکلاتی روبرو شود که نیاز به تعمیر داشته باشد. البته سرویس سالانه یکی از الزامات نگهداری و افزایش طول عمر در هر پکیج است.

 

بوتان جزء بهترین شرکت‌های دنیا در حوزه تولید پکیج‌های گازی است که امروزه مصرف کنندگان بسیار زیادی در ایران و سراسر جهان دارد؛ همچنین بوتان از سال‌ها قبل فعالیت خود را در این حوزه شروع کرده ولی اکنون میتوان گفت بزرگترین تولید کننده لوازم گرمایشی مانند پکیج دیواری، شوفاژ، حوله خشک کن، رادیاتور و … در خاورمیانه است.