وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از عاشقانه های گلزار تا آیینه بغل (عکس)

از عاشقانه های گلزار تا آیینه بغل (عکس)

از عاشقانه های گلزار تا آیینه بغل (عکس)

 

به گزارش ایران ناز منوچهر هادی کارگردان جوان و خوش روی کشورمان در عاشقانه تجربه همکاری با محمدرضا گلزار را داشت و این بهانه ای شد تا در آینه بغل نیز از همکاری با رضا گلزار استفاده خوبی کند. رابطه منوچهر هادی و رضا گلزار بیش از رابطه یک کارگردان و بازیگر است و این دو چهره کشورمان رابطه دوستانه خوبی نیز با هم دارند.

 

منوچهر هادی به بهانه اکران آینه بغل با انتشار پستی از محمدرضا گلزار تشکر کرد و آقای بازیگر نیز در پاسخ به این محبت کارگردان عاشقانه لب به تمجید گشود.منوچهر هادی با انتشار این عکس نوشت :رضای عزیز ممنون از اعتماد و تلاشت در فیلم آینه بغل . بی شک یکی از ارکان اصلی موفقیت و استقبال بی نظیر کار شما هستین . انسانیت ، معرفت ، رفاقت و همراهی تو را در طول کار فراموش نخواهم کرد .

 

ایده هایی که در حین کار برای نقش خودت و دیگران با احترام و مراقبت و هوشمندی به من میدادی و در نهایت در کار لحاظ میکردم را فراموش نخواهم کرد . بی ادعا بودنت در کار و احیای نقش شاهرخ بدون اضافه کاری و اندازه بودنش را فراموش نخواهم کرد . رقابت و چشم تنگیهای برخی از همکاران نسبت به تو و واکنش بزرگوارانه شما نسبت به ایشان را میبینم و فراموش نخواهم کرد .

 

سینما و هنر این سرزمین به تو نیاز دارد . کسانی که صاحب قضاوت نیستند و به خودشان اجازه میدهند شما را نشناخته و ندانسته قضاوت کنند کم نیستند و باز هم واکنش انسانی و مهربانانه شما را میبینم و فراموش نخواهم کرد . فعالیتهای خیرخواهانه شما را میبینم و یاد میگیرم و فراموش نخواهم کرد . رضای دوست داشتنی دوستت دارم و به این دوستی افتخار میکنم . مراقب خودت باش نازنین . بمان و بدرخش ستاره سینمای ایران .

 

از عاشقانه های گلزار تا آیینه بغل (عکس)

 

محمد رضا گلزار نیز در پاسخ به این محبت منوچهر هادی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:این یادداشت بهانه ایست برای ابراز مهر و احترام بسیار من به کارگردان مدیر ، کاربلد و مهربان منوچهر عزیزم که در طول همکاری در دو پروژه ی بی نظیر “ عاشقانه “ و “ آینه بغل “ پیش آمد.

 

بی تردید اعتقادم هست که هیچ اتفاقی صرفاً از سر شانس و حادثه نیست .منوچهر انسانی ممتاز با پشتکاری جدیست که برای تمامی کسانی که همکارش بوده اند انتخابی جز احترامو همراهی مطلق به جا نگذاشته دوستش دارم و برای همراهی های بعدی روز شمارم…

 

از عاشقانه های گلزار تا آیینه بغل (عکس)

 

منوچهر هادی کارگردان جوان سریال عاشقانه در سال 1385، اولین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد 4 تله فیلم دیگر با نام های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن ها را نیز عهده دار بوده است. از جمله سوابق هنری وی می توان به کارگردانی فیلم هایی نظیر «قرنطینه» و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» اشاره کرد.

 

این کارگردان جوان همسر یکتا ناصر بازیگر کشورمان است و دختری به نام سوفیا دارند. آینه بغل (١٣٩٦) ، کارگر ساده نیازمندیم (1394) ، من سالوادور نیستم (1394) ، قرنطینه (1386) ، یکی می خواد باهات حرف بزنه (1390) ، دنیای پرامید (1391) و زندگی جای دیگری است از جمله فیلم های منوچهر هادی هستند.

 

از عاشقانه های گلزار تا آیینه بغل (عکس)

 

از عاشقانه های گلزار تا آیینه بغل (عکس)

 

محمدرضا گلزار در سال 1379 برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد و خیلی زود توانست به سوپراستار سینمای ایران تبدیل شود . از محمدرضا گلزار فیلم های زیادی در سینما داریم . آینه بغل ، خشکسالی و دروغ ، سلام بمبئی ، مادر قلب اتمی و سریال عاشقانه از جمله جدیدترین فیلم های این بازیگر جوان هستند.

 

از عاشقانه های گلزار تا آیینه بغل (عکس)