وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عصبانیت مردم از رفتار نانسی عجرم در مراکش

عصبانیت مردم از رفتار نانسی عجرم در مراکش

عصبانیت مردم از رفتار نانسی عجرم در مراکش

 

به گزارش ایران ناز نانسی عرم که به سنت های مردم منراکش بی اعتنا بود با موجی از خشم و عصبانیت مردم روبرو شده است ! نخوردن شیر در ابتدای ورود به این کشور سبب شده مردم او را متکبر خطاب کنند .اقدام نانسی عجرم در مراکش با اعتراض مردم این کشور همراه شده است.نانسی عجرم خواننده لبنانی که در چهارچوب جشنواره ای موسوم به «موازین» به کشور مراکش سفر کرده با انتقادات تندی روبرو شده است تا جایی که بسیاری از مردم خواستار تحریم کنسرت های این خواننده لبنانی به دلیل رفتارهایش شده اند.

 

زمانی که نانسی عجرم به مراکش رسید از نوشیدن شیر که رسم استقبال از مهمانان در مراکش است خودداری کرد. مردم نیز این حرکت او را برخاسته از غرور و تکبر نانسی عجرم دانسته و از این حرکت ابراز تنفر کرده اند.

 

عصبانیت مردم از رفتار نانسی عجرم در مراکش

 

در فیلمی که منتشر شده نانسی عجرم از استقبال مراکشی ها که در فضایی آمیخته از موسیقی و ترانه های محلی است خوشحال به نظر می رسد. به او شیر و خرما تعارف می کنند. او فقط خرما می خورد و از نوشیدن شیر سرباز می زند و راهش را محتاطانه در پیش گرفته و از میان جمعیت هوادارش عبور می کند. مردم این رفتار او را عجیب و متکبرانه توصیف کرده اند.

 

اما از سوی دیگر عجرم یک نامه را که از پادشاه مغرب به او ارسال شده منتشر کرده، نانسی از اين نامه تشکر کرده و برای پادشاه این کشور آرزوی سلامتی نموده است.

 

نانسی عجرم که پس از این اتفاق عکسی از خودش با پرچم مراکش را منتشر کرد با واکنش های تند کاربران روبرو شد یکی نوشته بود با دستانت پرچم کشورم را برندار وقتی که به آداب و رسوم کشورم پایبند نیستی.دیگری هم به او صفت ملکه تکبر را داده بود.

 

یکی هم در اظهار نظری عجیب به مقایسه آنجلینا جولی و نانسی عجرم پرداخت و گفت کمی از او یاد بگیر که بچه های فقیر و بدون لباس سومالی را در آغوش می گیرد و با آنها عکس می اندازد و تو از دادن جواب سلام به هواداران کوچکت هم بخل می ورزی!

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره