وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

غوطه ور کردن ماشین در گودال پر از نوشابه

غوطه ور کردن ماشین در گودال پر از نوشابه

غوطه ور کردن ماشین در گودال پر از نوشابه +عکس

 

ویدئوهای زیادی از کاربرد نوشابه در امور نظافت و از بین بردن لکها و حتی زنگ زدی سپر ماشین و… در یوتیوب منتشر شده است . این ویدئو کلیپ ها مرد 73 ساله ای را وسوسه کرد تا ماشین قدیمی و زنگ زده اش را درون نوشابه غرق کند تا آثار زنگ زدگی آنرا از بین ببرد ! اما غافل ازینکه خود را در دردسر بزرگی انداخته است !!

 

به گزارش ایران ناز یک مرد اهل لتونی ماشین زنگ زده خود را در گودالی از نوشابه غرق کرد .این مرد اهل لیتوانی ویدئویی از خودش را منتشر کرده که در آن ۶ هزار نوشابه دو لیتری را در گودالی می‌ریزد و سپس یک آئودی زنگ زده را داخل آن غرق می‌کند! آن‌هم به این دلیل که تصور می‌کند مواد داخل نوشابه می‌تواند در از بین رفتن زنگ زدگی ماشین موثر باشد.

 

این مرد ۷۳ ساله یک گودال بزرگ را در مزرعه شخصی خودش آماده می‌کند و با پلاستیک‌ ضخیمی برایش عایق می‌سازد و سپس ۱۲ هزار لیتر نوشابه را در آن خالی می‌کند.

غوطه ور کردن ماشین در گودال پر از نوشابه

جالب است بدانید به طور کلی این تجربه متفاوت و عجیب برای این مرد در حدود هشت هزار دلار خرج داشته است.
شایعه‌ها و البته ویدئوهای زیادی از تاثیرات نوشابه روی آهن زنگ زده وجود دارد و این مرد لیتوانی هم از آن‌ها الهام گرفته است، اما او با غرق کردن ماشین در این مقدار نوشابه آسیب جدی به بخش‌های دیگر ماشین رسانده و حتی برای خارج کردن آن مجبور شده از جرثقیل استفاده کند.

 

از همین رو به نظر می‌رسد همه تاثیری مثبتی که شاید قرار بوده روی ماشین وجود داشته باشد، با این آسیب‌ها از بین رفته باشد! با این‌حال این مرد چندان هم ناراضی نیست و هیجان انجام این کار برای او خوب بوده است.

 

 

مطالب مرتبط:

 

کاربردهای جالب نوشابه در خانه داری و تمیز کاری

 

خودکشی این زن با نوشابه ! (عکس)