وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه دوشنبه 9 بهمن ماه 1396

فال روزانه دوشنبه 9 بهمن ماه 1396

فال روزانه دوشنبه 9 بهمن ماه 1396

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

برنامه شما برای آینده‌تان ممكن است این باشد كه در یك فرصت خوب بال‌هایتان را باز كنید. بعضی اوقات احساس می‌كنید كه بعضی كارها باید انجام شوند و به اتمام برسند،‌ به هر حال، شما هنوز در حالتی هستید كه برای ایجاد تغییر و توسعه بسیار مایل هستید، اما در نظر داشته باشید كه ضرب العجل شما آنقدر نزدیك نیست كه باعث دلشوره و نگرانی تان شود.

 

نقش شما در اتفاقاتی كه دارد می‌افتد بسیار مهم است و در واقع نقش حیاتی دارید ولی سعی كنید از خود راضی نشوید. ایران ناز آگاهانه محدود كردن میدان دید خود، می‌تواند باعث شود تمركز شما روی چیزهایی كه نیاز به تغییر دارند افزایش یابد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز برایتان سخت است كه خط و خطوطی كه برای برنامه ریزی درباره آینده لازم دارید را رسم كنید. شما ایده‌های بزرگی درباره آنچه كه می‌خواهید انجام دهید دارید كه باعث می‌شود كنترل اشتیاق و شور و شوق خود را از دست بدهید.

 

با وجود اینكه همه چیز خوب به نظر می‌رسد،‌ اما مشكل از اینجا ناشی می‌شود كه شما درمی‌یابید كه ممكن است اهداف خود را از دست بدهید. اگر بخواهید خود را مجبور به كاری كنید، این كار نمی‌تواند شما را موفق كند، شاید بهتر باشد كه آسوده باشید و استراحت كنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

با وجود اینكه این روزها درباره تعطیلات آینده فكرمی‌كنید، كمبود وقت یا پول باعث می‌شود كه از برنامه‌هایی كه برای خود در نظر گرفته بودید صرف نظر كنید. سیاره حاكم شما عطارد در حال بازگشت به نشان شما است و امروز با مریخ مدعی اتصال پیدا می‌كند و به شما نشان می‌دهد كه این امیدواری شما می‌تواند بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

به هر حال،‌ شما می‌توانید بر اوج هر چیزی بایستید اگر به یاد بیاورید كه این حالت خیلی كوتاه تراز همیشه است و این را بدانید كه از دست دادن تعادل تان باعث نمی‌شود كه بتوانید زودتر به رویای رسیدن به تعطیلات برسید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

شما بعضی اوقات فراموش می‌كنید كه لازم است احساسات تان بعضی اوقات بیان نشود، چرا كه اغلب اوقات خیلی آسان تر است كه احساسات خود را برای خودتان نگاه دارید. اما قضیه اكنون این نیست؛‌ به خاطر اینكه شما وقتی احساسات خود را بیان نمی‌كنید آنها در قلب تان شدت یافته و تقویت می‌شوند.

 

اگر شما بخواهید به پنهان كردن احساسات در قلب تان ادامه دهید، وقتی شخصی احساسات منفی خود را برای شما بیان كند احساسات نهانی قلب شما نیز خود را نشان خواهد داد و با شدت بیشتری بروز می‌یابند. بهترین كاری كه می‌توانید بكنید این است كه صادقانه و آشكارا در لحظه حال واكنش خود را نشان دهید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

آزادی شما ممكن است در یك حالت ناامید كننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانیكه می‌فهمید كه شما بسیار خوش بین بوده‌اید، عصبی می‌شوید. شاید شما پیغامی را از دست داده‌اید یا اینكه به سادگی نمی‌خواهید كه بدبینی‌های دیگری را بفهمید، مخصوصا زمانیكه احساس خیلی خوبی دارید.

 

ایران ناز به تعادل رساندن امیال و اشتیاق خود با فرصت‌های واقعی می‌تواند باعث شود شما در روزهای آینده كه در پیش رو دارید احساس ناامیدی نكنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

اگر چه شما ممكن است اعتقاد داشته باشید كه بسیار روی كارتان تمركز دارید،‌ اما اكنون واقعا زمان سختی دارید كه از داشتن برنامه‌های هیجان آوری كه با دوستان یا همكارنتان می‌توانید داشته باشید، جلوگیری می‌كند.

 

در حقیقت، تمایل شما برای ایده‌های ظالمانه می‌تواند واقعا بازتابی از خستگی‌های اخیر شما باشد كه با آن مواجه بوده‌اید. بیخود وانمود نكنید چیزی كه واقعا در وضعیت خوبی ندارد، خوب پیش می‌رود. به دنبال راه‌هایی باشید كه شما را از كارهای تكراری رها كرده و برای تغییر هم كه شده بعضی كارها را به طرز متفاوتی انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

ممكن است شما امروز كاملا دلگرم و مطمئن باشید، اما این اعتماد به نفس بالای شما می‌تواند باعث بی دقتی شما شود. اما می‌توانید از این اشتباه جلوگیری كنید؛ برای اجتناب از خطا باید به خود یاد آوری كنید كه باید بر كارتان تمركز كنید؛ اگر شما به این فكر كنید كه همه چیز عالی شروع می‌شود، این طور نخواهد شد. اما اگر كمی فروتنی و تواضع داشته باشید،‌ امروز برایتان روزی می‌شود كه نیروهای خلاقانه شما در یك سطح مفید و موثر آشكار خواهند شد.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما وسوسه شده‌اید كه فرصت تجربه یك عشق و یا یك رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها كنید. حتی اگر نگران این باشید كه درد عاطفی ناشی از آن را تجربه كنید، اما بسیار باارزش تر است كه بر ترس‌های خود غلبه كرده و ریسك كنید.

 

سكوتی كه از بی میلی شما برای شریك شدن ناشی می‌شود در نهایت بسیار دردناك تر خواهد شد و باید تصمیمی بگیرید كه برای اصلاح آن كاری كنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

سیاره حاكم شما ژوپیتر امروز نقش بازیكن حیاتی در كائنات و نجوم را دارد، او قصد دارد كه عدسی‌های خود را بر روی یك موقعیت ناپایدار در خانه متمركز كند. اگر دیگران نیز درگیر كارهای خود هستند، فردی ممكن است كاری كاملا خارج از شخصیت خود انجام دهد كه شما واقعا ندانید كه چگونه باید آن را انجام داد.

 

اگر هیچ شخص دیگری وجود نداشت،‌ شما ممكن است نیت مهمی برای انجام دادن داشته باشید یا حتی می‌تواند این فرصت اندیشیدن درباره تغییر و بهبود امكانات باشد. در دامی نیفتید كه نتوانید از پس آن برآیید و به قول معروف پای خود را از گلیم تان دراز تر نكنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

با وجود اینكه این زمان بسیار مهمی در زندگی شما است، شما دوست ندارید براحتی به دیگران اجازه دهید تا آنها برای شما تعریف كنند كه شما كه هستید. ایستادگی كردن برای خودتان ممكن است شخص دیگری را بدون اینكه متوجه باشید، ناراحت كند.

 

هر چیزی به سهم خودش می‌تواند مشتاق به نظر برسد. و شما را بر این اعتقاد می‌سازد كه بیش از هر زمان دیگری در خطر هستید. كمی ریسك كردن می‌تواند پاداش قابل توجهی برای تان در پی داشته باشد.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

ژوپیتر متمایل به توسعه در اولین خانه شما قرار دارد و در تضاد با اهدافی است كه شما با سیاره حاكم خود اورانوس دارید، آنها شما را تشویق می‌كنند تا اهداف طولانی مدت خود را فراموش كرده و كار فوری برای رسیدن به نتایج زودرس انجام دهید.

 

به هر حال،‌ مشكل این است كه شما روی كار بسیار بزرگی كار می‌كنید كه نیازمند زمان بیشتری است تا به پایان برسد و نتیجه بدهد. در پیشرفت عجله نكنید. آنها زمان خاص خودش را می‌خواهند تا به نتیجه برسند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما امروز نسبت به روزهای دیگر كمتر استوار و محكم هستید،‌ سیاره قدیمی شما، ژوپیتر با اورانوس ظالم دراولین خانه از شخصیت شما دیدار می‌كند. اما طبیعت سركش شما ممكن است تنها ظاهری باشد،‌ به خاطر اینكه می‌دانید كه باید قوانین و ضوابط كیوان را تصدیق كرده و از آن فرمانبرداری كنید.

 

با این وجود، اكنون باید مراقب باشید؛‌ اگر شما فراتر از شایستگی خود گام بردارید،‌ موقعیتی پیش خواهد آمد كه باید بسرعت جبران كنید.

 

فال روزانه دوشنبه 9 بهمن ماه 1396

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره