وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بلایی که همسر فوتبالیست پرسپولیسی بر سرش آورد

بلایی که همسر فوتبالیست پرسپولیسی بر سرش آورد

بلایی که همسر فوتبالیست پرسپولیسی بر سرش آورد

 

مدافع سابق پرسپولیس که تا یکی دو سال پیش تماشاچیان نامش را در بازیهای پرسپولیس فریاد میزدند در مخمصه ای عجیب گیر افتاده است . به گزارش ایران ناز بازیگن مشهور فوتبال تمام دار و ندارش را به نام همسرش زده بود و حالا همسرش میخواهد کل اموال وی را برداشته و طلاقش را بگیرد !

 

ما جرا ازین قرار است که اين بازيکن جنوب شهري همه پس اندازش را صرف خريد سه واحد آپارتمان در منطقه غرب تهران کرد و به پاس زحمات همسرش هر سه واحد همراه با يک آپارتمان به نام همسر زده مي شود.

 

  دخالت هاي بي مورد باعث مي شود همسر بي معرفت فوتباليست تصميم به جدايي از بازيکن پيشين پرسپوليس و فروش آپارتمان ها بگيرد که اگر چنين شود اين بازيکن تمامي سرمايه اش به باد مي رود.

 

همين 2، 3 سال پيش بود که هواداران پرسپوليس او را يک صدا تشويق مي کردند و او يکي از خوب هاي اين تيم محبوب پايتخت بود. او که از يک تيم ريشه دار تهراني به پرسپوليس آمده بود در خانواده اي بزرگ نشده بود که وضع مالي خوبي داشته باشند. به سختي بزرگ شده بود و با زحمت پولي را براي آينده پس انداز کرده بود.

 

در آخرين دوران فوتبالش به پرسپوليس آمد تا اسمي براي خودش دست و پا کندو در آينده به همسر و فرزندانش بگويد من بازيکن پرسپوليس بوده ام و به آن افتخار کنند.

 

صحبت از يک بازيکن خط دفاعي پرسپوليس است.در تيمي که دايي با آن دو بار قهرمان جام حذفي شد يکي از فيکس ها بود ولي بعد از دايي مربيان بعدي خيلي به او اعتماد نکردند تا ناخواسته و برخلاف ميل باطني مجبور به جدايي از پرسپوليس گردد.

 

اين بازيکن جنوب شهري همه پس اندازش را صرف خريد سه واحد آپارتمان در منطقه غرب تهران کرد و به پاس زحمات همسرش (!) هر سه واحد همراه با يک آپارتمان به نام همسر زده مي شود.

 

در آن روزها همه چيز خوب بود و زندگي به آرامي سپري مي شد ولي چون پاي حدود 3 ميليارد تومان ملک در ميان بود. ترس بر اندام فوتباليست معروف مي افتد که نکند سرش بيکلاه بماند و همين موضوع زمينه اختلاف با همسر مي شود. از فوتباليست اصرار که بايد سندها را برگرداني و به نام خودم بزني و از طرف مقابل انکار که من و تو نداريم مگر من مي خواهم کجا ببرم….

 

دامنه اين اختلاف وسيع تر مي شود و خانواده دو طرف نيز درگير ماجرا مي شوند.دخالت هاي بي مورد باعث مي شود همسر فوتباليست تصميم به جدايي از بازيکن پيشين پرسپوليس و فروش آپارتمان ها بگيرد که اگر چنين شود اين بازيکن تمامي سرمايه اش به باد مي رود.

 

شنيده ها حکايت از آن دارد خانواده اين فوتباليست که در ابتدا هم مخالف اين وصلت بودند خود اين بازيکن را مقصر اصلي مي دانند و اعتقاد دارند پلي براي بازگشت وجود ندارد و بايد با هر اتفاقي که رخ مي دهد بسوزي و بسازي.

 

اطرافيان اين بازيکن مي گويند، اتفاقات تلخ چنان اورا دچار افسردگي کرده که هفته ها مي گذرد و او رنگ آفتاب را نمي بيند و در اتاقي تاريک تنها سيگار است که پشت سيگار دود مي کند و به آينده اي نامعلوم مي انديشد.

 

مثل اينکه قرار است چند تن از همبازيان نامدار و مطرح او وساطت کنند تا نه تنها پايه هاي يک زندگي از هم نپاشد هم اين که همسر بي معرفت از خر شيطان پياده شود و تصميمش را عملي نکند.

 

مطالب مرتبط:

 

این فوتبالیست معروف 4 همسری بوده (عکس)

 

عکس های همسران فوتبالیست سرشناس