وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عجیب ترین انسان هایی که به عمرتان دیده اید!

عجیب ترین انسان هایی که به عمرتان دیده اید!

عجیب ترین انسان هایی که به عمرتان دیده اید!

 

انسان های عجیب و غریب که تا به حال چیزی درباره آن ها نشنیده اید.شخصیت‌هایی با توانایی‌های خارق‌العاده برای همیشه در ذهن‌ها ماندگار می‌شوند. آشنایی با این افراد که صاحب قدرت‌هایی بالاتر از قدرت انسان‌های طبیعی هستند بسیار جالب است. در ادامه با ایران ناز همراه باشید برخی از عجیب ترین انسان های دنیا را به شما معرفی می‌کنیم.

* مرد برفی – Wim Hof

این مرد یکی از عجیب ترین انسان های دنیا است که بدون لباس و تنها با یک شلوارک به قله کوه کلیمانجارو آن هم در سردترین روزهای زمستان صعود کرده است. او به راحتی سرما را تحمل کرد و رکوردی به نام خود در کتاب گینس به ثبت رساند.

 

*مرد الکتریکی – Rajmohan Nair

از لقب او پیداست که بدنش هیچ مشکلی با برق و جریان الکتریسیته ندارد و همان‌طور که در تصویر مربوط به او مشاهده می‌کنید، می‌تواند مقدار زیادی انرژی برق را در بدن خود تحمل کند.

 

* مرد عنکبوتی هند – Jyothi Raj

او که توانایی صعود از قله‌های سنگی بدون استفاده از هیچ ابزار و محافظی را دارد، این عنوان را از آن خود کرد. جالب‌ترین بخش توانایی او صعود و بالا رفتن از کوه به جهت برعکس است.

 

یعنی این فرد می‌تواند به صورت عقب عقب بدون هیچ ابزار و نگهدارنده‌ای از کوه بالا برود‌. این مرد جوان بلندترین کوه کارناتاکا را به صورت حرکت به جهت مخالف خود فتح کرده است.

 

* پادشاه شکنجه – Tom Cridland

از خوردن آتش تا قورت دادن شمشیر تنها بخشی از اجراهای غیرقابل باور این مرد است. مردی که هیچ دردی احساس نمی‌کند و به راحتی بدترین آسیب‌ها را به بدن خود وارد می‌کند.

 

* مردی که هواپیما می‌خورد – Michel Lotito

این مرد فرانسوی که به آقای “همه چیز خوار” مشهور است، هر چیزی مثل لاستیک، فلز و شیشه را می‌توانست بخورد. بزرگ‌ترین غذای او که خوردنش دو سال طول کشید، یک هواپیما بود و سرانجام در ۵۷ سالگی به مرگ طبیعی فوت کرد.