وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه شنبه 19 خرداد1397

فال روزانه شنبه 19 خرداد1397

فال روزانه شنبه 19 خرداد1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز شنبه 19 خرداد – 9 ژوئن برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز زندگی برای تان کمی پیچیده تر از قبل خواهد شد، زیرا نمی توانید حواس تان را متمرکز کنید و جلوی هیجانات احساسی خود را بگیرید. حس و حالی که اکنون دارید چنان پرقدرت است که توانسته هوشیاری تان را از شما بگیرد، پس به راحتی نمی توانید با مسایل اطراف تان دست و پنجه نرم کنید. البته این حس برای تان آزاردهنده است، اما سعی کنید از این تجربه درس بگیرید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز روابط تان با دیگران در کانون توجه قرار دارند و آن چه در این روابط اهمیت دارد سادگی و امنیت است. اگر چیزی روح و روان شما را تحت تأثیر نگذارد نمی توانید از آن لذت ببرید. سعی کنید در روابط تان به دنبال معنی و مفهوم بگردید و فقط در پی لذت های جسمانی نباشید. مسیری که طی می کنید زمانی ثمربخش خواهد بود که از صمیم قلب و با صداقت حرف دل تان را بزنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز دوست دارید برنامه هایی بریزید تا کمی خوش گذرانی کنید، اما به نظر می رسد که این تصمیم امکان پذیر نباشد. مسایل کاری آن چنان در هم گره خورده اند که اکنون هیچ راهی برای فرار مسؤلیت های تان وجود ندارد. اگرچه حضور فیزیکی شما در محل کار مؤثر است، اما نیازی نیست که همه ی توجه تان را به کار بدهید. راهکاری که به شما پیشنهاد می شود این است که به دنیای خیالات تان پناه ببرید و به کسی هم چیزی در این باره نگویید. به این ترتیب می توانید هم زمان در دنیای واقعی و دنیای خیالات تان حضور داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

اگر به احساسات تان توجه کنید کارآمدی شما افزایش خواهد یافت. به نظر می رسد که تمایل دارید تمام جزییات روابط تان با دیگران را بررسی کنید. اما این حساسیتی که اکنون به خرج می دهید به معنی ضعف و آسیب پذیری نیست. اجازه ندهید کسی وادارتان کند تا اسرارتان را فاش کنید. به حس ششم تان اعتماد کنید، فعلاً کمی صبر کنید تا در زمان مناسب حرف دل تان را بازگو کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

اکنون در وضعیتی اجتماعی گیر افتاده اید که خودتان باعث اش بودید، اما فکر نمی کردید این قدر زیاد طول بکشد. به نظر می رسد که احساسات تان با دنیای واقعی تناقض دارند، البته باید بدانید که این وضعیت قرار نیست به این زودی ها تغییر کند. شاید عده ای به سراغ تان بیایند و از شما بخواهند کمتر سخت بگیرید و امروز را با آن ها به خوش گذرانی بروید. اگرچه آن ها قصد و نیت بدی ندارند، اما شما هم چنان مقاومت نشان خواهید داد. به علاوه می توانید در رویاهای تان فرصت های جدید شگفت انگیزی را متصور شوید که دل تان می خواهد اتفاق بیفتند، پس بدانید که آن چه در آینده اتفاق می افتد از همین رویاها آغاز خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

به نظر می رسد که نمی دانید گفت و گوهای امروزتان را تا کجا ادامه دهید. اگرچه دل تان می خواهد عمیقاً وارد بحث شوید، اما از طرفی دوست ندارید که اوضاع را در محل کار به آشوب بکشانید. متأسفانه امروز ممکن است یک گفت و گوی ساده به جاهایی بکشد که شما را از اهداف متعالی تان دور سازد. وقتی می خواهید خواسته ها و نیازهای تان را بیان کنید سعی کنید تا حد امکان واضح حرف بزنید، زیرا اگر پیام تان را نامفهوم انتقال دهید دیگران منظورتان را اشتباه برداشت خواهند کرد. به شما توصیه می شود که برای جلوگیری از مشکلات احتمالی حد و حدودهایی را برای خودتان مشخص کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز به نظر می رسد که عقل و احساس تان با هم در تناقض اند، اما قدرت احساس تان آن قدر زیاد است که نمی توانید آن را نادیده بگیرید. دوست ندارید رویاهای تان را با دیگران در میان بگذارید، زیرا نمی دانید که اگر مورد پسند قرار گرفتند باید چه واکنشی نشان دهید. اگر فکر کنید که احساس رضایت کامل دست نیافتنی است می توانید به راحتی به زندگی تان ادامه دهید، اما اگر بدانید که می توانید این خشنودی را در همین اطراف تان پیدا کنید به سختی خواهید افتاد. به شما توصیه می شود که به شک و تردیدهای تان اجازه ندهید مانع راه تان شوند و به دنبال خوشبختی راه سفر را آغاز کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

بدانید که امروز نباید همه ی احساساتی را که دارید نزد دیگران آشکار کنید، زیرا اگر به آن ها اجازه دهید که از درون تان آگاه شوند امنیت شما به خطر خواهد افتاد. امروز تمایل دارید که اگر قرار است حقیقتی را فاش کنید همه چیز را درباره آن بگویید، زیرا فکر می کنید که اگر فقط بخشی از آن را بگویید ممکن است پیام تان نادرست برداشت شود. به شما توصیه می شود که کم و گزیده حرف بزنید و پیام تان را محدودتر کنید تا تأثیر بیشتری بگذارید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

دوست ندارید تعهدات تان شما را محدود کنند، اما اگر قولی بدهید حتماً به آن عمل خواهید کرد، به همین خاطر ممکن است امروز دعوتی را رد کنید تا به انجام وظایف تان بپردازید. از طرفی اگر دیگران سر سختی نشان دهند و با شما راه نیایند آزرده خاطر خواهید شد، زیرا شرایط حاضر باعث شده که نتوانید به انجام امور دلخواه تان بپردازید. اجازه ندهید که این ناراحتی ها مانع کارآمدی شما شوند، سعی کنید در ابتدای روز وظایف تان را انجام دهید تا فرصت کافی برای خودتان هم داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

همکاران تان اکنون انتظارات زیادی از شما دارند، پس بهتر است بازی و تفریح را به وقت دیگری موکول کنید. شاید در نحوه ی پاسخ به آن ها دچار تردید شوید، زیرا به نظر می رسد که حرف دل شان و خواسته های شان را روراست به شما نمی گویند. هر کاری هم که بکنید به این رویه ادامه خواهند داد. به شما توصیه می شود که فعلاً به طور جدی به کارتان مشغول شوید تا بتوانید رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

امروز نمی توانید خواسته های تان را به راحتی بیان کنید، زیرا فعلاً کس دیگری بر شما تسلط یافته است. اگرچه کسی نمی تواند خلاقیت های شما را کور کند، اما به هر حال از این محدودیت ها خوش تان نمی آید. دوست ندارید مثل یک زندانی باشید که وحشیانه در طلب آزادی است، اما بدانید که تنها کسی که می تواند بر قلب و احساس تان حکمرانی کند خودتان هستید. آزادی بیش از آن چه فکر می کنید به شما نزدیک است.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

افق های تان را گسترش داده اید و اکنون به چیزهای بزرگ تری فکر می کنید، اما باید بدانید که اجازه ندارید تا هر کجا که دل تان می خواهد تخیلات تان را پیش ببرید، زیرا کسان دیگری هم در زندگی تان هستند که از تصمیمات شما متأثر خواهند شد. فعلاً بهتر است بعضی از افکارتان را پنهان نگه دارید، شاید تا چند روز آینده فرصت مناسبی پیش بیاید و بتوانید حرف تان را بزنید. اکنون به شما توصیه می شود که فقط صبوری به خرج دهید.

 

فال روزانه شنبه 19 خرداد1397

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره