وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه جمعه 29 بهمن 1395

فال روزانه جمعه 29 بهمن 1395

فال روزانه شما جمعه 29 بهمن 1395 

 

متولد فروردین : احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می‌شود پاسخ مثبت می‌دهید چون به نظرتان خوشایند می‌آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

 

متولد اردیبهشت : شما در این روزها سر در گم شده‌اید و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید و چه کاری درست است. از درون تان با مشکلات زیادی مواجهه هستید. شما فردی هستید که برای شروع یک کار مدام به شخصی احتیاج دارید که شما را هل دهد تا پیش بروید و شخص دیگری استارت کاری را برای شما بزند به همین دلیل مدام به دنبال فردایی دروغین هستید. توصیه می‌کنیم که این کار را ترک کنید و از همین امروز استارت شروع کارهایتان را بزنید.

 

متولد خرداد : احساس زیاد جالبی نیست زمانی که شخصی را که دوستش دارید بخواهد شما را مدام زیر نظر و کنترل خود داشته باشد. چیزی که این وضع را بدتر می‌کند این است که اگر همین حالا احساسات شما برانگیخته شود حتی اگر شما بدانید که بهتر است آنها را برای خودتان نگاه دارید آنها را بیان می‌کنید. با این وجود فشار و بحران ادامه پیدا می‌کند و اگر شما بگویید که امروز در ذهن تان چه می‌گذرد فردا احتمالا این مشکل حتی بزرگتر نیز خواهد شد. با صحبت کردن درباره اینکه چه می‌خواهید از درگیری‌ها و کشمکش‌های بیهوده پرهیز کنید اما سعی کنید تا حد امکان عاقلانه و منطقی به زندگی نگاه کنید.

 

متولد تیر : شما امروز نسبت به روزهای دیگر کمتر استوار و محکم هستید،‌ سیاره قدیمی شما، ژوپیتر با اورانوس ظالم دراولین خانه از شخصیت شما دیدار می‌کند. اما طبیعت سرکش شما ممکن است تنها ظاهری باشد،‌ به خاطر اینکه می‌دانید که باید قوانین و ضوابط کیوان را تصدیق کرده و از آن فرمانبرداری کنید. با این وجود، اکنون باید مراقب باشید؛‌ اگر شما فراتر از شایستگی خود گام بردارید،‌ موقعیتی پیش خواهد آمد که باید بسرعت جبران کنید.

 

متولد مرداد : امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید كه از آن سفر بازگردید. لذتی كه شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به كوتاهی یك لحظه باشد به ظاهر پاداشی كافی به نظر می‌رسد.

 

متولد شهریور : امروز تمرین کردن برای شما مهمتر از همیشه است به خاطر اینکه انرژی محصور شده در بدن شما نیاز به رها شدن دارد. اگر نتوانید کاری کنید که آنها آزاد شوند احتمالا با یک انفجار احساسی مواجه خواهید شد. به علاوه ممکن است قادر نباشید که از کلمات برای بیان کردن نارضایتی‌تان استفاده کنید و این باعث می‌شود در مرحله ای از ناامیدی و آشفتگی باقی بمانید. اگر نتوانید زمانی را برای کار بیابید حتی اگر این زمان اندک باشد کمی قدم زدن در طبیعت می‌تواند به آرامش شما کمک و اعصاب‌تان را تقویت کند.

 

متولد مهر : ممکن است بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقی تان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاح تان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می‌توانید اینگونه باشید. اما این شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی‌و نزدیک صادق بودن است.

 

متولد آبان : باوجود اینکه در سال جدید خوشی‌ها و لذت‌های جدید به زندگی تان راه پیدا کرده است، ولی اکنون شما احساس سرخوردگی می‌کنید! شاید شما دوران سخت و پرتنشی را پشت سر گذاشته باشید، اما حالا آسمان نورانی تر شده و افق‌های روشنتری پیش رو دارید! اما مشکلات هم کمین کرده و در راه هستند و اگر کنترل برنامه هایتان از دستتان در برود دلسرد و ناامید خواهید شد. با رد کردن و نادیده گرفتن واقعیات زندگی فقط اتفاقات غیر قابل اجتناب را به تاخیر می‌اندازید. شما می‌توانید با هوشمندی و آگاهی نگرش‌های منفی را در خود شناسایی کرده و آنها را به افکار مثبت تبدیل کنید.

 

متولد آذر : امروز ظاهرا شریک کاریتان و یا دوست صمیمی‌تان در تلاشهای سخت زیاد شما را همراهی نمی‌کند. شاید اولین عکس العمل تان این باشد که سریع مقابله به مثل کرده و یا در برابر این “آتش دوستانه” از خودتان دفاع کنید! اما این کار عاقلانه ترین نوع برخورد نخواهد بود؛ چراکه آنها به شما دقیقا همان پیامی ‌را خواهند گفت که نیاز دارید برای بیشتر موثرتر بودن بشنوید. پس به دقت به حرفهایشان گوش دهید و بعد راه حل جدیدی برای کارهایی که قبلا انجام داده بودید کشف کنید.

 

متولد دی : با وجود اینكه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی‌ كه دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هركاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت كنید. شما خیلی دوست دارید كه از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه كنیدكه شما را به اهدافتان نزدیك‌تر كند.

 

متولد بهمن : هنگامی که زندگی‌ات پیچیده‌تر می‌شود، بیشتر دلت می‌خواهد که به مسائل اساسی زندگی روی بیاوری. اما شما به یک شبکه درهم و برهم و پیچیده کشانده شده‌اید. شاید دلت می‌خواسته که شکایت کنی، اما شما به این نتیجه رسیده‌ای که باید هر نوع شرایطی را تحمل کنی. حتی اگر این شرایط اعصابت را بهم بریزد. خودت تعیین کننده باش و راه خودت را باز کن، و اگر لازم بود، همچنانکه به جلو پیش‌روی می‌کنی آن را تکمیل کن.

 

متولد اسفند : ممکن است امروز بشدت نیاز به راهی داشته باشید که از این مرحله بی قرار کننده زندگی فرار کنید. خوشبختانه سحر و جادو در فضا معلق است و شما قادر خواهید بود که این سحر و جادو را پراکنده کنید تا برای لحظاتی در فضایی دور از واقعیت به رویاهای دور و درازی که دارید فکر کنید. تا زمانیکه شما یک قشر بیرونی و محافظ برای ظاهر خودتان ایجاد کرده‌اید هیچ کس نمی‌تواند مزاحم شما شود و شما را از سفرذهنی در مکان های دوردست بیرون بیاورد.