وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

غرق در آرامش، سفری به دنیای مبل های ریلکسی

غرق در آرامش، سفری به دنیای مبل های ریلکسی

غرق در آرامش، سفری به دنیای مبل های ریلکسی

 

در دنیای پرهیاهو و ماشینی امروز، یافتن لحظاتی برای آرامش و آسودگی خیال، به مثابه گنجی ارزشمند است.

 

در این میان، مبل‌های ریلکسی با حضوری گرم و صمیمی، به یاری انسان می‌آیند تا خستگی روز را از تن بدر کند و او را در آغوش آرامش غرق کنند.

 

مبلمان ریلکسی بسیار محبوب و پر طرفدار هستند با مبلمان ریلکسی به دنیای راحتی و آرامش قدم میگذارید. مبل ریلکسی دارای انواع متفاوتی است که هر کدام ویژگی ها و مزایای خود را دارند.

 

برای آشنایی بیشتر با انواع مبلمان ریلکسی تا انتهای این مقاله با ما باشید تا تعطیلات جذاب تری در نوروز با مبلمان ریلکسی آرا سوفا داشته باشید.

 

غرق در آرامش، سفری به دنیای مبل های ریلکسی

 

مبل ریلکسی دستی:

این نوع مبل، با مکانیزم‌های ساده و دستی، امکان تنظیم زاویه پشتی و نشیمن را فراهم می‌کند. قیمت مناسب و تنوع طرح و رنگ، از مزایای این نوع مبل است.

 

اما نیاز به تنظیم دستی و عدم وجود امکاناتی مانند ماساژور، از معایب آن به شمار می‌رود. مبل ریلکسی دستی بسته به انتخاب شما میتواند دارای حالت راک و یا گردون نیز باشد.

 

با امکان گردش 360 درجه ای که این مبلمان به شما میدهند میتوانید به راحتی به تمام زوایای مختلف دسترسی داشته باشید.

 

تصور کنید در تعطیلات نوروز در کنار خانواده با مبل ریلکسی راک خود به تماشای برنامه های نوروزی بپردازید و لذت ببرید؛ بسیار هیجان انگیز است.

 

غرق در آرامش، سفری به دنیای مبل های ریلکسی

 

مبل ریلکسی برقی:

با استفاده از موتورهای الکتریکی، تنظیم زاویه پشتی نشیمن در این نوع مبل به آسانی و با فشردن دکمه انجام می‌شود.

 

وجود امکاناتی مانند ماساژور و گرمکن این نوع مبل را به انتخابی ایده‌آل برای ریلکسیشن و رفع خستگی تبدیل کرده است.

 

شاید از معایب مبلمان برقی بتوان همان برقی بودن و وابسته به پریز برق را نام برد اما از مزایای دیگر این مدل ها داشتن شارژر USB و TYP C است.

 

با این امکان به راحتی میتوانید حین استراحت و ریلکسیشن بدون نگرانی از تمام شدن شارژ موبایل و یا لپ تاب خود و یا هدفون به کار خود ادامه دهید.

 

غرق در آرامش، سفری به دنیای مبل های ریلکسی

 

مبل ریلکسی سالمندی:

با طراحی ارگونومیک و امکان تنظیم ارتفاع، این نوع مبل برای افراد سالمند و کم‌توان مناسب است. استفاده از فوم‌های طبی و پشتی‌های بلند، راحتی و آسودگی را برای این افراد به ارمغان می‌آورد.

 

مبل ریلکسی سالمندی دارای موتوری اضافه تر از موتور مبل ریلکسی برقی ساده است و آن هم موتوری لیفتی است که دارد و این امکان را به افراد ناتوان و یا کم توان جسمی و سالمندان میدهد که با فشردن دکمه الکترونیکی کنار مبل آن ها را به طرف بالا بلند کرده و روی پاهایشان قرار دهد.

 

بسیاری از سالمندان و یا افرادی که به تازگی تحت عمل جراحی بوده اند نیاز به حمایت شخصی برای بلند شدن دارند این مبل ریلکسی به خوبی نیاز آن ها را پاسخ داده و از کمک دیگران ان ها را بی نیاز میکند.

 

مزایای استفاده از مبل‌های ریلکسی

 

مزایای استفاده از مبل‌های ریلکسی:

کاهش استرس و اضطراب:

با قرارگیری در وضعیت‌های ریلکس و ماساژ، هورمون کورتیزول (هورمون استرس) در بدن کاهش یافته و حس آرامش و آسودگی به وجود می‌آید.

 

مبل ریلکسی دارای ماساژور بهترین وسیله است که میتوانید برای خود تهیه کنید و به راحتی روی آن استراحت و ریلکس کنید و استرس ها و اضطراب های را به کمک آن از خود دور کنید.

 

کاهش دردهای عضلانی و مفصلی

 

کاهش دردهای عضلانی و مفصلی:

طراحی ارگونومیک و پشتی‌های طبی، به تسکین دردهای عضلانی و مفصلی، به خصوص در ناحیه کمر و گردن کمک می‌کند.

 

بهبود گردش خون:

تنظیم زاویه پاها و قرارگیری آنها در سطحی بالاتر از قلب، به بهبود گردش خون و اکسیژن‌رسانی به اندام‌ها کمک می‌کند.

 

کیفیت بهتر خواب:

با رفع خستگی و تنش‌های عضلانی، کیفیت خواب به طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد.

 

نکاتی در انتخاب مبل ریلکسی:

نوع کاربری:

انتخاب نوع مبل ریلکسی (دستی، برقی، راک و …) به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. باید در نظر بگیرید با توجه به مزایا و معایبی که راجع به هرکدام از مبلمان ریلکسی گفته شد کدام مدل برای شما کاربردی تر است.

 

فضای موجود:

ابعاد مبل را متناسب با فضای در نظر گرفته شده برای آن انتخاب کنید. برای اینکه درصد خطای کمتری داشته باشید قبل از خریداری مبل فضایی که قرار است مبل ریلکسی خود را آنجا قرار دهید اندازه گیری کنید، در نظر داشته باشید که مبل ریلکسی به دلیل اینکه به راحت درازکش قرار میگیرد و به سمت عقب باز میشود فضای بیشتری برای قرار گیری نیاز داد.

 

بعد از اندازه گیری فضای موجود خود میتوانید در هنگام خرید ابعاد مبل راهم به طور دقیق از مشاور فروش خود بگیرید و با اندازه های خود مطابقت دهید؛ با این کار به طور قطع درصد خطا و عدم مطابقت فضا با ابعاد مبل خریداری شده نخواهید داشت.

 

دریچه‌ای به سوی سلامتی و شادابی

 

بودجه:

قیمت مبل‌های ریلکسی با توجه به نوع، امکانات و برند آنها متفاوت است. پیشنهاد ما این است مبل ریلکسی را از بهترین برند تولید کننده مبلمان ریلکسی در ایران خریداری نمایید.

 

با این کار علاوه بر این که مبلی بسیار با کیفیت دریافت خواهید کرد، از خدمات پ از فروش و گارانتی معتبر نیز بهره مند خواهید شد.

 

قیمت مبل های ریلکسی با توجه به آپشن هایی که دارد میتواند متغییر باشد.

 

سخن پایانی:

مبل‌های ریلکسی، با ارائه امکانات و مزایای متنوع، به شما کمک می‌کنند تا در دنیای پرهیاهوی امروز، لحظاتی ناب از آرامش و آسودگی را تجربه کنید.

 

انتخاب مبل مناسب با نیاز و سلیقه شما، دریچه‌ای به سوی سلامتی و شادابی خواهد بود. پیشنهاد ما این است که مبل ریلکسی خود را از آرا سوفا که تولید کننده بهترین مبلمان ریلکسی در ایران است خریداری نمایید.