وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه دوشنبه 23 اسفند 1395

فال روزانه دوشنبه 23 اسفند 1395

فال روزانه دوشنبه 23 اسفند 1395

 

متولد فروردین : شما ممکن است احساس کنید که دارید به موفقیت دست پیدا می‌کنید اما شاید مسائل خاصی باشند که در این مورد نقش داشته باشند. با این وجود نباید از کار خود دست بکشید. شاید مجبور بشوید ساعتها برای آن وقت بگذارید. به وظیفه خود عمل کنید و از الهامات خود کمک بگیرید.

 

متولد اردیبهشت : شما خاطرات عجیبی در ذهن‌تان دوباره متولد شده اند که شما را از انجام فعالیت‌های گذشته‌تان باز داشته اند و به نوعی شما را گمراه کرده اند و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید. البته شما ذاتا فردی خوش بین هستید و تمام مسائل زندگی‌تان را با دیدی مثبت می‌نگرید به همین دلیل به سادگی می‌توانید با این مشکل ذهنی‌تان مقابله کنید.

 

متولد خرداد : امروز در شریک کردن دیگران در احساسات‌تان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته‌اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته‌های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه‌های یک نفر دیگر از برنامه‌های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می‌شود.

 

متولد تیر : هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می‌توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

 

متولد مرداد : امروز روش جدی ای درپیش گرفته اید . شما اینجا نیامده اید که همه ی کارها را درست کنید بدون اینکه چیز باارزشی در عوض آن دریافت کنید. بدبختانه، شما وقت و انرژی زیادی برای رسیدن به آرزوهایتان صرف کرده اید. ریسک کنید و چیز آسان و فرحبخشی را امتحان کنید اما به نتیجه ی آن فکر نکنید که هر چیزکوچکی می تواند ناامیدتان می کند.

 

متولد شهریور : شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوست جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هردونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانیکه شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید برای کارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید.

 

متولد مهر : شما قادرید که در حدود اختیارات خود فرمان دهید و این باعث می‌شود دیگران به شما به عنوان راهنمای راه خود نگاه کنند. به هر حال فقط چون دیگران شما را به چشم یک انسان بلند مرتبه می‌بینند به معنی این نیست که بخواهید مسئولیت‌های بیشماری قبول کنید و به خوبی هم بتوانید از عهده آنها برآیید. شما درباره تصمیماتی که باید بگیرید زیاد مطمئن نیستید اما نگرانی اوضاع را بهتر نمی‌کند. فقط سعی کنید تا آنجا که درتوان دارید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست آورده اید بهترین تصمیم را بگیرید.

 

متولد آبان : امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی که چشم‌ها قادر به دیدن آن هستند، ‌نیز وجود دارد. شما امروز ممکن است در تفکر و تامل عمیقی غرق شوید، که به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه کنید که الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی که در ذهن دارید بازی می‌کنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی که در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واکنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید که راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را کشف کرده‌اید، برای اینکه یک مسیر مستقیم را انتخاب کنید زیرا که می‌دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود که به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب کنید.

 

متولد آذر : شاید امروز دوست داشته باشید کارت تبریک سال نو برای یکی از دوستان قدیمی‌تان بفرستید، اما این کار مقدماتی می‌خواهد که شما بهش فکر نمی‌کردید! شما نمی‌توانید به راحتی عمیق ترین احساسات خود را به زبان بیاورید، برای اینکه امروز فقط نباید در مورد عشق و علاقه تان صحبت کنید، بلکه باید در عمل هم عشق خود را ثابت کنید. پس از انجام دادن کارهای جدید برای نشان دادن علاقه خود ترس نداشته باشید!! و در سال جدید در رفتارتان تجدید نظر کنید.

 

متولد دی : امروز نشانه‌هایی را دریافت می‌کنید مثل روز اولی که می‌خواستید یاد بگیرید که چطور کاری را انجام بدهید و چه وقت آن را انجام ندهید. ممکن است از آن خوشتان نیاید اما بلاتکلیفی ای که این تغییر با خود به همراه دارد را نیز دوست ندارید. بدبختانه، کنجکاوی در مورد آن نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورد که بهتر است فعلاً آن را رها کنید. پذیرفتن وضعیت فعلی روش عاقلانه تری است تا اینکه راه حلی برای آن پیدا کنید.

 

متولد بهمن : بر روی مسائلی که جزیی و تا حدودی فرعی هستند بیش از حد تامل می‌کنید و این کار شما باعث می‌شود که از توجه به مسائلی که اساسی هستند غافل شوید.لازم است در ابتدا به مسائلی که مهم‌تر هستند دقت کنید و تمام توجه‌تان را به مسائل فرعی منعطف نکنید.به مسائلی که برایتان پیش می‌ﺁید با دید مثبتی نمی‌نگرید، تا حدودی به تمام اتفاقات با دیدی منفی نگاه می‌کنید.کمی بد بینی لازم است اما نه در حد دیدی که شما دارید.

 

متولد اسفند : امروز در شریک کردن دیگران در احساسات‌تان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته‌اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته‌های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه‌های یک نفر دیگر از برنامه‌های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می‌شود.